کد خبر 1048418
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
الدحیل پرسپولیس علیپور

علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تعطیلی مسابقات لیگ به نفع تیم‌هایی است که بازیکن مصدوم دارند.

به گزارش مشرق، علی علیپور در مورد تعطیلی لیگ برتر و تمرینات تیم پرسپولیس در این روزها اظهار داشت: خدا را شکر که وضعیت خوبی داریم. بعد از اینکه تیم شهر خودرو را شکست دادیم، تمرینات‌مان ادامه پیدا کرد. درست است که اعلام شده بازی‌های لیگ برتر فعلاً به تعویق افتاده، اما از آنجایی که هنوز مشخص نیست چه زمانی این بازی‌ها آغاز می‌شود ما موظف هستیم که تمرینات را ادامه دهیم تا وقفه بازی‌های لیگ باعث نشود که از آمادگی دور شویم، چرا که می‌خواهیم به هدفی که داریم برسیم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس است، چرا که به نوعی ترمز موفقیت‌های این تیم کشیده می‌شود، گفت: ما همیشه باید در بهترین شرایط خودمان را آماده نگه داریم. شاید تعطیلی لیگ به ضرر ما باشد، اما بیشتر به سود رقبای ما خواهد، چرا که آنها مصدوم دارند و این تعطیلی باعث می‌شود تا بازیکنان آنها به بازی‌ها برسند. با این شرایط این تیم‌ها آن شکل همیشگی خود را به دست می‌آورند. این چیزها البته خیلی مهم نیست، چرا که ما باید تدابیر تاکتیکی کادرفنی را به بهترین شکل انجام دهیم. البته از همه مهمتر سلامتی مردم کشورمان و حتی مردم دنیاست و امیدوارم که همه در سلامت کامل در کنار خانواده‌های خود باشند.

بیشتر بخوانید:

فنونی‌زاده: یاد پرسپولیس دهه ۶۰ افتادم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برخی از مالکان تیم‌ها، بازیکنان و مسئولان آنها مدعی مهندسی لیگ و دولتی بودن پرسپولیس می‌شوند، عنوان کرد: به‌هرحال این نظر دیگر باشگاه‌هاست. بالاخره خود ما بازیکن هستیم و اگر بازیکنان تیم‌های دیگر چنین حرف‌هایی بزنند ناراحت می‌شویم. شاید این بازیکنان روزی خودشان در این شرایط قرار بگیرند و در راه قهرمانی باشند، اما اگر بازیکنان دیگر هم این حرف‌ها را برای‌شان بگویند، آنها هم ناراحت می‌شوند. نباید چنین قضاوت‌هایی انجام شود. بهترین کار این است که همه ما سرمان در کار خودمان باشد و به تیم خودمان بپردازیم.

علیپور درباره درگیری مردم کشورمان با ویروس کرونا که این روزها باعث شده شرایط خاصی بر کشور حاکم شود، تصریح کرد: واقعاً شرایط سختی به وجود آمده است. این شرایط سخت چه در ایران و چه در کشورهای دیگر دنیا به وجود آمده، اما مهم این است که همه در سلامت کامل باشند. امیدوارم همه مردم سلامت باشند تا در کشور کنار خانواده‌های خود حضور داشته باشند. همچنین جا دارد از پزشکان و پرستاران که این روزها خدمات پزشکی ارائه می کنند، تشکر و قدردانی کنم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس