دکتر فائوچی

دکتر فائوچی حرف‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دویچه وله، دکتر آنتونی اس. فائوچی، رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا، سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را رد کرد.

روز جمعه با توجه به شیوع گسترده کرونا و مقررات سختگیرانه حاکم بر بیشتر ایالت‌ها، ترامپ گفت داروهای بیماری‌مالاریا می‌تواند از ابتلا به کووید-۱۹ جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

معاون ترامپ هم آزمایش کرونا می دهد

این ادعا زمانی مطرح شد که ترامپ گزارش روزانه خود از بحران کرونا را اعلام می‌کرد.

ترامپ به دلیل سیاست‌هایش درمقابله با بحران کرونا مورد نقدهای بسیاری قرار گفته و کنگره درتلاش برای به آرامش رساندن افرادی است که در شیوع کرونا مورد ضرر مالی قرار گرفته‌اند.

فائوچی یش از ۳۰ سال در موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی بر روی بیماری‌هایی مانند اچ‌آی‌وی، سارس، مرس و ابولا تحقیق کرده و در حال حاظر نیز به کار روی ویروس جدید کرونا یعنی کووید-۱۹ مشغول است.

چندهفته گذشته که ترامپ گفته بود واکسن کرونا به زودی حاضر خواهد شد، فائوچی در مقابل او ایستاده و گفت رسیدن به این واکسن حداقل ۱۸ ماه طول خواهد کشید.

همچنین فائوچی زمانی که ترامپ گفت تست کرونا ویروس به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت عدم دسترسی به آن را «شکست دولت» نامید.

در کنفرانس خبری جمعه، ترامپ عنوان کرد داروی مالاریا روی ویروس کووید-۱۹ اثر بسیار زیادی در مدت زمان کم داشته و به زودی این دارو را در دسترس قرار خواهند داد.

همین زمانی که خبرنگاران از فائوچی پرسیدند آیا حرف‌ها ترامپ درست است که او در پاسخ گفت «جواب قطعاً خیر است. اطلاعاتی که به آن اشاره می‌کنید داستانی بیش نیست.».

اما ترامپ در پاسخ گفت: «ممکن است این دارو عمل کند یا نکند، اما من احساس خوبی دارم. این فقط یک حس است و من آدم باهوشی هستم. به زودی می‌بینید.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    دکتر ترامپ باهوش !!!!!!!!!!!!!!!! با این تجویزاتت تا چند صد هزار نفر امریکایی رو به کشتن ندی دست بردار نیستی!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    بیسواد باز داروی آنفلوآنزا بدرد میخوره ولی مالاریا چه ربطی داره؟! خواسته بگه چیزی حالیش نخود مغز.!!!
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    بدبخت فکر کرده همه چی میدونه درحالیکه در جهل مرکب.!!!
  • US ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    قرص مالاریا برای کرونا عالیه کرونای من خوب شده با این قرص
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    ترامپ در پاسخ گفت: «ممکن است این دارو عمل کند یا نکند، اما من احساس خوبی دارم. این فقط یک حس است و من آدم باهوشی هستم. به زودی می‌بینید.» صحبت های ترامپ همیشه ضد و نقیض هست و نشاندهنده عقل داغون وی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس