کد خبر 1021362
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
طلاق نمایه

مرد جوان که فکر می‌کرد همسرش قصد دارد با ریختن سم در غذا او را به قتل برساند زن جوان را در خواب خفه کرد و به خانه پدرش رفت.

به گزارش مشرق، ساعت ۳ بعد از ظهر دوشنبه ۲۶ آذر، مرد میانسالی هراسان با مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی تماس گرفت و از کشته شدن عروسش در خانه خبر داد.

به‌دنبال اعلام این خبر، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تحقیقات آغاز شد. با حضور تیم جنایی درطبقه چهارم یک ساختمان در محدوده میدان ونک آن‌ها با جسد زن ۳۵ ساله در حالی مواجه شدند که پیراهنی دور گردنش پیچیده و او را خفه کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

قاتلی که دندان مصنوعی‌اش را در محل جا گذاشت

مرد میانسال که موضوع را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت:پسرم ۴۲ سال دارد و با زن و بچه‌هایش در همین ساختمان زندگی می‌کند. ما هم در طبقه پایین ساکن هستیم. ۱۲ سال قبل پسرم ازدواج کرد و دو فرزند کلاس دوم و نهم دارند، اما از ۵ ماه قبل بین پسر و عروسم اختلافاتی رخ داد. ۷ ماه قبل پسرم ادعا کرد که همسرش در غذایش قرص سمی ریخته و قصد کشتن او را داشته است. عروسم نیز با شنیدن این ادعاها قهر کرد و به خانه پدری اش رفت. اما با وساطت دخترم آن‌ها آشتی کردند. بعد از این آشتی هم ماجرا فرق نکرد و اختلاف‌ها و درگیری‌های آن‌ها ادامه داشت. تا اینکه ظهر امروز او درحالی که دم در آپارتمان من آمد بچه‌هایش را به من سپرد و گفت همسرش را به قتل رسانده است. بعد هم برای خرید سیگار از خانه خارج شد.

مأموران با اطلاعات به دست آمده و در حالی که احتمال می‌دادند قاتل به خانه بازگردد محدوده را تحت نظر قرار دادند. تا اینکه مرد جوان در کوچه پایین محل جنایت مشاهده شد و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، اما قاتل با دیدن مأموران با آن‌ها درگیر شده و در نهایت با اقدام ضربتی مأموران دستگیر شد. مرد جوان پس از دستگیری به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: شب گذشته با همسرم درگیر شدم.

او اصرار داشت طلاقش دهم و این بحث و اختلاف تا صبح طول کشید تا اینکه ساعت ۵ صبح در حالی که فرزندانم در اتاقشان خواب بودند همسرم را خفه کردم. بعد مدام با خودم فکر می‌کردم تا راه حلی پیدا کنم و راز این جنایت را مخفی نگه دارم، اما به نتیجه‌ای نرسیدم و درنهایت ماجرا را به پدرم گفتم.

سرهنگ «حسین ابن علی»، رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی گفت: به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. متهم به دستور بازپرس جنایی برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    6 1
    قصاص نشدن نجفی شهردار سابق عامل بسیاری از جنایات بوده و خواهد بود . قصاص حیات است . نجفی را قصاص کنید
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
      2 0
      اینو قبول دارم
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    4 7
    قانون مسخره حق طلاق فقط با مرد. و قانون مسخره مهریه. را بردارید اینهمه جنایت بستان نیست ؟؟؟!! جامعه شناسان و کارشناسان تو این مملکت بخواب رفته اند؟
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
      6 0
      شما اگر احکام اسلام رو کامل مطالعه کنید به این قواعد "مسخره ذهنی" نمیرسید! اولا که این قوانین برا تداوم زندگی مشترک هست. از اول خوب انتخاب کنید دوما توی غرب که این قواعد نیست الان نیمی از فرزندان با یکی از والدین زندگی میکنن تعداد زیادیشونم بی خانمان! چون تعهدی در کار نیست. اسلام طرفین رو متعهد میکنه و میگه باید پا عهدتون باشید وگرنه باید خسارت بدید سوما از حق طلاق تا حق خروج از کشور تا تحصیلات همه چیز میتونه تو شرط ضمن عقد به زن داده بشه
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
      5 2
      دقیقا این قتل ها و کشمکش ها بخاطر مهریه هست در خانه سر مهریه دعواشون میشه مرد نمیده زن هم با دعوا و عصبی کردن مرد ، مهریه میخواد که بره و در آخر یکیشون کشته میشه
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    8 1
    شب گذشته با همسرم درگیر شدم و این بحث و اختلاف تا صبح طول کشید ! جالبه . نجفی هم روزی که زنش را کشت ، شب قبلش تا صبح زنش باهاش جنگ و دعوا می کرده ! نتیجه اخلاقی برای خانمهای محترم : ظاهرا مردها یک آستانه تحمل دارند و اگر شب تا صبح با او دعوا کنید ، سیم پیچی های مغزشان اتصالی می کند و ... اگر بار گران بودی ، رفتی ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس