کد خبر 1046607
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
پرسپولیس

دقایق ابتدایی دیدار پرسپولیس - شهر خودروی مشهد برای مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت سرخپوشان یادآور پرسپولیس دهه ۶۰ بوده است.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو, اظهار داشت: از 15 دقیقه ابتدایی بازی خیلی لذت بردم, ولی افسوس خوردم که هواداران نبودند تا شادی این برد با آنها تقسیم شود. با بازی دقایق ابتدایی تیم یاد بازی پرسپولیس در دهه 60 افتادم که هنوز بازی شروع نشده بود, علی پروین می‌گفت ما یک بر صفر جلو هستیم. بازی با شهر خودرو نیز همین‌طور بود.

وی با تمجید از شهر خودرو, اضافه کرد: شهر خودرو یکی از تیم‌های باثبات لیگ برتر است که از همان ابتدای فصل قدرتمند بوده و در بازی رفت ما را شکست داده است. این تیم الان در جایگاه پنجم جدول است و حتی شکست مقابل پرسپولیس نمی‌تواند چیزی از ارزش‌های آنها کم کند. در آن سو فکر می‌کنم پرسپولیس بعد از اینکه در ابتدای بازی دو گل پیش افتاد, مقداری بازیکنانش اشباع شدند و حتی دیدید که در اواخر نیمه اول شهر خودرو خطرناک شد و رادو موقعیت‌های آنها را مهار کرد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس می‌تواند چند هفته زودتر قهرمان شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره صدرنشینی مقتدرانه این تیم در لیگ برتر یادآور شد: جدا از پیروزی پرسپولیس مهم این بود که رقیبانش در این هفته مساوی یا نتیجه را واگذار کردند. الان فقط تراکتور می‌ماند که باید دید چه نتیجه‌ای می‌گیرد, که البته نمی‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد. با وضعیتی که پرسپولیس دارد فکر می‌کنم پنج شش هفته مانده به پایان بازی‌ها می‌تواند قهرمانی را جشن را بگیرد.

فنونی‌زاده با بیان اینکه «پرسپولیس بعد از اینکه خیالش از لیگ راحت شود, می‌تواند بهتر برای آسیا و جام حذفی آماده شود.»، خاطر نشان کرد: یکی از ایرادات این است وقتی تیم جلو می‌افتد, دیگر بچه‌ها انگیزه زیادی برای زدن گل‌های بیشتر ندارند و به پیروزی با همان تعداد گل‌ها قانع می‌شوند و بازی را به سهولت می‌گیرند. البته تمام بازیکنان نمایش خوبی دارند و فکر می‌کنم الان اسکوچیچ باید علیپور و شجاع را حتماً به اردوی تیم ملی دعوت کند.

وی با اشاره به رأی کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر اعلام شدن نتیجه دیدار مقابل سپاهان به نفع پرسپولیس, تأکید کرد: این رأی مسجل بود, چون تمام عوامل باشگاه سپاهان از کادر فنی گرفته تا مدیرعامل نمی‌خواستند تیم‌شان بازی کند. هرچند که فکر می‌کنم بازیکنان دوست داشتند بازی برگزار شود, چون من خودم بازیکن بوده‌ام و شرایط خاص این بازی را درک می‌کنم. اگر غیر از نتیجه 3 بر صفر چیز دیگری اعلام می‌شد, توهین به هواداران ما بود. افشین پیروانی حرف خوبی زد و گفت سپاهان به دنبال فرار رو به جلوست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: سپاهان برای بازی با پرسپولیس کومان و کی‌روش را در اختیار نداشت و می‌خواست با لغو بازی زمان بخرد تا این بازیکتان بتوانند بازی کنند. مطمئناً اگر برخی از اصفهانی‌های فدراسیون هنوز دستی در آتش داشتند, بازی را لغو و به انتهای فصل موکول می‌کردند تا دو مصدوم سپاهان آماده شوند. حق به حق‌دار رسید, البته اگر بازی هم برگزار می‌شد, پرسپولیس سپاهان را شکست می‌داد. با این وضعیت الان پرسپولیس در فصل جاری یکی از جام‌های سه‌گانه را برای خود کرده و فقط مانده است آسیا و جام حذفی!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس