کد خبر 1048423
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با رد هر گونه مهندسی رقابت های لیگ برتر فصل جاری به سود پرسپولیس گفت: این تیم حرف هایش را در زمین مسابقه زده است و وقتی می برد، قهرمان هم می شود.

به گزارش مشرق، بهنام ابوالقاسم پور درباره لغو بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: سلامتی بازیکنان اهمیت زیادی دارد. به هر حال این بیماری در کشورهای مختلف جهان گسترش پیدا کرده و باید راه های مقابله با آن را جدی گرفت.

کارشناس فوتبال ایران افزود: اتفاقاً ورزش یکی از راه هایی است که می تواند استرس و اضطراب ایجاد شده در بین مردم را کاهش دهد، ولی اکنون سلامتی بازیکنان و مجموعه تیم های لیگ برتری نیز مهم است که سبب شد لیگ به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

واکنش آقای گل پرسپولیس به تعطیلی لیگ

ابوالقاسم پور درباره صحبت هایی که در خصوص مهندسی نتایج بازی های لیگ برتر به سود پرسپولیس می شود، تأکید کرد: پرسپولیس در ۶ بازی گذشته خود ۵ بازی را برده است. وقتی یک تیم می برد، در صدر جدول هم جا خوش می کند. حالا اینکه حرف از مهندسی بازی ها بزنیم چیز عجیبی است.

مهاجم پیشین سرخپوشان تاکید کرد: فکر می کنم محال است یک تیم داوری یا ارکانی از فدراسیون فوتبال با توجه به نظارت نهادهای مختلف بخواهند چنین رفتاری را انجام دهند. یک سوم بازی های لیگ مانده و من فکر می کنم احتمال تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و طبیعی است شانس قهرمانی بالایی داشته باشد. من هم فکر می کنم هیچ چیز تمام نشده و هم پرسپولیس، هم رقیبانش باید کار را با جدیت دنبال کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیر IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 3
    مثل بازی با فولاد(قبل از پنالتی خطای سید جلال رو نگرفت و همون توپ 3 امتیاز براشون آوورد) یا بازی با ذوب وقتی بازی 1-0 بود برای ذوب پنالتی نگرفت و یا بازی با پدیده وقتی بازی 2-1 بود یه پنالتی اشتباه برای پرسپولیس گرفته نشد و یا در جام حذفی که اونجا هم یک پنالتی به نفع تیم ماهشهری گرفته نشد..
  • امیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 3
    فدراسیون نشینان بعد از درآووردن بازی پرسپولیس مقابل سپاهان(ممنوعیت حضور تماشاگران) و شهرخودرو(محرومیت بازیکنان شهرخودرو دقیقا قبل بازی) یهوئی فهمیدن کرونا خطرناک و جان مردم در خطر.. همینا میگفتن امکان نداره بازیها لغو بشه اما شد..چون دوتابازی حساس تیمشون برگزار شده بود.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    2 2
    حالا چرا همه حول ورشان داشته ،این موضوع شبیه دست درلانه زنبور بردن است کسانیکه تا دیروز مثل کبک سرشان را کرده بودند زیر برف الان یهویی همه کارشناس شدند برای تنویر افکارعمومی نیازبه ورود قوه قضاییه به این ماجراست شک نداشته باشید حتما چیزهایی درسالهای اخیر بوده که بعضیها دست پاچه شدند وچپ وراست مصاحبه می کنند آیت الله رییسی لطفا ورودکن که بوی فساد به شدت احساس میشه فوتبال پاکم آرزوست
  • مهدی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 4
    سلام. خواهش می کنم این کامنت را چاپ کنید. از وقتی که حرف مهندسی لیگ شده، من تا حالا شاید چهل، پنجاه تا، مصاحبه خوندم که 99 درصدش گفتند لیگ مهندسی نشده، یعنی افرادی گفتند که یا پرسپولیسی بودند یا منفعتی داشته اند. خب اصلا اینا به کنار این که شما رسانه ها، 99 درصد مصاحبه هاتون با افرادی ست که می گن لیگ مهندسی شده نیست، این خودش نشون از مهندسی مصاحبه ها و حمایت پنهان از پرسپوليس نیست، لطفا منصف باشید....
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    4 3
    مرد مومن همه میگن اون بردهای متوالی که جنابعالی میفرمایید به هزار دلیل مهندسی شدست. اصلا شما پنج سال قهرمان(سال اولم استقلال خوزستان با تفاضل دو گل جان سالم به در برد) شما خدای فوتبال شما تا 1400 دیگران حرفی ندارن که، حرفشون اینه که یه جام به پرسپولیس بدن یه جام به بقیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس