کد خبر 104344
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴

رئیس و صاحب شرکت رسانه‌ای صهیونیستی نیوز اینترنشنال، در شرایطی که برخی رسانه‌های حامی دولت آنکارا تبلیغات گسترده‌ای علیه دولت سوریه دنبال می‌کنند، با نخست وزیر ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، "روپرت مردوخ" رئیس و صاحب شرکت رسانه‌ای صهیونیستی نیوز اینترنشنال با حضور در مقر نخست وزیری ترکیه با رجب طیب اردوغان دیدار و گفتگو کرد.

در حالی که این دیدار برای اولین بار بین نخست وزیر ترکیه و مردوخ صورت می گیرد، در مورد جزئیات مذاکرات یک ساعته این دو بیانیه ای منتشر نشد.

پیش از این در رسانه های ترکیه خبر پیشنهاد خرید روزنامه صباح و کانال تلویزیونی ای تی وی ترکیه از سوی مردوخ و گروه رسانه ای وی مطرح شده بود.

از سوی دیگر انجام این ملاقات در شرایطی که که برخی رسانه های حامی دولت آنکارا تبلیغات گسترده ای علیه دولت سوریه دنبال می کنند، توجه ها را به خود جلب کرده است.

روپرت مردوخ که در حال حاضر تبعه آمریکا بوده ولی از یک خانواده یهودی استرالیایی تبار است، چندی پیش به دلیل رسوایی شنود گفت و گوهای تلفنی شهروندان بریتانیایی در نشریه «نیوز آو دورلد» که متعلق به گروه رسانه های وی است، تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس