کد خبر 1050500
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
بخش ویژه بیماران کرونا در بیمارستان بقیة الله (عج)

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با تکذیب ابتلای ۵۰ درصد پرستاران و پزشکان استان به کرونا، گفت: از روز گذشته پذیرش بیمار در بیمارستان جدید تالش آغاز شده است.

به گزارش مشرق، دکتر محمدحسین قربانی با اشاره به اخبار منتشر شده درباره ابتلای ۵۰ درصد کادر درمان و پرستاری استان گیلان به ویروس کرونا، اظهار کرد: این موضوع را شدیداً تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

عدم موافقت دولت با محدود کردن تردد در جاده‌های گیلان

روحانی در تماس تلفنی با استانداران قم ، گیلان و مازندران : پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت و قاطعیت اجرا شود

جهانپور: بهبود ۲۷۳۱ نفر از مبتلایان کرونا در کشور/ تعداد بیماران به ۸۰۴۲ نفر رسید

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه جذب اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز از مرکز برای استان گیلان در روزهای گذشته، گفت: خوشبختانه گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده و امروز دیگر کمتر شاهد وجود مشکلات در این زمینه هستیم.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان همچنین به موضوع راه اندازی دو بیمارستان تالش و لنگرود نیز اشاره کرد و افزود: ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و خرید امکانات مورد نیاز این دو بیمارستان از سوی سازمان برنامه و بودجه در روزهای گذشته اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت این دو بیمارستان ۴۰۰ تخت است، تصریح کرد: از روز گذشته بیمارستان تالش وارد چرخه پذیرش بیمار شده است. بیمارستان لنگرود نیز در هفته آتی راه اندازی خواهد شد.

لازم به ذکر است ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان گیلان تا ظهر روز گذشته ۵ هزار و ۲۴۳ نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که خوشبختانه با تلاش کادر درمان و پرستاران ۲ هزار و ۹۷۷ نفر بهبود یافته‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس