کد خبر 1052793
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
ژسوس

سرمربی قهرمان فصل گذشته جام لیبرتادورس به فهرست فوتبالی‌های مبتلا به بیماری کرونا اضافه شد.

به گزارش مشرق، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فلامینگو برزیل اعلام کرد که نتیجه تست کرونا وی مثبت بوده است.

قرار است پزشکان باشگاه مجدداً از سرمربی تیمی که سال گذشته قهرمان جام لیبرتادورس شد، تست بگیرند چون ظاهراً او هیچ یک از علائم ابتلا به کرونا را نداشته است. با این حال تا زمان اعلام نتیجه تست دوم، او در خانه‌اش در شهر ریودوژانیروی برزیل قرنطینه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اعتراض جالب به بازی در روزهای کرونایی +عکس

ژسوس در یک پیام ویدئویی در اینستاگرام درباره وضعیت خود گفت: این که تست کرونای من مثبت اعلام شده حقیقت دارد اما باید بگویم که حال من کاملاً عادی و خوب است. من دقیقاً همان حال و احساسی را دارم که یک ماه پیش، یک سال یا دو یا سه سال پیش داشتم. من هیچ علائمی از کرونا ندارم اما تست کرونایم مثبت اعلام شده است. باید در قرنطینه بمانم. فکر می‌کنم که یکی دو هفته‌ای طول بکشد. اگر خدا بخواهد به شرایط عادی بازخواهم گشت.

طبق بیانیه باشگاه فلامنگو نتیجه تست کرونای اولیه ژسوس اگرچه مثبت اما کاملاً قابل استناد نبوده و به همین دلیل نیاز به انجام تست دوم وجود دارد.

با مثبت اعلام شدن تست کرونا ژسوس، تمامی تمرینات تیم اول و تیم جوانان باشگاه فلامنگو به مدت یک هفته لغو شده است. روز گذشته (دوشنبه) نیز رقابت‌های فوتبال ایتالیا ریودوژانیروی برزیل به مدت 15 روز به حالت تعلیق درآمد.

ژسوس یکی از افرادی بود که از سران فوتبال ریودوژانیرو به خاطر تعلل در تعلیق مسابقات و اهمیت ندادن به سلامت و جان بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها انتقاد کرده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس