مادران و همسران تکاوران ارتش

مادران و همسران تکاوران نیروی دریایی ارتش با توجه به کمبود ماسک در جامعه، کارگاه جهادی تولید ماسک به راه انداختند.

به گزارش مشرق، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین در جهت کمک به رفع کمبودهای وسایل بهداشتی کشور، کارگاه جهادی تولید ماسک در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

 در این کارگاه که در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) شهرک شهید چمران و با حضور فرماندهی تکاوران نداجا و نیز مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم افتتاح و به بهره برداری رسید، مادران و همسران تکاوران نیروی دریایی ارتش، کار تولید ماسک را از طریق مواد اولیه تامین شده  آغاز کردند.

 حسن مردان فرمانده تکاوران نداجا در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبودهای موجود ابتدا کارگاه تولید البسه نظامی را در فرماندهی تکاوران به تولید ماسک تغییر کاربردی داده و در ادامه نیز جهت افزایش تولید به همت بانوان جهادگر کارکنان این مجموعه و همکاری مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم ، این کارگاه را راه اندازی کردیم.

  با حضور جهادی  ۱۰ نفر از بانوان در این مجموعه ، روزانه یکهزار عدد ماسک به تولیداتمان افزوده می شود که در مجموع با کارگاه فرماندهی تکاوران ۳ هزار ماسک تولید و در اختیار بیمارستان‌های جامعه هدف قرار می گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    4 1
    خدا خیرشون بده اما سوال اینجاست با اینهمه ساخت ماسک و شرکتها که ماسک تولید میکنن ماسکها کجان که ما یدونش رو هم پیدا نمیکنیم مگر در بازار سیاه؟؟؟
    • ت.س IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      0 0
      میره بیمارستانها و قیمت ماسک هم انصافن تا 35 رفته بود بالا و سخت گیر میومد الان فیلتر دار 10 تومن هم پیدا میشه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    2 9
    عقیدشون درسته ولی قبول دارید این کار بهداشتی نیست
  • GB ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    2 8
    آخه این چه شیوه غیربهداشتیه تولید ماسکه. تورو خدا همه چیو شوخی نگیرید و با یه پسوند جهادی اون رو موجه جلوه ندین
  • امین US ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    1 0
    شما بچه هستید خبر ندارید زمان جنگ که بمب شیمایی خردل می زدن همین ماسکهای دست ساز خونه گی خیلی به درد مردم خودنه کرونا که چبزی نیست... در ضمن گفت برا بیمارستان ها نگفت بده به عوام.. برا پرسنل بیمارستان ها هستن
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    1 2
    مسخره شو درآوردن دیگه! جمع کنین این مسخره بازی ها رو
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    0 0
    ماسکهای سوپاپدار را اصلا نخرید. تقلبی اند و نظارت نیست. خودم ۴ تا از نوع خوبش را تست کردم و دیدم سوپاپ دایم بازه. انگار چیزی نزدید. پزشک به این اعتماد میکنه و میرود جلوی بیمار و راحت مبتلا میشود. کسی متوجه نشده تابحال. سازنده را باید به اتهام کشتار و عوامفریبی و تقلب دستگیر کرد سریعتر. برای همبنه که پزشک و پرستار خیلی تلف میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس