کد خبر 1051677
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
سازه بیمارستان کرونا یزد

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد، گفت: تعهد شهرداری و مدیریت بحران این دستگاه ساخت سازه و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی بود که از این حیث عملیات ساخت تا پایان امروز به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، سید محمد میر جلیلی پیرامون آخرین وضعیت ساخت سازه بیمارستان کرونا در یزد گفت: تعهد شهرداری و مدیریت بحران این دستگاه ساخت سازه و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی بود که از این حیث عملیات ساخت تا پایان امروز به اتمام می‌رسد.

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری یزد افزود: اخیراً بحث تجهیز سازه مطرح‌شده که علی‌رغم اینکه تأسیسات زیر بنایی سازه آماده بهره‌برداری است اما در خصوص تأمین تأسیسات برقی نظیر کولرگازی و ... با توجه به تعطیلی بانک‌ها و مراکز فروش این تأسیسات با مشکل روبرو شدیم.

بیشتر بخوانید:

تولید ماسک های نانو توسط ۳ شرکت دانش بنیان

میر جلیلی ابراز امیدواری کرد:تا چند روز آینده با در نظر گرفتن تمهیداتی خاص از سوی مسئولان بتوانیم کالاهای موردنیازمان را تأمین کرده و این سازه بیمارستانی را به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد در بخش دیگری از سخنانش از اجرای فاز دوم ضدعفونی گسترده شهر یزد در روز دوشنبه خبر داد و گفت: در فاز اول که به همت ۱۵۰ نفر از بسیجیان و طلاب شهر یزد و با حضور بیش از ۴۰ نفر از نیروهای آتش‌نشانی صورت گرفت تمامی معابر شهری و محلات، ضدعفونی و گندزدایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: البته ضدعفونی شهر امروز و فردا نیز همچون روزهای گذشته در بخش‌هایی از شهر انجام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس