کد خبر 1050504
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کرونا

بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد، تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کوئید ۱۹ در استان یزد به ۱۲۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، عصر امروز ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد در اطلاعیه ۴۴ خود اعلام کرد:

 با عنایت به اعلام وزارت بهداشت و درمان و با بررسی افراد مشکوک به ابتلا ویروس کرونا در استان یزد تا ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ بیستم اسفندماه تعداد افراد قطعی مبتلابه این بیماری به ۱۲۷ نفر افزایش‌یافته است.

بیشتر بخوانید:

بهبود ۲۷۳۱ نفر از مبتلایان کرونا در کشور/ تعداد بیماران به ۸۰۴۲ نفر رسید

توافق دانشگاه علوم پزشکی یزد با سپاه برای مقابله با کرونا

در این اطلاعیه تأکید شده است: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود ضمن رعایت دقیق نکات بهداشت فردی و برخورد جدی با موضوع شیوع این بیماری، قویاً از هرگونه رفت‌وآمد غیرضروری خودداری کرده و در منازل بمانند.

*فراخوان اعزام نیروی داوطلب

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از فراخوان وزارت بهداشت برای حضور پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر نیروهای داوطلب جهت مقابله با کرونا در بیمارستان‌ها خبر داد.

وفایی نسب گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ در نظر دارد در راستای تأمین نیروی انسانی موردنیاز بیمارستان‌های سراسر کشور نسبت به اعزام نیروی انسانی داوطلب در گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی اقدام نماید.

وی ادامه داد: داوطلبین ارجمند که مایل‌اند در خط مقدم مبارزه با کرونا به همراهی و همیاری همکاران خود در دانشگاه‌های سراسر کشور بپیوندند مراتب آمادگی خود را از طریق ثبت‌نام در سامانه Voluntary.behdasht.gov.ir اعلام نمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس