کد خبر 1049697
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کرونا نمایه

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از لزوم استفاده مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی پلیس پایتخت از دستکش و ماسکهای طبی با توجه به شیوع کرونا، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند با اشاره به شیوع جهانی ویروس خطرناک کرونا و لزوم انجام مراقبتهای جدی در این زمینه، اظهار کرد: به اندازه لازم و کافی ماسک و دستکش در اختیار مأموران حوزه‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی  قرار داده و تأکید شده است که با توجه به  شرایط موجود، دقت لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه وزارت صمت برای مقابله با کرونا

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان معاونت بهداشت و درمان پلیس پایتخت  آموزش راههای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و اقدامات لازم دیگر در این زمینه را در حوزه‌های درون و برون سازمانی دنبال می‌کنند، گفت: باید در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه تلاش خود را بکار ببندیم.

وی با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس به صورت مدام تحت مراقبتهای بهداشتی و درمانی هستند، تصریح کرد: به مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده که حتماً از ماسک و دستکشهایی که به آنها تحو یل داده شده استفاده کنند و مراقبتهای بهداشتی را به کار ببندند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس