کد خبر 1046585
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
هندبال

فدراسیون هندبال هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر مردان را در حالی لغو کرد که برگزاری آن به دلیل شیوع کرونا موجب نگرانی خانواده هندبال و اعتراض تیم ها شده بود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان از روز دوشنبه پنجم اسفند ماه طی بخشنامه‌ای تمامی فعالیت‌های ورزشی به جز رقابت‌های لیگ برتر یا لیگ‌های فوتبالی را لغو کردند، فدراسیون هندبال نیز تصمیم بر این گرفت تا آخرین مسابقه هفته سیزدهم این لیگ در همان روز برگزار نشود.

بسیاری از رشته‌های ورزشی به جز فوتبال لیگ‌های برتر خود را معوق کردند تا بتوانند به نوعی سلامت بازیکنان و خانواده ورزشی خود را حفظ نمایند اما فدراسیون هندبال به تبع فوتبال برنامه هفته چهاردهم را در روز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه اعلام کرد. اعلام این برنامه موجب اعتراض بسیاری از اهالی خانواده هندبال و مربیان و ورزشکاران شد به طوری که در صفحات اجتماعی مکرراً از این مسئله به فدراسیون اعتراض کردند.

فدراسیون هندبال که در دو روز گذشته نسبت به این مسئله واکنشی نشان نداده بود، ساعت یک بامداد روز جمعه نهم اسفند ماه با انتشار مطلبی در سایت خود از تصمیم مهم فدراسیون برای لغو رقابت‌های این هفته به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید:

بی‌تفاوتی فدراسیون هندبال به کرونا

جلسه فدراسیون هندبال با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس و همچنین رئیس کمیته در خصوصی لغو دیدارهای لیگ برتر هندبال تشکیل شد. در پی این جسله با هدف حفظ سلامتی بازیکنان دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال لغو گردید.

متن بیانیه فدراسیون هندبال به شرح زیر است:

«بدلیل شرایط خاص و حساس کنونی و تقاضای بیشمار باشگاه‌ها، بازیکنان و خانواده‌های آنان، و در راستای حفظ سلامت بازیکنان و دست اندرکاران رشته ورزشی هندبال که از اصلی ترین اهداف ورزش و از رسالت‌های مهم فدراسیون می‌باشد، فدراسیون هندبال در جلسه فوق العاده با حضور رئیس فدراسیون، دبیر، نایب رئیس و رئیس کمیته مسابقات و داوران دقایقی پیش تصمیم به لغو بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور که قرار بود یکشنبه برگزار شود گرفته، لذا ضمن اعلام لغو بازی‌های هفته چهاردهم، در خصوص ادامه یا لغو کلیه مسابقات باقیمانده، متعاقباً بیانیه‌ای صادر خواهد شد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس