پرویز پرستویی: از پُستم درباره شهید سلیمانی دفاع کردم

پرویز پرستویی جزئیات دقیقی از ماجرای چت اینستاگرامی با مجری شبکه فارسی زبان خارجی را تشریح کرد.

 به گزارش مشرق، این روزها در میان اخبار کرونا، ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام یکی از مجریان شبکه فارسی زبان خارج از کشور هم مورد توجه برخی‌ قرار گرفته است. انتشار چت‌های خصوصی این مجری با تعدادی از هنرمندان، بازخوردهای گوناگونی داشته است. در این میان، چت او با هنرمند شاخص و موجهی مانند پرویز پرستویی از بقیه موارد، عجیب‌تر جلوه کرده است. به همین دلیل، بیان جزئیات از زبان خود این بازیگر صاحب نام قابل توجه می‌نمود. جزئیات، داستان را سوای آنچه برخی‌ها در ذهن پروراندند، می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

پرویز پرستویی در ابتدای گفتوگوی تلفنی، با بیان مزایا و معایب فضای مجازی، به انتقاد از هتاکی‌های بی‌امان برخی از کاربران فضای مجازی پرداخت و گفت: صفحه اینستاگرام شخصی من، برعکس صفحات برخی دیگر که به مسائل شخصی می‌پردازند، نگاهی اجتماعی و انتقادی به مسائل دارد. واقعیت این است که من چندان اهل مصاحبه نیستم و صفحه مجازی‌ام را به فضایی برای انعکاس دغدغه‌های اجتماعی‌ام تبدیل کرده‌ام؛ تا از این طریق با مخاطبانم، تعامل داشته باشم. 

این بازیگر با ابزار دلخوری از برخی جریان‌ها و رسانه‌ها که بدون توجه به سابقه او، بی‌محابا و بدون دانستن بار کلمات، به وی حمله کرده‌اند به بیان ماوقع پرداخت.

وی گفت: چند سال قبل و در زمان اکران فیلم «بادیگارد»، مراسم بزرگداشتی برای من در ونکوور کانادا برگزار کرده بودند. بنا به دعوت برگزارکنندگان، راهی کانادا بودم که در فرودگاه، خبرنگاری از من درباره سردار سلیمانی پرسید. مدتی قبل در جلسه‌ای سه‌ساعته همراه با ایشان، فیلم را دیده بودیم. در کل نمایش فیلم، حواسم به واکنش‌های او بود تا این شهید را ورای شنیده‌های قبلی، بشناسم. به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سلیمانی فهمیدم این بود که از نظر سردار، جنگ تمام نشده و پای او روی زمین بند نیست. فیلم این مصاحبه، پخش شد و آن ور آبی‌ها به من حمله کردند و حتی در ونکوور، علیه من به‌عنوان نماینده نظام، تجمع کردند. این ماجرا گذشت تا روزی که سردار سلیمانی شهید شد. همان روز، بدون اینکه کسی به من بگوید یا مصلحت‌اندیشی کنم، بر اساس احساسم همان فیلم را گذاشتم. زیر پست نوشتم منظورم از روی زمین بند نبودن، همین شهادت بود. همان‌هایی که امروز به من می‌تازند، تشویقم کردند و آن ور آبی‌ها هم فحش دادند. دقایقی بعد، اینستاگرام آن را حذف کرد ولی همان چند دقیقه کافی بود تا برخی رسانه‌ها، آن را بردارند.

همان شب، مجری خانم یکی از شبکه های خارج از کشور، در برنامه‌اش، این پست را نشان داد و علیه من حرف‌های تندی زد و گفت که جیره‌خوار نظام هستم. راه ارتباطی و شماره تماسی از او نداشتم، برای همین از طریق دایرکت اینستاگرام به او پیام دادم. به او محترمانه گفتم، پستی که برای سردار سلیمانی گذاشتم، کاملا نظر شخصی خودم بود و به توصیه کسی نبود. من برای دفاع از پستم درباره شهید سلیمانی، به سراغ او رفتم و گفتم برای این کار، پولی نگرفته‌ام. همان یک‌بار هم بود. متأسفانه تمام چت ما هم منتشرنشده و آن را تقطیع شده، نشر داده‌اند. 

پرویز پرستویی گفت: بعضی‌ها می‌گویند حیف از تو که نقش حاج کاظم را بازی کردی. من را محاکمه و اعدام کنید اما به «حاج کاظم‌ها»ی آژانس شیشه‌ای و «ذبیحی‌»های بادیگارد توهین نکنید. من با عشق و تمام وجودم این نقش‌ها را بازی کردم. 

وی در پایان بابیان اینکه ما همه در این نظامیم و برای این نظام کار می‌کنیم که چیز پنهانی نیست، گفت: اگر نقدی هم می‌کنم، در درون همین نظام است. نقدم به هدف اصلاح و دلسوزانه است و نه زدن ریشه. به خاطر جایگاهی که خدا لطف کرده و به ما هنرمندان داده، حس می‌کنم حرفم رساتر است و برای همین درباره مسائل مختلف مثل کرونا، سیل و زلزله، نکته هایی را می‌نویسم تا کمکی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    77 3
    آقای پرستویی شما از پست شهید سلیمانی دفاع نکردید از خودتون دفاع کردید که بگید جزیی از این نظام نیستید.اصلا چرا یه مجری و شبکه جاسوس و دشمن ایران اینقدر نظرشون براتون مهمه که میخواید فیلم بفرستید و توجیه شون کنید که طرفدار نظام نیستید.یه مجری که از شهادت سردار سلیمانی ابراز شادی میکنه و بدترین توهین ها رو به ایشون میکنه، پاک و باصداقت میدونید و برنامه هاش رو دنبال میکنید. لطفا با فهم و شعور مردم بازی نکنید.مردم احمق نیستن.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    19 3
    آفرین، فقط آقای پرستویی باور کن سالومه نه قلب پاک داره نه صداقت
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    47 2
    آقای پرستویی دفاعت از حاج قاسم رو باور کنیم یا خطاب قرار دادن زالومه که بدترین توهین ها رو به حاج قاسم کرده با عنوانی مثل دل پاکی داری و با صداقتی؟؟؟ بیشتر هم نزن بوی گندش بیشتر درمیاد
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    40 3
    جناب پرستویی ماستمالی می کنی؟ پس اون حرفت که به زالومه گفتی باصداقت و .. کجای دلمون بزاریم؟
  • سلمان IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    24 1
    خب حمایت شما از متهمین پرونده جاسوسی در لوای محیط زیست رو کجای دلمون بذاریم
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    5 50
    به کسی مربوط نیست که با کی چت کرده یا رابطه داشته
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      2 0
      مگه تو جنگل زندگی می کنیم که می گی هر کی رو تو قبر خودش می زارند
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    45 5
    صدا و سیما باید کلهم اجمعین یه غربالگری اساسی انجا بده.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    7 25
    این توضیح آقای پرستویی خیلی قابل تقدیر است.
  • خودم .. ! US ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    25 5
    به هیچ عنوآن توجیهآتِ ضد و نقیضتون قآبل قبول نیس ... ! شمآ در 6 ژانویه پیآمی در پآسخ به سالومه ی عزیز (!!) دآدید و آن هم در پآیآن بآ ابرآز ارآدت و احسآسآتون نسبت به این مجری و این که مشتری برنآمه هآش هستید و بعد هم اونو سرشآر از قلب پآک دآنسته اید ... ! حدود دو هفته بعد ینی در 19 ژانویه خودتون شخصن به دآیرکت سآلومه ی عزیز (!!!) رفته اید و خوآسته اید تآ شمآره وآتس آپش رو برآتون بفرسته و فیلمی برآش ارسآل کنید .. ! این ـآ چه معنآیی می توآند دآشته بآشد .. ؟! مشرق چرآ این سلبریتی هآ فکر می کنن مآ مثل خودشونیم و مآ رو (...) فرض کردن .. ؟! اینآ چرآ بآ این توجیهآت قصدِ سیآه کردنِ مآ رو دآرن ؟! مآ دم خروس رو بآور کنیم یآ قسم حضرت عبآس رو .. ؟!! + در ضمن تیتر خبر اشتبآهه مشرق ... ! تیتر دیگری بزن ... ! توجیه غیر قآبل قبول بآ ماجرآی چت فرق دآره .. پس تیتر رو عوض کن .. ! مآجرآی چت و نوع صحبت پشت و افکار پشتش مشخصه .. ! به قول معروف آن چه که عیآن است چه حآجت به بیآن است ... !
  • US ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    11 19
    هرچند این اتفاق ناراحت کننده بود ولی از ایشون بپذیرید گذشت از علایم ایما است
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    4 1
    حاج قاسم عزیز به حمایت و دفاع امثال شما نداره شما دنیاتو بچسپ مردم خودشون شعور دارن
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    1 3
    جناب مشرق شما که آبروشو بردین دیروز.... زود قضاوت نکنیم
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    بابا قالیباف دفعه بعد حتما ریس جمهوره ..یوبس کنید
  • نرگس IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    خاک بر سر ما وبا اصطلاح هنرمندان ما که مقابل مجری شبکه شیطانی اعلام برائت از انقلاب اسلامی می کنند
  • مادر ايراني IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    جناب پرستويي لم تقولون مالا تفعلون همين با خون شهدا نميشود بازي كرد زمين خوردن دارد
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    1 0
    اقای پرستویی در اینکه حاج کاظم آژانس شیشه ای و ذبیحی بادیگارد را عاشقانه بازی کردی حرفی نیست چرا که بر دل می نشیند. اما کاش از بازی زمانه غافل نشوی و با جریان سلبریتی ها که به باتلاق غرب می ریزند همسو نشوی. و کاش از ان نقدهایی که به داخلی ها می کنی از همان نقدها به سالومه و... هم میکردی نه اینکه بگویی عزیز، دل پاک؟!! و .... خدا عاقبت همه ما راختم به خیر کند که روزگار تغربلوا ثم تغربلوا ثم تغربلوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس