کد خبر 1044575
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
«نجف‌زاده» منتخب مردم خوی و چایپاره

«عادل نجف‌زاده» با کسب بیشترین آرای جمع‌آوری شده به عنوان نماینده مردم خوی و چایپاره در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش مشرق، فرمانداری خوی و رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره گفت‌: «نجف زاده» از مجموع ۱۵۱ هزار و ۳۸۲ رای اخذ شده، ۶٨ هزار و ۴٩٨ رای را به خود اختصاص داد.

محمد عابدی ادامه داد: پس از وی «سیدتقی کبیری» با ۴۵ هزار و ٧٧ رای، «جواد ابدالی» با ١۶ هزار و ٣۵٧ رای و  «حسین ابراهیم‌زاده» با چهار هزار و ٧۴۴ رای به ترتیب در رده دوم تا چهارم ایستادند.

وی بیان کرد: «کبری رستم‌زاده» با سه‌هزار و ۵۴ رای، «سیدمهدی رفیعی راد» با ٢ هزار و ٣۵۶ رای، «حسن درستی» با ٢ هزار و ٩۶ رای، «رضا عطامهر» با یک‌هزار و ۵٧١ رای، «ولی عباسپور» با یک‌هزار و ١٢٧ رای و «امین صادق‌لو» با ٣٠٩ رای در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایت‌های احتمالی نامزدهاست.

۱۲ نفر از آذربایجان‌غربی راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس