عکس/ برگزاری رزمایش مقابله با"کرونا ویروس"

رفتار اشخاصی چون محمود صادقی، جعفرزاده ایمن آبادی، عباس عبدی و تاجزاده با آن فرد مریض احوال روسی که در مترو تمارض کرد، هیچ تفاوتی ندارد. این اشخاص نیز در ابعاد وسیعتر در حال تشویش اذهان عمومی هستند.

سرویس سیاست مشرق-  این روزها موضوع «ویروس کرونا» به یکی از پربحث ترین موضوعات در رسانه ها و محافل عمومی بدل شده است. کارشناسان و صاحبنظران در روزهای گذشته بارها تاکید کرده اند که علاوه بر مقابله عملی برای جلوگیری از شیوع این ویروس، باید افکارعمومی را نیز از بعد روانی آرام کرده و تسکین داد.

به همین منظور از یکسو تعداد زیادی از پزشکان، پرستاران و کارکنان زحمتکش مراکز درمانی در این روزها در اقدامی تحسین برانگیز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته و به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

از سوی دیگر بسیاری از رسانه ها و به خصوص رسانه ملی به صورت ویژه مشغول افزایش سطح آگاهی جامعه درباره روش های پیشگیری و انتشار اخبار خوب- از بهبودی مبتلایان به کرونا تا تلاش شبانه روزی واحدهای تولیدی برای تأمین مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مردم و...- هستند.

اما در این میان، عده ای در اقدامی تأمل برانگیز و البته مسبوق به سابقه مشغول ناامیدسازی مردم و القای ناکارآمدی نهادهای حاکمیتی و القای شکاف میان مردم و حاکمیت هستند.

**آمار مخدوش به سبک عبدی

برای نمونه، «عباس عبدی» از فعالین اصلاح طلب- ۷ اسفند- در یادداشتی در روزنامه اعتماد- متعلق به «الیاس حضرتی» نماینده فعلی اصلاح طلب مجلس و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم- نوشت: «قضیه کرونا و سرعت گسترش آن در ایران را باید از زاویه سیاسی نیز تحلیل کرد...در همین چند روز آمار فوتی‌ها به حداقل ۲۰ نفر رسیده و شاید برخی دیگر از فوتی‌ها نیز مربوط به این بیماری باشند که هنوز آزمایش نشده‌اند. بنابراین حداقل باید چند صد بلکه چند هزار نفر مبتلا شده باشند تا این تعداد فوتی را شاهد باشیم».

عبدی در بخش دیگری از این یادداشت نوشت: «هم حاکمیت شکاف درون ساختاری دارد...و هم شکاف عمیقی میان حکومت و مردم وجود دارد...حالا مساله‌ای در ابعاد کرونا پیش ‌آمده و می‌بینیم دولت چین با چه اقدامات، چه اقتداری و چه برنامه‌هایی را برای مقابله با آن اجرا می‌کند، اقداماتی که کوچک‌ترین آنها نیز در حد و اندازه‌های دولت و حکومت ما نیست».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اگر یادتان باشد تا این قضیه کرونا مطرح شد، گفتند این ویروس سیاسی است و برای کاهش مشارکت انتخابات است. گویی که مردم صف بسته بودند رای دهند، یک عده آمدند و گفتند کرونا آمده فرار کنید!! در حالی که تا آن زمان حداقل یک ماه بود که کم‌کاری شده بود. بروند خدا را شکر کنند که پیش از انتخابات موضوع مطرح شد و الا اکنون همه مردم می‌گفتند که حکومت قطعا اطلاع داشته و برای انتخابات اطلاع‌رسانی نکرده است. ساخت قدرت در ایران ناتوان از اعمال اقتدار به برخی از مناطق و اقشار است».

عبدی که پیش از این بارها آمار مخدوش منتشر کرده بود، اینبار هم (با ادعایی درباره تعداد مبتلایان به کرونا) مجددا آمار مخدوش منتشر کرد. وی به بهانه مسئله کرونا، با ادعای «چند صدایی در حاکمیت» و ادعای «وجود شکاف عمیق میان حاکیت و مردم» به سیاه نمایی و بن بست نمایی وضعیت کشور پرداخت.

**کاسبکاری از ویروس کرونا

همچنین «محمود صادقی» نماینده اصلاح طلب مجلس و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم که چندی پیش در ماجرای اغتشاشات بنزینی در اقدامی کاسبکارانه خواستار استعفا بود، در توئیتی نوشت: «تست کرونای من مثبت شد. این پیام را در شرایطی می دهم که چندان امیدی به ادامه حیات در این دنیا ندارم؛ آقای رئیسی، خانواده های زندانیان امنیتی و سیاسی تقاضا دارند برای جلوگیری از شیوع بیماری به زندانیان امنیتی و سیاسی مرخصی بدهید تا کنار خوانده ها این اپیدمی را پشت سر بگذارند».

صادقی در توئیت مذکور علاوه بر ناامیدسازی مردم، باز هم به کاسبکاری سیاسی پرداخته و به بدیهی ترین اصول انسانی و اخلاقی در مواجهه با مسئله ای نظیر کرونا بی توجهی کرده است.

نکته قابل توجه اینجاست که «رضا ربع پهلوی» فرزند شاه مخلوع ایران- که با اموالی که از ملت ایران غارت کرده، سالهاست در خارج از کشور مشغول عیاشی است- نیز در واکنش به موضوع ویروس کرونا، دقیقا همان موضع نماینده اصلاح طلب مجلس را بیان کرده است.

ربع پهلوی در مطلبی نوشت: «با شیوع ویروس کرونا، جان زندانیان سیاسی و معترضان بازداشت شده در خطر مضاعف است».

«مصطفی تاجزاده» از فعالین اصلاح طلب و از متهمین فتنه ۸۸ نیز در توئیتی به سیاه نمایی پرداخت و وضع موجود در مواجهه با کرونا را نتیجه بی دقتی نهادهای حاکمیتی جا زد.

این در حالی است که تاکنون براساس آمار منتشر شده، ویروس کرونا در حدود ۵۰ کشور جهان از جمله آمریکا، ایتالیا، آلمان، ژاپن، ترکیه، امارات و فرانسه شیوع پیدا کرده است و این کشورها علیرغم اتخاذ تدابیر شدید امنیتی نتوانستند از ورود این ویروس به کشورهای خود جلوگیری کنند.

**سوت و کف رسانه های معاند برای نماینده اصلاح طلب

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده اصلاح طلب مجلس و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم نیز در اظهارنظری تأمل برانگیز گفت، از قبرستان‌ها آمار «خیلی وحشتناکی»! درباره شمار قربانیان ویروس کرونا در ایران در اختیار دارد!

نکته قابل توجه اینجاست که این اظهارنظر عجیب، با استقبال گسترده رسانه های معاند مواجه شد و در سرتیتر اخبار این رسانه ها قرار گرفت. همان رسانه هایی که از هیچ فرصتی برای ناامید کردن و ضربه زدن به مردم ایران دریغ نمی کنند.  

**لزوم برخورد قضایی

در روزهای گذشته، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، فردی در متروی مسکو در روسیه، خود را بر زمین انداخته و تظاهر می کند که به ویروس کرونا مبتلا است. این اقدام وی موجب ترس و دلهره مردم و تشویش افکار عمومی شد.

پس از آن اعلام شد که این فرد دستگیر شده و به دلیل التهاب آفرینی و تشویش اذهان عمومی مورد محاکمه قرار خواهد گرفت.

نوع رفتار اشخاصی همچون محمود صادقی و جعفرزاده ایمن آبادی و عباس عبدی و تاجزاده و...هیچ تفاوتی با آن فرد مریض احوال روسی ندارد. این اشخاص نیز در ابعاد وسیع تر در حال تشویش اذهان عمومی هستند.

اکنون اشخاص صاحب تریبون و رسانه ها و صد البته سلبریتی ها وظیفه دارند تا برای مسلح کردن افکارعمومی در مقابل شایعات و افزایش سطح آگاهی افکارعمومی درباره روش های پیشگیری و افزایش همبستگی ملی و تقویت همکاری میان مردم و متولیان و تکریم و تقدیر از جامعه پزشکی و و...از تمامی ابزارها و امکانات خود بهره ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 31
  • حیدر صالح IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    88 41
    محمود از نوع صادقی را به خاطر کنترل ویروس کرنا را بگیری و قرنطینه کنید و هرکس که ادعای کرنا کرد را هم بگیرید
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      64 53
      هرکی حرف حق میزنه فوری یه انگی بهش بچسبونیم.. خب همشون درست گفتن کجای حرفشون غلطه
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      32 6
      09:21 با خوندن نظرت تازه فهمیدم چرا هنوز پراید تولید می کنیم. نچ نچ نچ هنوزم پیدا می شن!!
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      5 2
      البته اعلام رسمی بهداشت جهانی مبنی بر درستی امار ایران بافته های این توطئه گران را تا حد زیادی بر باد داد اما برخی دوستان هم از جمله احمد ابادی فراهانی نماینده قم با عجله و اشتباه خود در امار نادرست کار بدی مرتکب شدند که متاسفانه مشرق یادش رفته از اقدام اونها چیزی بگه ( چون بعیده این سایت ارزشی بخواهد خطای خودی را لاپوشانی کند و این گناه بزرگی است )
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    63 72
    یکی از کاسبها هم سایت شماست
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      14 2
      میدونید امریکا چرا امریکا شد؟ فارغ از چپاول دنیا چون قانون برایشان از ناموس برای ما مهمتره همین الان گفتند فقط اون یارو مایک پنس مسئول امار دادنه و اگه کسی دیگه حرف مفت بزنه به صلابه میکشنش حالا هر خری میخواد باشه
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    76 46
    مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافقین خودخواه
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    57 45
    چرا بااین خائنها ی وطن فروش کثیف برخورد ی نمیشه که؟؟؟شرم براین اصلاح طلب های بی شرف .صادقی،عبدی،تاجزاده ننگتان باد ننگتان باد ننگتان باد
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      8 8
      این آدامس گندیده ی تنفر که سالهاست فکتون رو با این حرفا به حرکت در میاره از دهانتون بندازید بیرون! چه شماها چه اصلاح طلبا!
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    53 28
    این مردک صادقی فقط یک توییت زد به کرونا مبتلا شدم !! چقدر این حرف صحت داشت؟؟ اصلا مدرکی برای ابتلا به کرونا ارائه کرد یا فقط میخواست سیاه نمایی کنه؟؟
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      18 18
      فکر کرده یک چیز لاکچری هست گفته من هم بگم گرفتم تا بقیه حسرت بخورن. اینها دست چپ و راست خودشون رو هم نمیتونن تشخیص بدن بعد با زور یک عده ای که رای مردم رو به بازی میگیرن وارد مجلس (دارالمنافقین) میشن. مرگ بر منافقینی که این روزها در ایران زیاد شدن.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    44 25
    لعنت خدا و ملائکه آسمان ها و زمین بر افسادطلبان
  • GB ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    29 24
    هروقت چنین هجمه هایی از سوی اوباش افسادطلب به مردم و نظام را می بینیم یاد حرفهای نتانیاهو و شیمون پرز ملعون می افتم که گفته بودند افسادطلبان سرمایه های اجتماعی اسراییل در ایران هستند و از طرف ما با نظام اسلامی می جنگند
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    34 28
    بعد میگن چرا رد صلاحیت شدیم!!!!!!
  • مسعود IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    22 16
    اصلاح طلبانی که به التهاب آفرینی و تشویش اذهان عمومی اقدام می کنند باید محاکمه و مجازات بشوند.
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    21 38
    منتظر گوشه چشم امام خامنه ای هستیم تا سر از تن این مزدور های آل سعود جدا کنیم
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    34 29
    این بحران کرونا هم میگذرد اما روسیاهیش برای افساد طلبان باقی می ماند.
  • حسن IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    24 29
    خاك برسرشون اينهااولا ايراني نيستن وثانياازمسلماني بويي نبوده أندو ثالثا انسان نيستن كه ازغم ورنج ديگراستفاده سياسي ميكنن أنهم هموطنان خودشان
  • یک جانباز IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    20 18
    اگر این اصلاح طلبان در کشور های اروپایی اینقدر تشویش اذهان عمومی میکردند تا حالا دستگیر شده بودند من به این باور رسیده ام که مملکت را در هر دوره مشخص بین دو گروه سیاسی و اقتصادی تقسیم کرده اند و مردم بد بخت را سر کار گذاشته اند بلکه دزدهای اصلی بیت المال و رانت خواران و ویژه خواران اصلی را هیچوقت نگرفته و نخواهند گرفت و هر چند وقت یکبار سیاهی های لشکر آنها را بنام خداداد و یا الله داد میآورند جهت اعدام و سپس آزاد میکنند بروند اروپا خدا عاقبت ما را بخیر بگرداند جواب شهدا را کی میخواهد بدهد
  • US ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    38 38
    تاج زاده سگ هار دشمنان ایران یا همان اصلاح طلبان. مردم ایران تو روزای سخت دوست و دشمن رو خوب بشناسین، بله ببینید حجم گسترده ی سیاه نمایی و ناامید کردنتون توسط اصلاح طلبا رو . والله قسم تا این جریان ایران رو از بین نبره یا یه چیزی مثل گاو شیرده برای آمریکا و اسراییل ازتون نسازه ول کن نیست.. . تا شما نخوایین و به صورت گسترده وارد نشین حکومت کاری نمی کنه، شماها 30 سال به اینا اعتماد کردن و قدرت رو دادین دستشون هنوز دلیل برخی عقب موندگی هاتون رو نفهمیدین؟؟ متاسفم
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    32 26
    ویروس کرونا با آب و صابون از بین می ره و ویروس اسلاحات با طناب دار
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      11 26
      ویروس اصلاح طلب و اصولگرا باید باهم از بیم برن متاسفانه اکثر افراد این حزب ها منفعت طلبی شخصی و حزبی را بر مردم ترجیح میدهند امیدوارم قالیباف که تنها شخصی که کارنامه مدیریتی درست و حسابی داره کاری برای این مملکت بکنه
  • اهل دریا IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    18 10
    فقط شما کاسب نیستید دیگه همه هر بد و بیراهی که شما می گید هستن واقعا خجالت برای همین مواقع گذاشتن... خسته نشدید با این همه چرندیات
  • علی IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    30 38
    محمود صادقی تنها نماینده ای ست که برای مردم چانه میزند.و درد مردمو خوب میفهمد
  • مریم IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    21 14
    خدا لعنت کنه کسانی رو که توی این شرایط باعث میشن ترس ودلهرمون بیشتر بشه.توی این شرایط سخت پشت ما نیستند فقط وحشتمون روبیشتر میکنن
  • SE ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    15 20
    آقای عبدی هیچکاره که ملت بافالی هم بار ایشان نمی کند این روزها از بیماری هیچ انگاشته شدن رنج میبرد و در توهم شکاف است. چرا توضیح نمیده خودش سر در کدام شکاف دارد البته مردم میدانند.
  • SE ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    18 22
    آقای محمود صادقی شما که صلاحیت نمایندگی مردم را هم ندارید چطور به خودت اجازه میدهی به رئیس قوه قضائیه دستور بدی با خائنین چگونه برخورد کند. در ضمن اگر خود را هنوز مبرا از هر خطایی میدانید علت رد صلاحیت خود را علنی کنید
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    13 20
    آقای عبدی در انچه ادعا میکنی بی سوادی، دیگر کاری به علم ریاضی و آمار و مدل سازی نداشته باش، قد خودت حرف بزن.
  • SE ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    14 22
    این جماعت اصحالات از پشت کردن مردم به خود عصبای هستند و هزیان میگویند
  • SE ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    13 21
    امیدوارم این رضا دیبا وارث ثروت دزدیده شده از ملت ایران ابولا بگیره که دیگه واق واق او را نشنویم
  • DE ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    15 18
    زندانی سیاسی هم زندانیان سیاسی قدیم که همگی ضد امریکایی و مستقل بودند . امروزه طرفداران امریکا و طرفداران صهیونیسم هم اسمشون شده سیاسی و وقتی آزاد میشن میرن خارج و بلافاصله شروع میکنند به همکاری با امریکا و اسرائیل . حالا آقای صادقی نگران حال اینهاست بجای اینکه نگران حال مردمی باشه که انتخابش کردن .
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    5 15
    اگر هر کدام نگران فرد یا افراد خاصی مانند زندانیان هستند کافیست در کنارشان باشند تا از نزدیک مراقبت کنند تا نکات بهداشتی برای حفظ سلامتی و جلوگیری از قرنطینه رعایت شود ، تازه زندان اگر مراقبت شود بلحاظ محدود بودن مانند منزل میتونه محل امنی برای محفوظ بودن باشد ، و همانطور که افراد در منازل خود حریصانه مراقب خود و اعضا و خانه هستند میباید عینا در زندان هم عمل نمایند تا انشاالله گزندی وارد نشود .
  • فرزاد IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    15 9
    شمااصلاح طلبان اخه چقدرکثیف وچندش آورید.شماها همان منافقین دهه ۶۰ هستید ایکاش دردهه ۶۰ اصلاح طلبان هم مانندمنافقین مسلحانه باجمهوری اسلامی می جنگیدیدوملت غیور ایران اسلامی همه شماها را به هلاکت میرساندندتااز دست شما منافقین سه چهره که بنام اصلاح طلب تیشه به ریشه اسلام میزنید راحت میشدیم .مرگ بر اصلاح طلب منافق سه چهره.
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    7 12
    هیچکس جز خودمان قادر به کمک نیست ، اکنون وقت شعار و سیاه نمائی نیست که جز بار گذاشتن هیچگونه یاری و کمکی نمیکنه ، لطفا دقت نمائیم در این اوضاع بسیار خطیر قدم هامون و حرف هامون کمک کننده باشه ، معلوم نیست کداممان گرفتار شویم و ... جواب خدا هم باید بدهیم
  • BE ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    6 21
    تاجزاده چرا های هیتلر زده ؟
  • BE ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    7 6
    آقای عبدی مرد همیشه شنگول
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 23
    جالبه همین جماعت عقب مونده برانداز چند وقت پیش میگفتند بابا ترامپ بیاد بزنه راحت بشیم این زندگی نیست که داریم... الان جوری تو خیابون راه میرند انگار تو محیط کشت ویروس ماربورگ و هاری هستند
  • سید IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    24 13
    مشرق هم تنش به تن کیهان خورده. هم ادبیات شدن. این روزا رد صلاحیت شدن یه کسب آبروست. مثل زندانی شدن در زمان شاه
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      0 0
      اگر رفیقات هم به این چرندت اعتقاد دارند، غلط کردند تو مجلس نماینده شدن.
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    13 6
    خدا رو شکر که این دوره از شر محمود صادقی و ایمن آبادی و باقی وکلای سینه چاک دولت راحت شدیم
  • عای IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    10 20
    ننگ بر منافق
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      8 5
      از منفی معلومه چقدر منافق اینجا هست...احتمالا از آلبانی ارسال میشه..
  • نعمت الله IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    9 24
    ساده اندیش بودند کسانی که فکر میکردند این جماعت راهی جدا ازربع پهلوی ومادر هرزه اش می پیمایند.
  • یوسف IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    12 19
    واقعیت ها رو از مردم مخفی کنید و کشور را به حال خود رها کنید و استانها را قرنطینه نکنید و اسمش را بگذارید تشویش اذهان عمومی آخرش هم به بهانه من کرونا گرفته اک از کیت های وارداتی استفاده کنید حالا چند نفر داخلی از مردم حمایت می کنند بهتون بر خورده....
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      3 5
      بی بی سی زیاد می زنیا. دوزش رو بیار پایین عمو، افسرده می شی :/
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 15
    اصلاح طلب دروغ گو
  • علی IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    6 25
    خاک تو سر هر پنج وطن فروش احمقشان
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    25 4
    داداش فقط اینا نبودن گفتن کرونا داریم همشونو بگو پسر حداد عادل ، نماینده قم ... خیلی ها با کرونا عکس یادگاری گرفتن
  • محمد IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    7 19
    به نظر بنده تمامی نوچه های اصلاح طلب نوکر بی جیره امریکایند البته مواجبی گاهی شاید دریافت میکتتد وگر نه چنین عصبانی نمی شوند طشت این ها از بالا پشت بام افتاده و مردم میدانند
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    17 4
    چرا حرف حق زور بهت داره
  • داوود IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    13 4
    چرا از نماینده قم ننوشتید؟ او که پاشو از همه اینها فراتر گذاشت؟
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 9
    صادقی که جز دروغ گفتن کار خاصی نداشته و نکرده ...کرونا هم از دیگر دروغهاشه ..این جماعت افساد طلب تا این مملکت را به نابودی نکشند و دو دستی تحویل آمریکا ندهند راحت نخواهند نشست ...در انتخابات اخیر هم معلوم شد که هیچ پایگاه اجتماعی ندارند و حتی طرفدارهای بدبختشون هم حاضر نشدند از پای ماهواره بلند بشوند و به این خیانت کاران رای بدهند
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    6 14
    ربع پهلوی جز عیاشی،هیچ کار دیگه ای بلد نیست
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    5 9
    خیلی جالبه، دغدغه مشترک محمود صادقی و ربع پهلوی.خخخخخخخ
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    9 9
    مرگ بر خائن وطن فروش مرگ بر لیبرالها
  • mohamad IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    22 5
    چرا فکر میکنین دروغه عین واقعیتها رو گفتن
  • عاشق ایران IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    6 18
    آقایان این سوزش . سوزش نتیجه انتخابات دوم اسفند ماه است .
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    5 10
    لعنت برشما خائنین وطن فروش...اینها باید محاکمه شوند
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 17
    من اگر یکاره این مملکت بودم فرمان دستگیریشون می دادم وبعد از چوبه دار بالا می بردمشون
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 10
    متاسفانه این نمایندگان وکیل الدوله و ناکارامد و دلبسته و وابسته به کشورهای دشمن مردم و مملکت الان برای خوش خدمتی به اجانب سعی در ایجاد تشویش در بین مردم و آیجاد خوراک رسانه ای برای کشورهای دشمن دارد.
  • --------- IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 20
    به هر حال سازمان بهداشت جهانی دهن همشون رو دمپایی کاری کرد . چون گفته که ایران در مورد ویروس کرونا صادقانه اطلاعات رو در اختیار مردم قرار داده و پنهان کاری در کار نبوده .
  • LB ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    9 17
    از قدیم در ایران برای تکیه بر یک صفت، اون رو برعکس به کار می بردند. مثلا به کچل میگفتن زلفلی! اینم صادقیه! از بس کذب میگه
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 13
    اقایان نگاه کنید ببینید در جامعه جایگا هتان کجاست چرا رد صلاحیت شدید کرم از درخت یک زمانی حرفتان درست بود ان هم زمانی که با مردم صادقتبودید رفقایتان را ببنید چه رایی اوردند جامه برای شما تره خرد نمیکنند اون محجوب و مجید انصاری سرتون بذارید بمیرید این دولت قانون گریزتان جای تاسف داره .نوکران انگلیس .
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    13 2
    نقد شما یکطرفه است حرفها باید شنیده شوند
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    9 12
    دکتر صادقی فرزند شهید و از سالمترین و پاکترین نمایندگان این دوره بود. مشکلش این بود که رانت های کله گنده را رو کرد
    • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      4 5
      احسنت به تو
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      5 4
      نوح هم یه پسر داشت غرق شد.. یه مطهری هم داشتیم زمان انقلاب، الان هم پسرش هست دارو ضد بارداری میده !! :))))))))))
  • فرد IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 7
    سلام علیکم برای بنده جای سوال است که چرا بر علیه ربع پهلوی در دادگاههای بین المللی اعلام جرم نمی کنید شخصی که خودش هم می داند پدر ش اموال این ملت مظلوم را برده است در این وضعیت ریالی آن را برنمی گرداند و دخالت های بی موردی هم می کند
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    12 2
    پسر حداد عادل چی اون حساب نیست چون شما دوست ندارین
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      1 2
      ولا تو این چند روز پراید بیشتر کشت تا کرونا ده
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    1 4
    اخبار مربوط به فوتی ها مثل استاد صیحانی که شما اعلام می کنید زشت تر از کار آنها هست.
  • اردشیر IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 1
    البته خانم ابتکار و آقازاده حداد عادل را از قلم انداختید زیرا اعلام کرده بود کرونا گرفته اند
  • مرصاد IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    1 2
    این احمق های افساد طلب ؛ اگر اندکی عقل داشتند ، به این راحتی ، آخرت خود را ،در خدمت به دنیای دشمنان ، نمی فروختند !!
  • حسین AE ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 1
    چی میشد شرف و انسانیت یک نرم افزار بود تا رو بعضیا به زور نصب اش کنیم. نه برا خودشون فقط برا بهداشت روانی جامعه
  • کوروش IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    5 0
    کره جنوبی برای خودش غولی وضعیت جنگی در کشور اعلام در عوض ما می گویم کرونا نباید باعث تعطیلی تولید شود مردم هر کشور ی سرمایه انسانی اون حساب می شود برای همین مردم برای شان جایگاه بالای دارد
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 1
    رسانه هاشون رو توقبف کنید. ممنوع التصویر بشن. پته اینارو بریزین رو آب نکبت های شغال صفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس