کد خبر 1048479
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
آرم ارتش

فرمانده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی ارتش در غرب کشور اعلام کرد: در هر منطقه‌ای که نیاز به امداد رسانی و اقدام فوری برای مقابله با کرونا باشد یگان‌های جنگ‌های نوین به سرعت به منطقه اعزام می‌شوند.

به گزارش مشرق، امیر آریانفر با بیان اینکه یگان‌های جنگ‌های نوین ارتش به منظور مقابله با بیماری کرونا پایگاه در آماده باش هستند گفت: تیم‌های مختلفی از ارتش با همکاری شهرداری‌ها در راستای ضدعفونی اماکن عمومی معابر دست به کار شدند و اکنون محله به محله در حال ضدعفونی هستند.

بیشتر بخوانید:

ایجاد سه قرنطینه کرونا در مشهد توسط سپاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ادامه داد:کارگاه خیاطی تیپ ۷۱پادگان ابوذربا همت فرماندهی نزاجا شروع به تولید ماسک‌های بهداشتی کرده است.باتوجه به اینکه تعداد بسیاری از نیروهای وارده در پادگان‌ها در حال خدمت رسانی به مردم هستند ضدعفونی این پادگان‌ها توسط یگان‌های جنگ‌های نوین به صورت مستمر در دستور کار است.

وی با بیان اینکه سلامت محیط پادگان و سربازان مدام رصد می‌شود، اضافه کرد: تعداد نشست‌ها و اجتماعات غیرضروری و کلاس‌های آموزشی که ضرورت چندانی ندارند در این ایام تعطیل شده اند.فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور افزود: تمام ورود و خروج به پادگان‌ها و مراکز تحت نظارت ارتش با کمک تب سنج‌های لیزری و متخصصان پزشکی پایش می‌شوند تا از بروز هرگونه خطر جلوگیری شود.

آریانفر یادآور شد: همچنین در این ایام تمام تالارها، بوفه‌ها و مراکز توزیع غذا و خوراکی در سطح پادگان‌ها تعطیل شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس