کد خبر 1047195
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
سرقت نمایه

سارق سابقه دار هنگام فرار از بالکن یک خانه به پایین سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش مشرق، شامگاه ۹ بهمن، ساکنان یکی از کوچه‌های غرب تهران با شنیدن صدای عجیبی خود را به‌کوچه رساندند. آنها در تاریکی شب دو مرد جوان را دیدند که مردی مجروح را به سختی با خود می‌کشیدند. مردان ناشناس با دیدن اهالی محل، مرد مجروح را در ابتدای کوچه رها کرده و سوار خودرو پرشیا سفیدرنگی شده و فرار کردند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای اسیدپاشی و سم پاشی آسمان چیست؟

قاتل وحید مرادی به قصاص محکوم شد +عکس

«عباس‌پلیس»‌دستگیر شد +عکس


زمانی که اهالی کوچه خود را به مرد زخمی رساندند بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما بعد از حضور مأموران امداد و نجات و معاینه وضعیت وی اعلام کردند که مرد ناشناس به علت ضربه به سر جان باخته است. در بازرسی از جیب‌های وی یک انگشتر طلا، یک ساعت مچی و مقداری بدلیجات کشف شد.


مرگ مرد جوان، به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تحقیقات آغاز شد. نخستین بررسی‌ها از آثار خون روی زمین مأموران را به خانه‌ای رساند که نرده‌های بالکن طبقه دوم ساختمان کج شده بود و حکایت از آن داشت که مرد جوان از طبقه دوم به پایین پرت شده است. این در حالی بود که صاحب خانه طبقه دوم در خانه حضور نداشت. مأموران کلانتری با صاحب خانه تماس گرفته و پس از حضور وی برای تحقیقات وارد آپارتمان او شدند. آپارتمان بهم ریخته بود و طبق اظهارات صاحب خانه طلا و وسایل با ارزش خانه به سرقت رفته بود. زمانی که وسایل کشف شده داخل جیب مرد فوت شده به صاحب خانه نشان داده شد، وی گفت که آنها مقداری از وسایل خانه‌اش هستند.


در ادامه معلوم شد دزد جوان به‌همراه دو همدستش از علمک گاز نزدیک خانه محل سرقت بالا رفته و خود را به بالکن طبقه دوم رسانده‌اند. آنها وارد خانه شده و پس از سرقت از همان راهی که رفته بودند برمی‌گردند. دو همدست او، خودشان را به کوچه رسانده بودند اما سومین سارق زمانی که قصد داشت از بالکن پایین بیاید، کاپشنش به دوربین مداربسته بیرون ساختمان گیر کرده و تعادلش را از دست داده و با سربه زمین اصابت کرده بود. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی دو همدست او ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس