کد خبر 1044473
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
منتخب مردم در حوزه انتخابیه نقده و اشنویه مشخص شد

فرماندار نقده و رییس ستاد انتخابات حوزه نقده، اشنویه، محمدیار و نالوس گفت: «علی زنجانی حسنلوئی» در این حوزه انتخابیه بیشترین رای انتخابات مجلس یازدهم را کسب کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی فرامرزی روز شنبه افزود: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور از مجموع ۱۲۸ هزار و ٧٣١ رای ماخوذه «زنجانی حسنلوئی» با کسب ٧٨ هزار و ۶٧٣ رای در جایگاه نخست و «باباخان اسکندری» با ۵٠ هزار و ۵٨ رای در جایگاه بعدی قرار گرفتند. 

وی ادامه داد: در مجموع ١٨٠ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نقده - اشنویه مستقر شده بودند که از این تعداد ١١١ شعبه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه در شهرستان نقده آرای مردم این شهرستان را جمع ‌آوری کرد.

فرماندار نقده در خصوص حضور حداکثری و بی‌سابقه اقشار مختلف مردم در این حوزه نیز گفت: حضور حداکثری مردم ترک و کرد در صحنه‌های انتخابات یک قدرت‌نمایی در برابر استکبار جهانی است.

۱۲ نفر از آذربایجان‌غربی راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس