فائزه هاشمی

به نظر می‌رسد اظهارات فائزه هاشمی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و دفاع از قاتل شهید سلیمانی، خالی از نگاه سازمانی و مافیایی نیست بلکه فائزه قدم در مسیری گذاشته است که زرسالاران جهانی دیکته می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق- اخیرا فائزه هاشمی، دختر مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی، بار دیگر در مصاحبه‌ای، منویات و مطامع درونی اردوگاه اصلاحات را به زبان آورد تا نشان دهد که وقتی شهید بصیر انقلاب، «اسدالله لاجوردی»، در سال ۶۳ خطر «نفاق جدید» را از خطر فرقه رجوی بیشتر خوانده بود، چه منظوری داشت.

فائزه هاشمی در این مصاحبه گفته است:

" برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ولی اگر یک آمریکایی بودم به آقای ترامپ رای نمی‌دادم. به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق می‌افتاد. "

دختر مرحوم هاشمی در ادامه افزود:

"شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم. این تغییر سیاست‌ها حتما به نفع مردم می‌توانست اتفاق بیفتد. دموکرات‌های کمی شُل و وِل هستند. "

و او البته از کینه‌ خود نسبت به شهید سپهبد قاسم سلیمانی، نتوانست بگذرد و گفت:

" نتیجه‌ عملکرد آقای سلیمانی و ما به‌عنوان مقاومت چه شد؟ چه گرهی از مشکلات کشور ما را باز کرد؟ چه مسیری را برای توسعه باز کرده است؟ "

و البته از موضع «پدر» (صاحب تئوری معروف «دنیای فردا...») هم درباره معرکه جنگ جهانی سوم در بلاد شام  با هدف تغییر نقشه منطقه غرب آسیا، پرده‌برداری کرد:

" آقای قاسم سلیمانی قبل از رفتن به سوریه با پدرم مشورت کرد و ایشان به وی گفت نرو! "

گاهی اخباری به گوش می رسد که فائزه هاشمی به فلان کشور خارجی سفر کرده است و بعد از بازگشت، مصاحبه‌های تند و ساختارشکنانه انجام می‌دهد.

به طور معمول در سفرهای آمریکا کاملیا انتخابی‌فرد (همراه سعودی‌ها و سردبیر ایندیپندنت فارسی که کار خود را در دهه ۷۰ از دستیاری فایزه هاشمی در روزنامه «زن» آغاز کرده بود) همراه فائزه هاشمی بوده و به توصیۀ فریبا کمال‌آبادی (یکی از رهبران فرقۀ بهائیت در ایران) دیدارهایی نیز با جامعه بهائیان آمریکا تنظیم شده است.

فایزه هاشمی در منزل فریبا کمال آبادی(سمت چپ)

در ۱۲ اسفند سال گذشته و هفته‌های نخست شیوع کرونا، مشرق در گزارشی نوشت که، فایل صوتی منسوب به «فرزام کمالآبادی»، از رهبران محفل بین‌المللی فرقه ضاله بهاییت، منتشر شده که با رضایت و خشنودی عیان از شیوع کروناویروس و بیمارشدن هموطنان، این مساله را به «انتقام کبیر الهی حضرت بهاء الله» (بنیان‌گذار این فرقه ضاله) مرتبط کرد و وعده داد که فاز اصلی این «انتقام» هنوز در پیش است.

گزارش مشرق را اینجا بخوانید:

خوشحالی اعضای فرقه بهائیت از شیوع کرونا در ایران و کاسبی با سلامت مردم/ کرونا اسطوره‌های غرب‌گرایان را درهم شکست +عکس و فیلم

فرزام کمال آبادی
فرزام کمال آبادی و جو بایدن در بازدید سال ۲۰۱۵ بایدن از موسسه تحت مدیریت کمال آبادی

فرزام کمال‌آبادی، برادر فریبا کمال‌آبادی (از رهبران فرقه ضاله در داخل کشور)، از چهره‌های محوری تشکیلات جهانی بهاییان و عضو مهم شبکه زرسالاران جهان‌وطن است. شبکه زرسالاران جهان‌وطن، بعد از آن که در چنددهه اخیر (بعد از جنگ دوم جهانی)، شیره جان آمریکایی‌ها را مکیده‌ و ظرفیت‌های ایالات متحده را رو به اضمحلال برده‌ و بدهی عظیم ۲۷ تریلیون دلاری را برای آمریکایی‌ها به یادگار گذاشته‌اند، چند سالی است که به جمهوری خلق چین نظر کرده‌اند و قصد دارند در یک روند چندساله، زیرساخت‌های حکمرانی جهانی خود را از نیویورک به شهرهایی چون پکن و شانگهای منتقل نمایند.

فرزام کمال‌آبادی یک عنصر مهم در تحقق این «انتقال بزرگ» است و چند سالی است که با ماموریت نفوذ اقتصادی و سیاسی در چین مستقر شده است و متاسفانه با جلب اعتماد چینی‌ها، توانسته پایگاه قدرت خوبی برای خود شکل دهد. البته شبکه زرسالاران با چین و بنادر اقتصادی آن بیگانه نیستند، چرا که شروع حکومت جهانی آن‌ها در قرن نوزدهم میلادی با تجارت «تریاک» با چین استعمارزده‌ی ان دوران رقم خورد.

شبکه زرسالاری جهانی، یک الیگارشی به شدت تمامیت‌خواه، فاسد، سلطه‌طلب و جهان‌وطن است که دست‌کم از چند قرن قبل، به صورت خزنده، بسیاری از گلوگاه‌های مالی و اقتصادی دنیا، به ویژه حوزه‌های به شدت سودآور و تعیین‌کننده چون نفت و انرژی، طلا، بانکداری، تسلیحات، مواد مخدر، دارو و امثال این‌ها را در سلطه گرفته است.

شبکه جهانی بهاییت، یکی از بازوها و زیرشاخه‌های همین الیگارشی زرسالار جهان‌وطن است که اصولا بذر آن  در دوره حکومت ناصرالدین‌شاه توسط همان الیگارشی در ایران کاشته شد، کما این که فرقه ضاله وهایبت در شبه جزیره عربستان و فرقه ضاله قادیانی در پاکستان، تقریبا مقارن با همان مقطع با هدف انحراف در دین اسلام و جوامع مسلمان، توسط همان شبکه شکل گرفت.

علی محمد باب، موسس فرقه ضاله بابیه که از دل آن بهاییت متولد شد، چند سال کارمند همین شبکه زرسالاری جهانی بود که از طریق بندر بوشهر (به عنوان یکی از کانون‌های استقرار آن شبکه) با کشور چین به تجارت تریاک مشغول بود. استخوان‌بندی و شاکله رهبری شبکه بهاییت، که هم از ابتدای پیدایش و هم امروز در پیوندی وجودی و تنگاتنگ با شبکه جهانی صهیونیسم است و مقرهای اصلی آن در شهرهای «عکا» و «حیفا» در سرزمین‌های اشغالی است، یهودیانی بودند که با دستوری سازمانی به سلک بهاییت درآمدند تا کار نفوذ و رخنه در جامعه اسلامی ایران برای ایشان راحت‌تر باشد.

حسینعلی نوری معروف به «بهاء الله»

 صرف نظر از یهودیان مخفی، نقش یهودیان علنی در ترویج و گسترش کمی و کیفی بابیگری و بهایی‌گری نیز چشمگیر است. اسماعیل رایین در کتاب انشعاب در بهائیت می‌نویسد:

"بیش‌تر بهائیان ایران یهودیان و زردشتیان هستند و مسلمانانی که به این فرقه گرویده‌اند در اقلیت می‌باشند. اکنون سال‌هاست که کم‌تر شده مسلمانی به آن‌ها پیوسته باشد.

بهاییان بسیاری را می‌توان نام برد که از جمله خانواده‌های بانفوذ و سرشناس یهودی بوده‌اند که نه تنها در دوران قاجار بلکه در سال‌های بعد در دوران پهلوی در سیاست و اقتصاد ایران نقش داشته‌اند. از جمله خاندان حکیم در دوران قاجار و پهلوی از نسل یک یهودی مهاجر به نام حکیم سلیمان بودند که در زمان فتحعلی شاه قاجار به ایران کوچ کرده بودند.

خاندان‌های یهودی ـ بهایی شبکه‌ای بانفوذ، ثروتمند و مقتدر را پدید آورده بودند که در قلب آن‌ها خاندان‌های آزاده، اتحادیه، اخوان صفا، ارجمند، برجیس، برومند، جاوید، حافظی، حقیقی، حکیم، شایان، صمیمی، عزیزی، عهدیه، فیروزه، لاله‌زار، لاله‌زاری، موید، ماهر، مبین، متحده، متحدین، مجذوب، معنوی، ملکوتی، میثاقیان، میثاقیه، نصرت، وحدت، یوسف‌زاده، یوسفیان و البته افراد بسیار دیگری جای داشتند. "

«دونالد ترامپ» ، سرمایه‌دار فاسد و شارلاتان نیویورکی در سال ۲۰۱۶، در کمال تعجب، رییس جمهور ایالات متحده شد، عضوی از همان شبکه زرسالاران جهانی است که با پیشنهاد و طراحی برخی از ذینفوذترین اعضای آن شبکه همچون روپرت مردوخ، غول یهودی صهیونیست حوزه رسانه و شلدون ادلسون، بزرگ‌ترین حامی مالی ترامپ و حزب لیکود اسراییل و کارسازی مهره‌ای چون جرد کوشنر(داماد ترامپ و عضو خانواده صهیونیست معروف کوشنر) به قدرت رسید.

استاد «عبدالله شهبازی»، پژوهشگر تاریخ و تحلیل‌گر مسایل بین‌الملل، در ۲۳ مرداد ۹۷، در تبیین پدیده ترامپ نوشت:

" ترامپ نه «فرد» بلکه «پدیده» است. ترامپ برکشیده و کارگزار کانون‌های مالی- سیاسی فراملیتی سرشناسی است که، فراتر و گاه مستقل از دیپلماسی رسمی آمریکا، با روش‌های گانگستری- مافیایی برنامه‌های خود را در خاورمیانه و سایر نقاط جهان پیش می‌برند. منظور همان مافیایی است که جنگ داخلی سوریه را برافروخت و با سقوط برق‌آسا و حیرت‌انگیز شهر موصل (۲۰ خرداد ۱۳۹۳/ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴)، ۱۳ روز پس از سخنان اوباما در آکادمی نظامی وست پوینت که «پایان دوران ماجراجویی‌های نظامی» را در سیاست خارجی آمریکا نوید داده بود، بناگاه داعش را به هیولایی ویرانگر برای مردم سوریه و عراق و لولویی مهیب برای ارعاب آمریکائیان، و از اینطریق غارت هر چه بیشتر از بودجه عظیم دولتی‌شان، بدل کرد. این همان مافیایی است که، بر بنیاد شعار ORDO AB CHAO (نظم از درون آشوب پدید می‌آید)، آشوب در خاورمیانه بطور عام و ایران بطور خاص را هدف گرفته است. "

شهبازی در چند یادداشت و مقاله درباره مافیای فرادولتی و فرامنطقه‌ای که ترامپ را برای اهداف خاص اقتصادی و سیاسی به قدرت رساند، بر نقش شرکت «جنی انرژی» و اکتشافات آن در منابع نفت و گاز جولان اشغالی سوریه، تاکید ویژه‌ای کرد:

" در فوریه ۲۰۱۳ اعلام شد که دولت نتانیاهو به شرکت نفت  گاز جنی انرژی، که لرد یعقوب روچیلد و دیک چنی و روپرت مُرداک از مالکان و گردانندگان اصلی آن هستند، مجوز حفاری برای استخراج نفت و گاز شیل (میان‌سنگی، شیست) ‌ در ارتفاعات جولان اشغالی داده است.

 اصل خبر مشارکت لرد روچیلد و دیک چنی و روپرت مردوخ و ژنرال افی ایتام، وزیر سابق امور زیربنایی اسرائیل، در استخراج گاز شیل در تپه‌های جولان در وبسایت رسمی کورپوراسیون آی. دی. تی. منتشر شده در آدرسی که الان خبر وجود ندارد.

ریاست هر دو کمپانی جنی انرژی و کورپوراسیون آی. دی. تی. را آقای هاوارد جوناس (جونِس، یوناس، یونس) به دست دارد و مقر هر دو در شهر نیوآرک ایالت نیوجرسی است.

این آقای هاوارد جوناس مانند محمدامین قره محمد، میلیاردر ترکیه و شریک ناتانیل روچیلد (پسر لرد جیکوب روچیلد)، است که در استخراج و فروش نفت کردستان عراق فعالیت می‌کند. بعبارت دیگر، افرادی مثل جوناس نیوجرسی و قره محمد ترکیه پوشش هستند. مافیابازی روچیلدها و پلوتوکرات‌ها فقط به سده نوزدهم تعلق ندارد.

یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره این شرکت که در حال حاضر از شهرک‌نشینان ساکن جولان اشغالی است (در موشاو نُب ساکن است)، ژنرال افرائیم ایتام، یعنی فرمانده نیروهای گولانی حمله‌کننده به فرودگاه عنتبه اوگاندا و عامل بسیاری از جنایت های ارتش اسرائیل هست که حتی به سبب سبعیت بیش از حد در دادگاه نظامی ارتش اسرائیل محاکمه شده. ایتام وزیر سابق دولت شارون، رهبر سابق حزب اولترا صهیونیست مفدال (ملی- مذهبی اسرائیل که بعداً با شاخه‌ای منشعب و در لیکود ادغام شد) و صهیونیست نژادپرست و جنایتکار تمام‌عیار است که به نظرات نژادپرستانه شهرت فراوان دارد. "

این‌نام‌ها، یعنی لرد یعقوب روچیلد، دیک چنی، روپرت مرداک(مردوخ)، هاوارد یونس، محمدامین قره محمد، ژنرال افرائیم ایتان، همگی عضو از مافیایی هستند که ترامپ را در یک برنامه بسیار پیچیده و اهریمنی به قدرت رساندند. به این مافیا، باید چهره‌هایی از اقلیت مسیحی لبنان، همچون جرج نادر، محمد بن زاید  و محمد بن سلمان را هم افزود، که در واقع مهره‌های درجه دوم این مافیا هستند.

درباره نقش روپرت مردوخ در رسیدن ترامپ قدرت، ذکر همین نکته کفایت می کند که لیزی ویدرکومب، خبرنگار نشریه‌ی نیویورکر، در مقاله مفصلی که در معرفی جرد کوشنر و خانواده او نوشته، از قول یکی از دستیاران سابق مردوخ نقل می‌کند که فکر رئیس‌جمهور شدن ترامپ را اولین بار همین جرد کوشنر جوان با مردوخ مطرح کرد و در واقع موافقت اولیه مردوخ موجب به جریان افتادن پروژه ریاست جمهوری ترامپ شد. حتی واسطه‌ی ازدواج ایوانکا دختر ترامپ یا جرد کوشنر(که یک یهودی صهیونیست افراطی است) و یهودی شدن ایوانکا برای انجام این ازدواج، «وندی مردوخ»، همسر روپرت مردوخ بوده است.

گزارش مشرق درباره جرد کوشنر را اینجا بخوانید:

با عامل اصلی پروژه انتقال سفارت آمریکا به قدس آشنا شوید/ آیا پای فرقه مرموز در میان است؟ +تصاویر

اما ارتباط این‌ها با اظهارات فایزه هاشمی و اصولا خاندان هاشمی چیست؟

دست‌کم دو تن از شاخص‌ترین اعضای این مافیای زرسالار و جهان‌وطن که به اذعان ترامپ، ۷ تریلیون دلار برای شکل‌گیری جنبش‌های تکفیری و در راس آن‌ها داعش، ساقط کردن دو حکومت سوریه و عراق و در نهایت تغییر نقشه غرب آسیا در جهت اهداف و منافع شیطانی خود سرمایه جذب کردند و اختصاص دادند، در دهه هفتاد، به ایران سفر کردند: روپرت مردوخ و دیک چنی

روپرت مردوخ(مرداک)
دیک چنی

روپرت مردوخ در حوالی سال ۷۵، در دوران ریاست جمهوری هاشمی وارد ایران شد، در حالی که همان موقع، غول خبری معروف دنیا و یکی از بزرگ‌ترین حامیان اسراییل محسوب می شد. با افشاگری یک نشریه انقلابی در آن موقع، درباره ورود مردوخ به ایران، آن سفر نیمه تمام ماند و او خیلی زودتر از برنامه از ایران خارج شد و کل ماجرا به دعوت او توسط یکی از معاونت‌های سازمان صدا و سیما فروکاسته شد!

مردوخ در کنار ترامپ در زمین گلف ترامپ

۴ سال بعد، دیک چنی، رییس شرکت هالیبرتون با دلالی «سیروس ناصری» به ایران آمد. دیک چینی همان نومحافظه‌کاری بود که کمی بعدتر همه‌کاره‌ی دولت جنگ طلب و صهیونیست جرج بوش و طراح اشغال افغانستان و عراق شد! او تا همین امروز یکی از چهره‌های کلیدی جریان صهیونیستی و به شدت جنگ‌طلب نومحافظه‌کاران در آمریکاست.

تیم قاتلان ملت‌های افغانستان و عراق از راست: دیک چنی، جرج بوش پسر و دونالد رامسفلد

خبرگزاری فارس، در گزارشی مورخ ۲۲ تیر ۱۳۸۹، نوشت:

“ «دیک چنی» معاون وقت رئیس‌جمهور امریکا بود و سفرش معنای خاصی داشت؛ سفری که بدون اطلاع مقامات جمهوری اسلامی و به بهانه قرارداد نفتی برای رایزنی‌های پشت پرده صورت پذیرفت. سیروس ناصری نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت اورینتال کیش و دیک چنی معاون رئیس‌جمهور امریکا، دو نفر اصلی زمینه‌ساز قرارداد نفتی هالیبرتون- اورینتال در ایران بودند. سفر چنی به ایران در سال ۷۹ که برای آماده‌سازی قراردادهای نفت و گاز در ایران صورت گرفت، تا مدت‌ها محرمانه باقی ماند. در همین سفر محرمانه بود که دیک چنی به علت عارضه قلبی حتی چند روزی را میهمان یکی از بیمارستان‌های تهران بود. "[۱]

این مطلب، یک اشتباه در خود دارد و آن این که چنی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت نفتی «هالیبرتون»، به ایران سفر کرده بود و چند ماه بعد از آن سفر، در دی ماه ۷۹ با شروع به کار دولت بوش پسر به عنوان معاون او مشغول به کار شد. او پیش از مدیریت هالیبرتون، وزیر دفاع دولت بوش پدر در اوایل دهه ۱۹۹۰ بود، که جنگ اول خلیج فارس و اولین تهاجم گسترده ائتلاف آمریکایی به غرب آسیا در همان دوران رخ داد که هدف اصلی آن تسلط کامل بر منابع انرژی منطقه بود!

مهدی هاشمی و الیگارشی جهانی نفت و گاز

در سال ۱۳۷۴، تیمی از وزارت اطلاعات کشف کرد که اطلاعات بسیار سرّی و محرمانه درباره اقتصاد ایران، سیاست‌های دولت در حوزه اقتصاد به ویژه نفت و گاز و اطلاعات پروژه‌های عمرانی کشور به شرکت‌های خارجی درز پیدا می‌کند. در پیگیری همین پرونده، فردی به نام «عباس یزدان‌پناه یزدی» دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافات خود آشکار کرد که در واقع دوست صمیمی، شریک، محرم اسرار و در واقع «کیف پول» مهدی هاشمی رفسنجانی، پسر رییس جمهور وقت، اکبر هاشمی رفسنجانی بوده، که از طریق تشکیل شرکت‌های پوششی، اقدام به جمع‌اوری اطلاعات اقتصادی محرمانه از درون دولت، دلالی اطلاعات برای شرکت‌های خارجی و گرفتن پورسانت و رشوه از این شرکت‌ها بابت دلالی و کارچاق‌کنی می کردند و حوزه اصلی فعالیت آنان حوزه نفت و گاز بود.

عباس یزدان‌پناه یزدی، جعبه سیاه خاندان هاشمی و قراداد کرسنت

با افشای نقش پسر هاشمی در این پرونده، فشار سنگینی بر تیم کارشناسان پرونده وارد شد . عباس یزدان‌پناه یزدی هم در یک مرخصی از زندان، از کشور «متواری»! شد و بلافاصله تابعیت انگلستان را دریافت کرد. با استقرار این مفسد اقتصادی در لندن، حال با فراغ بال بیشتری می توانست از طریق شریک خود اطلاعات داخل کشور را دریافت و با شرکت‌های خارجی و به ویژه مافیای جهانی نفت و گاز ارتباط بگیرد.

فیلم اعترافات یزدان‌پناه در سال ۷۴ را اینجا ببینید:

در سالهای ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۲ یزدان‌پناه به‌عنوان نماینده مهدی هاشمی در خارج از کشور چندین قرارداد بزرگ در حوزه نفت و گاز را میان ایران و چند شرکت خارجی تنظیم و پورسانت‌های چندمیلیون دلاری دریافت می‌کند، قراردادهای استات اویل، کرسنت و توتال، از این جمله‌اند.

به‌عنوان مثال آنها با تأسیس شرکت درینجر و هورتن و افتتاح حساب در یکی از بانک‌های سوئیس بابت دلالی در قرارداد استات اویل مبلغ ۱۵ میلیون دلار پورسانت دریافت می‌کنند. [۲]

همین تیم نقش اساسی را در دلالی قرارداد ننگین «کرسنت» در دوره وزارت بیژن زنگنه در دولت محمد خاتمی به عهده داشت و یزدان‌پناه یزدی را به عنوان «جعبه سیاه کرسنت» لقب داده بودند. قراردادی که تا امروز، با حساب جریمه‌ها و عدم النفع آن، ده‌ها میلیارد به خزانه ملی ایران ضرر وارد کرده است. مهدی هاشمی که در پرونده فساد و رشوه در قرارداد استات اویل نروژ از او به عنوان «جونیور» یاد می شد، ۱۵ میلیون دلار رشوه از بابت کارچاق‌کنی دریافت کرد. این ماجرا به رسوایی بزرگی در نروژ بدل شد و سران وقت شرکت نروژی به اتهام فساد محاکمه شدند. [۳]

عباس یزدان‌پناه یزدی، محرم اسرار مهدی هاشمی، در جریان ادای شهادت درباره فساد کرسنت، به نحوی به شدت مشکوک در دبی ناپدید شده و قراین از کشته شدن او حکایت دارد!

در سال ۲۰۰۵ در آمریکا، خبر به جریان افتادن فساد در عملکرد شرکت نفتی «هالیبرتون» و پرداخت رشوه‌های کلان توسط عوامل و واسطه‌های این شرکت در پروژه‌های پارس جنوبی در ایران منتشر شد. در این جا هم البته پای «جونیور» در میان بود.

یکی دیگر از طرف‌های ایرانی دخیل در این قضیه، «سیروس ناصری»، عضو تیم هسته‌ای در دوره اول مذاکرات هسته‌ای با تروئیکای اروپایی در دولت خاتمی و به سرپرستی حسن روحانی (دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی) بود.

سیروس ناصری
سیروس ناصری(میان حسن روحانی و ولایتی) مذاکرات قطعنامه ۵۹۸ در شورای امنیت سازمان ملل سال ۶۷

سیروس ناصری که به عنوان نایب رییس شرکت «اورینتال کیش» برای هالیبرتون دلالی می کرد و با رشوه‌های سنگین شماری از مسوولان وقت وزارت نفت را آلوده کرده بود، با به جریان افتادن پرونده فساد در قرارداد هالیبرتون-اورینتال کیش، از ایران به وین اتریش رفت. او بعد از حدود ۸ سال در دی ماه ۹۲ همراه با دوست قدیمیش حسین موسویان در مراسم ترحیم والده محمدجواد ظریف آفتابی شد. او در پاسخ به خبرنگار ایران خبر، درباره خبر برخی رسانه‌ها که از بازگشت وی به کشور صحبت کرده بودند، گفت: «هیچ‌وقت از ایران نرفته بودم که بازگردم!»

ناصری همان کسی بود که در جریان مذاکرات هسته‌ای ادعا کرد:

" روزی ١٠٠ تا ١٥٠ میلیون دلار هزینه تاخیر در اجرای برجام است که با احتساب ٢٢ روز تاخیر تا الان ٢٠٠٠ تا ٢٥٠٠ میلیون دلار می‌شود. "

ناصری و شوهر خواهرش مجید تخت روانچی

در اردیبهشت ماه ۹۶، محمدجواد کریمی قدوسی، با تایید خبر جاسوسی ۴ نفر در تیم هسته ای و اطلاعاتی که قبلا علیرضا زاکانی داده بود، نفر چهارم را سیروس ناصری معرفی کرد:

"نفر چهارم جاسوسان پشت پرده ای که در برجام فعالیت داشت، آقای سیروس ناصری نام دارد. ایشان هفته ای یک بار از لندن با هزینه ریاست جمهوری آمدند و با آقای نهاوندیان جلسه برگزار می کردند. همه هزینه ها هم اعم از پول بلیط، پاداش ها و مشاوره به عهده ریاست جمهوری ایران بوده و در بحث مذاکرات نیز دخیل بوده است. "

جالب این‌جاست که سیروس ناصری از سال ۶۷ و مذاکرات مربوط به قطعنامه ۵۹۸ (قطعنامه جام زهر) حضور داشت. سیروس ناصری کسی بود که در سال ۷۹، کمی پیش از روی کار آمدن جرج بوش پسر، دیک چنی را(که معاون و همه‌کاره دولت بوش شد) به ایران آورده بود! سیروس ناصری کسی بود که بر خلاف همه اصول دیپلماتیک، و در تقابل با منافع ملی کشور، با یک بالا بردن دست، تمدید ۲۵ ساله  تعهد بزرگ NPT را در سال ۶۸ از طرف جمهوری اسلامی پذیرفت!

فتنه ۸۸، جونیور و الیگارشی زرسالاران

در گرماگرم ماه‌هایی که فتنه‌گران سبز کشور را به آشوب کشیده بودند و کدهای تحریم به دولت‌های غربی می دادند، خبر خروج مهدی هاشمی از کشور در شهریور آن سال برای افکار عمومی شوکه‌کننده بود. او که یکی از مظنونین اصلی در سازماندهی فتنه بود، در روندی بسیار مشکوک به صورت عادی و از مرز هوایی از کشور خارج شد! خانواده هاشمی و نزدیکان ایشان مدعی شدند که مهدی برای سرکشی به واحد آکسفورد دانشگاه آزاد به لندن رفته است، این درحالی بود که معلوم شد اصولا واحد آکسفورد دانشگاه آزاد صرفا یک نام است و هیچ فعالیت آموزشی یا دانشجویی ندارد. او بعد از افشای دروغش، در ادعایی تازه گفت که برای تحصیل در دوره دکتری دانشگاه آکسفورد، به لندن آمده است! اینجا بود که بخشی دیگر از ارتباطات این فرد و اطرافیان و حامیان داخلی‌اش با شبکه زرسالاران جهانی فاش شد.

جونیور در لندن(شهریور ۸۸)

فیلم بدرقه مهدی هاشمی همچون یک قهرمان توسط پدرش برای اجرای حکم قضایی:

ماجرا از این قرار بود که پروپوزال مهدی هاشمی به بخش ایرانشناسی کالج سنت‌آنتونی دانشگاه آکسفورد (که توسط فردی به نام محمدجواد اردلان نوشته شده بود) توسط فردی به نام «محمدعلی همایون کاتوزیان»، استاد بخش ایرانشناسی تایید شد. محمدعلی همایون کاتوزیان، از نظریه‌پردازان محبوب جریان کارگزاران و لیبرالیست‌های وطنی(به ویژه محمد قوچانی و تیم رسانه‌ای او)، اصولا مسوول بخشی در کالج سنت‌آنتونی آکسفورد بود که با پول یکی از ثروتمندترین خانواده‌های انگلستان، یعنی برادران علاقبند، ایجاد شده است.

محمدعلی همایون کاتوزیان

برادران علاقه بند (وحید و حسین) صاحبان گروه تجاری BALLI در بریتانیا و از سرمایه داران شناخته شده این کشور محسوب می شوند که نام آن‌ها همواره در فهرست ثروتمندترین خاندان‌ها در بریتانیا ذکر می شود. برادران علاقه بند در ۲۰۰۹ در جریان خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ برای شرکت هواپیمایی «ماهان» وارد عمل شدند و ارتباطاتی با خانواده هاشمی پیدا کردند.

اما نکته بسیار جالب این که یکی از اساتید بازنشسته دانشگاه آکسفورد، به نام دکتر رضا شیخ‌الاسلامی، که پرونده شکایت از روند غیرقانونی پذیرش مهدی هاشمی در آکسفورد را به جریان انداخت، ادعایی بسیار قابل‌تامل را درباره روند پذیرش او طرح کرد. مرحوم شیخ‌الاسلامی گفت:

"  از طرف دیگر، یکی از شاهزادگان عرب‌ که نزدیکی خاصی با برخی اشخاص در ایران دارد و حفظ آبروی این افراد نیز برای وی اهمیت دارد و می‌خواهد حکومت ایران هم مانند حکومت عربستان سعودی شود، بیش از ۲۰ میلیون پوند استرلینگ به آکسفورد داده است؛ پذیرش آقای هاشمی‌ به حکم سرمایه‌داری به دست مباشرش پنهانی و به سهولت انجام شد. آقای هاشمی‌ بهانه‌ای پیدا کرد که اقامتش در انگلیس به خاطر کسب علم است و چون پذیرش او منافعی داشت، پنهانی‌ و ساده و هزینه‌های اخراجش بسیار بیشتر و جلوگیری از آن بسیار مشکل بود؛ این دیگر کار قبلی‌ها نبود. پیگیری قانونی شروع شده بود و اینجاست که تیغ شاهزاده عرب می‌برد نه افراد محتاج؛ شاهزاده از مقامات بسیار بالای امنیتی عربستان بود که تماس‌های او با دولت‌ مردان غربی در سطح وزیر به بالا بود. "[۴]

در آذر ۹۱ بود که نیک‌اهنگ کوثر، شریک تجاری و سیاسی مهدی هاشمی در دوره اصلاحات، و فعال سلطنت‌طلب کنونی(همان کسی که کاریکاتور موهن علیه مرحوم علامه مصباح را در مطبوعات اصلاحات کشیده بود)، فایل صوتی از گفتگوی خود با مهدی هاشمی منتشر کرد که در آن، فرزند هاشمی به صراحت از تلاش و لابی خود با مقامات امریکایی برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی با هدف ساقط کردن دولت احمدی‌نژاد می گوید. او در این فایل صوتی می گوید که باید همه نیروها را علیه نظام متحد کرد و برای «براندازی» آرایش تهاجمی گرفت. [۵]

درباره رابطه کاتوزیان و مهدی هاشمی در اینجا بخوانید:

«نخبه سازی» از یک متهم امنیتی دیگر/ محمدرضا جلایی پور کیست و چه سابقه‌ای دارد؟ +تصاویر

از قضاء، لندن محل استقرار یکی از خاندان‌های مهم در شبکه زرسالاران جهانی است. خانواده «هندوجاء»، همواره در سال‌های گذشته در صدر سرمایه‌داران انگلستان بوده‌اند و در مجموعه‌ای از تجارت‌های قانونی و غیرقانونی نقش‌آفرینی می کنند. این خاندان پیش از انقلاب، در فضای اقتصادی ایران نقش‌آفرینی می کردند و پس از انقلاب، بعد از یک وقفه چندساله، با اتصال به هاشمی رفسنجانی، دوباره به فضای اقتصادی ایران، به ویژه حوزه نفت و گاز بازگشتند. در سایه ارتباط با خاندان هاشمی، خانواده هندوجاء، آن اندازه نفوذ خود را بسط و گسترش می دهند که در مساله قراردادهای جدید نفتی یا IPC نظرات خود را از طریق شبکه عوامل خود در وزارت نفت، تحمیل می کنند. [۶]

مجله ساندی تایمز در گزارشی آورده است:

"پس از انقلاب ایران، برادران هندوجا واسطه‌ای برای بازگرداندن سرمایه‌های ازدست‌رفته شرکت خطوط هوایی ایالات‌متحده آمریکا در ایران بودند تا جایی که آن‌ها با حجت‌الاسلام رفسنجانی رئیس پرقدرت مجلس ایران تماس گرفتند و توانستند سرمایه‌های این شرکت آمریکایی را به صاحبان آن بازگردانند و حق دلالی هنگفت خود را نیز از آن کسر کنند. "[۷]

برادران هندوجا

این کمپانی در ایام پس از انقلاب به‌واسطه تحریم و جنگ کم‌کم تلاش می‌کند از طریق افراد نزدیک به خود در درون مسئولان دولتی، کانال‌های ویژه‌ای برای تجارت با ایران باز کند و حتی انحصار برخی مراودات تجاری با ایران را هم در حوزه انرژی و هم برخی مواد غذایی ایجاد کند. مراودات خانواده هندوجا در دوران سازندگی رو به گسترش می‌گذارد و چنانکه از خاطرات رئیس‌جمهور وقت برمی‌آید آن‌ها  واسطه مهمی برای تثبیت روابط خارجی به‌ویژه با انگلیسی‌ها می‌شوند.


در خاطرات هاشمی رفسنجانی در تاریخ شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۶۹ آمده است:

"ظهر آقایان (سیروس) ناصری و (علی) خرم آمدند و گزارش مذاکرات ژنو را دادند پیشرفتی نداشته و عکس‌العمل صدام در مقابل نامه ارسالی هنوز نرسیده است. گفتند هندوجا مراجعه کرده که امریکا و انگلیس تصمیم بر حذف صدام گرفته و روی جانشین او توافق کرده‌اند. پیشنهاد داشته که روابط انگلیس و ایران به‌زودی برقرار شود و خواسته که قبلاً (راجر) کوپر آزاد شود. "

همان‌طور که ملاحظه می کنید، باز هم نام «سیروس ناصری» می درخشد!

بیژن مصور رحمانی «بهایی» و مافیای نفت و گاز

در ماجرای سفر «روپرت مردوخ» به ایران در سال ۷۵، ظاهرا یک تاجر بزرگ و ذینفوذ نفتی در آمریکا که از اواخر دهه ۶۰ ارتباطات خوبی با دولت سازندگی گرفته بود، نقش کلیدی داشت. این فرد، «بیژن مصور رحمانی» نام دارد که هم‌اکنون، یکی از چهره‌های مهم و قدرتمند الیگارشی زرسالاران و عضوی از همان مافیایی است که ترامپ را به قدرت رساند.

بیژن مصور رحمانی

برای این که ماجرا بازتر شود، لازم است نگاهی به سوابق بیژن مصور رحمانی و همسرش شرمین داشته باشیم. بیژن مصور رحمانی کار خود را به عنوان خبرنگار حوزه نفت و انرژی برای روزنامه کیهان در سال ۱۹۷۵ شروع کرد که تا ۱۹۷۸ ادامه داشت. او همزمان تحلیل‌گر حوزه انرژی در شرکت نفت ایران در دولت‌های هویدا و جمشید آموزگار نیز بود. سوابق دیگر او از این قرار هستند:

محقق مهمان بنیاد صهیونیستی راکفلر، نیویورک، ۱۹۸۰-۱۹۷۸

رییس شرکت نفتی «آپاچی» بین‌الملل در هیوستون تگزاس، ۱۹۹۶-۱۹۸۸

عضو هیات مدیره و خزانه‌دار «شورای ایرانیان آمریکایی» (به مدیریت هوشنگ امیراحمدی)، نیوجرزی، از ۱۹۹۸ تاکنون

مشاور اجرایی ارشد، مدیر مطالعات نفت و گاز شرکت پیک و اسلوان، ماساچوست، ۱۹۸۷-۱۹۸۳

رییس هیات مدیره شرکت «موندیل» در مکزیکوسیتی، ۱۹۹۶

عضو «گروه مشاوره بین‌الملل در حوزه خاورمیانه»

و ...

سمت او در حال حاضر، مدیرعامل «شرکت نفت راس‌الخیمه» مستقر در امارات متحده عربی است.

 همسر او، «شرمین»، خود یکی از مدیران مالی شناخته شده در ایالات متحده است که از سال ۱۹۹۳ به گروه تجاری عظیم «گلدمن ساکز» پیوست و اکنون از مدیران ارشد آن است. لازم به ذکر است که گلدمن ساکز، یکی از ابر-مجموعه‌های اقتصادی صهیونیزم بین‌الملل است که فقط یکی از عملکردهای آن، تامین مالی پروژه‌های شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی فلسطینی است.

بیژن و شارمین مصور رحمانی

بیژن مصور رحمانی یکی از اعضای ذینفوذ لابی نفتی-نظامی تاثیرگذار بر سیاست خارجی آمریکاست که روابط نزدیکی با حلقه نومحافظه کاران(نئوکان‌ها) در واشینگتن دارد. نکته بسیار مهم و قابل توجه در سوابق این فرد، آن است که او عضو «شورای بین‌الملل» یکی از مهم‌ترین اندیشکده‌های امنیتی-اطلاعاتی در ایالات متحده به نام «مرکز بلفر برای علم و مسایل بین‌الملل» در مدرسه حکومتداری کندی دانشگاه هاروارد است: که شاید مهم‌ترین مرکز سیاست‌گذاری امنیتی در کل مراکز آکادمیک آمریکاست.

بیژن مصور رحمانی مدیرعامل شرکت نفتی اماراتی راس‌الخیمه است. نقطه پیوند شرکت نفتی راس الخیمه با لابی جنگ طلب و حامی صهیونیست نومحافظه‌کاران، کسی نیست جز «زلمای خلیل‌زاد»، دیپلمات افغان تبار آمریکایی که جزو نزدیک‌ترین یاران جرج دابلیو بوش و از مهم‌ترین عاملان تجاوز نظامی آمریکا به افغانستان و عراق بوده است. بیژن مصور رحمانی، زالمای خلیل‌زاد و دیک چنی از شاخص‌ترین چهره‌های مافیای نفت و گاز در حلقه نومحافظه‌کاران آمریکا بوده‌اند و در طرح آمریکا برای اشغال عراق و تسلط بر منابع نفتی آن نقش اساسی ایفاء کردند.

هیات مدیره شرکت راس الخیمه
خلیل زاد و بوش پسر در کاخ سفید

بیژن مصور رحمانی و دوست و شریک تجاری‌اش زالمای خلیل‌زاد، از افراد پشت‌پرده طرح همه‌پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق توسط مسعود بارزانی بودند، چرا که محل اصلی عملیات اکتشاف و بهره‌برداری شرکت «راس الخیمه»، اقلیم کردستان است.

نکته‌ای بسیار مهم درباره «بیژن مصور رحمانی» وجود دارد. او از نسل میرزا احمدخان صنیع السلطنه، عکاس اختصاصی ناصرالدین‌شاه و آورنده دستگاه سینماتوگراف به ایران است. صنیع السلطنه که با خواهر همسر ناصرالدین‌شاه یعنی زیور السلطنه ازدواج کرد(باجناق شاه شد)، عضو لژ اعظم شرق از لژهای بزرگ ماسونی در آسیا بود. حمید نفیسی در صفحه ۴۵ کتاب «تاریخ اجتماعی سینمای ایران، جلد ۱» به زبان انگلیسی، می نویسد که احمدخان صنیع‌السلطنه که به بهایی‌گری معروف بود،  شهرت «مصور رحمانی» (تصویرگر الهی) را از شخص «عبدالبهاء» دریافت کرده است. نوه او، جهانگیر مصور رحمانی، که به احتمال قوی پدر بیژن مصور رحمانی است، سال‌ها رییس قسمت فوتوگراور اداره چاپ مجلس و مشهور به بهایی بودن بود. ((تاریخ ظهورالحق، ج ۸ قسمت اول، صص ۵۰۱-۵۰۲))

مصور رحمانی که به همراه همسرش شارمین، بنیادی را در دانشگاه پرینستون برای جاسوسی و شبکه‌سازی نفوذ در حوزه‌های آکادمیک و فرهنگی ایران راه‌ انداخته است، در تیرماه سال ۹۶ اسمش از زبان سخنگوی وقت قوه قضاییه، به عنوان کارفرمای «زی یو وانگ»، جاسوس آمریکایی چینی‌تبار دستگیرشده مطرح شد.

همان‌طور که در سوابق مصور رحمانی ذکر شد، او از سال ۱۹۹۸، عضو هیات مدیره شورایی بود که هوشنگ امیراحمدی در آن سال، در جهت لابی‌گری و پیوند زدن مافیای نفت و گاز آمریکا با مافیای نفت و گاز در ایران راه انداخت. در اوایل اسفند سال ۷۴، در آستانه انتخابات مجلس پنجم شورای اسلامی، که برخی از روزنامه‌ها و مطبوعات و چهره‌های سیاسی، درباره تلاش لیبرال‌ها و غربگرایان برای نفوذ در مجلس پنجم هشدار می دادند، هفته‌نامه «صبح»، متن سخنرانی هوشنگ امیراحمدی را، که در آن موقع مسوول بخش مطالعات خاورمیانه در دانشگاه نیوجرسی بود، منتشر کرد.

خلاصه حرف امیراحمدی (که هنوز دم و دستگاه لابی‌گری خود را تاسیس نکرده بود) این بود که «اسلام سیاسی» در ایران از بین‌بردنی نیست، بلکه باید تلاش کرد تا در آن نفوذ نمود و گرایش‌های انقلابی آن را نرم و تعدیل کرد. او بهترین نحوه مواجهه غرب با جمهوری اسلامی را، تلاش برای قدرت گرفتن جریان طرفدار غرب در داخل ساختار سیاسی جمهوری اسلامی دانست.

گزارشی در نشریه «صبح» در زمستان ۷۴ درباره موج بازگشت چهره‌های رژیم پهلوی در دولت سازندگی

نکته قابل‌تامل این‌جاست که حدودا دو هفته بعد از انتشار این سخنان، انتخابات مجلس پنجم طلیعه‌ی تثبیت جریان تکنوکرات‌های طرفدار غرب برای دوران پساهاشمی، از طریق شکل‌گیری فراکسیون کارگزاران در مجلس بود. این انتخابات، همان انتخاباتی است که فایزه هاشمی با تاکتیک‌های تبلیغاتی چون «دوچرخه‌سواری» و «پاتیناژ» و پوشیدن شلوار جین، توانست رای قابل توجهی کسب کند و و به عنوان نفر دوم تهران به مجلس راه یابد. بنا بر برخی روایات و گزارش‌ها، در این مقطع، برخی وابستگان هاشمی از طریق عوامل نفوذی خود در جریان‌های حزب‌اللهی آنان را تحریک می کردند که به فایزه در موقع دوچرخه‌سواری سنگ پراکنی کنندو فحش بدهند تا رای فایزه بالا برود! [۸]

در تحریریه روزنامه «زن» که به دلیل مصاحبه با فرح پهلوی و انتشار آن توقیف شد

و البته حالا دیگر روشن است که دوچرخه‌سواری و حقوق زنان، تنها پوسته و ظاهری بود تا با بقای جریان لیبرالیست، منافع زرسالاری جهانی در ایران تثبیت و تامین شود.

سیامک نمازی؛ یک نقطه اتصال مهم

باقر نمازی، از مقامات کشور در دوره پهلوی و استاندار خوزستان تا واپسین روزهای حیات رژیم پهلوی بود او همچنین سابقه حضور در یکی از معاونت‌های وزارت کشور را نیز در کارنامه دارد. نمازی در حادثه آتش‌سوزی سینما رکس آبادان که در حال نمایش فیلم «گوزن‌ها» با مضمونی نزدیک به حال و هوای انقلابی آن روزها بود، استاندار خوزستان بود؛ در منطقه نفت‌خیز و پالایشگاهی کشور، هیچ یک از ماشین‌های آتش‌نشانی به محل سینما نرسیدند و ۶۷۷ نفر در آتش سوختند: یکی از ماشین‌ها خراب بود، دیگری در وسط راه خراب شد و سومی هم وقتی رسید آبی برای خاموش کردن آتش نداشت!

باقر نمازی در حال دستبوسی محمدرضا پهلوی در زمان استانداری خوزستان

باقر نمازی سال ۶۱ به آمریکا متواری شد و با آغاز به کار دومین دولت کارگزاران تحت عنوان مبهم «فرستاده و مشاور سازمان ملل در امور جامعه مدنی»، در سال ۷۲ به ایران بازگشت؛ البته با دست پر و با برنامه هم بازگشت. ورود باقر نمازی به ایران همراه شد با تأسیس زنجیره‌ای از شرکت‌های مشورتی با حوزه فعالیت گسترده از مدیریت و آموزش تا مشارکت در پروژه‌های نفتی؛ واضح اینکه مشارکت در پروژه‌های نفتی کشور برای یک گروه و شرکت تازه‌ تأسیس با بنیانگذاری نظیر نمازی، بدون اتصال به بدنه وزارت نفت و دولت امکان‌پذیر نیست. او زمانی به ایران بازگشت که اوج سلطه‌ی مهدی هاشمی بر تشکیلات وزارت نفت بود.

باقر نمازی و پسرش سیامک که هر دو به جرم جاسوسی و ایجاد شبکه نفوذ در زندان هستند
خانواده نمازی

همان دهه ۷۰، گروه شرکت‌های آتیه با مدیریت پسر باقر، یعنی سیامک نمازی راه‌اندازی می‌شود. آتیه بهار در توضیح زمینه فعالیت‌های خود، مشاوره اقتصادی به شرکت‌های تجاری با تمرکز بر بازار ایران و ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های نیروی انسانی، استراتژی، حقوق و منابع انسانی را برشمرده است.

آتیه خیلی زود به دلال و واسطه ورود شرکت‌ها و برندهای خارجی به کشور تبدیل شد و همزمان با راه‌اندازی بخشی تحت عنوان «مشاوره راهبری صنعت نفت ایران» با ارتباطاتی که با مسؤولین وقت وزارت نفت و همچنین شرکت‌های نفتی چندملیتی داشت، در این حوزه نیز به دلالی مشغول شد. گروه آتیه، حتی همین امروز، که باقر و سیامک نمازی به جرم جاسوسی در زندان هستند، یکی از ذینفوذترین گروه‌های فعال در بخش نفت و گاز کشور هستند و البته نقطه پیوند مافیای نفت و گاز ایران با مافیای زرسالاران جهانی!

بیژن خواجه‌پور، داماد باقر نمازی و گرداننده‌ی پیشین گروة‌های آتیه، در هر دو پرونده فساد نفتی استات اویل و هالیبرتون، در کنار مهدی هاشمی، نقش کلیدی داشت. به عبارت دیگر، بار دیگر نقاط پیوند با الیگارشی زرسالاران و چهره‌های صهیونیست و جنگ‌طلبی چون دیک چنی، در پس پرده خودنمایی می کند و باز نام خاندان هاشمی مشخص است!

سیامک نمازی، دوست و شریک «تریتا پارسی» بود که کار خود را در لابی‌گری بین شرکت‌های نفتی آمریکایی و مافیای نفت و گاز در ایران، زیر نظر هوشنگ امیراحمدی آغاز کرد و اصولا دست‌پروده‌ی او بود! حرف‌های امیراحمدی را در آستانه انتخابات مجلس پنجم به یاد دارید؟ تریتا پارسی امروز از گزینه‌های اصلی دولت بایدن برای تصدی امور مربوط به ایران و غرب آسیاست در شورای امنیت ملی کاخ سفید است!

بیژن خواجه‌پور در دادگاه فتنه ۸۸

 درباره این شبکه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب «هیولای هفت‌سر فساد» و روابط داخلی و خارجی و بازوهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و حتی امنیتی آن، باید مقالات و بلکه کتاب‌ها نوشت.

همین قدر باید گفت که این شبکه کاربلد، قدرتمند و ذینفوذ، استاد طراحی‌های پیچیده برای «نفوذ و استحاله» از درون است و در پنهان شدن زیر لایه‌های «آزادی‌خواهی»، «دمکراسی»، «حقوق زنان» و فلان و بهمان، مهارتی خاص دارد. پای ده‌ها و صدها میلیارد منافع مالی یک شبکه جهانی و دنباله‌های داخلی آن‌ها در میان است که برای رسیدن به منافع خود از خونین کردن خیابان‌ها، به ویرانی کشاندن کشورها، فاسد کردن سیستم‌های اقتصادی و فروپاشی اقتصاد ملی آنان هیچ ابایی ندارند، اما از چنان هوشی در ظاهرسازی و از چنان سلطه‌ای بر سلاح «رسانه» برخوردار هستند که هم تاراج  و ویران کنند و هم در جایگاه مدعی العموم قرار بگیرند به همراه دیگران فریاد «دزد، دزد» سر دهند.

رهبر معظم و فرزانه انقلاب در ۲۰ مهرماه ۹۴، درباره «جنگ نرم» این شبکه اختاپوسی جهانی و کارگزاران داخلی آن علیه ملت و نظام چنین فرمودند:

" جنگ نرم فقط مخصوص ایران نیست اما در موضوع ایران، هدف اصلی از این جنگ نرمِ فکر شده و حساب شده، استحاله جمهوری اسلامی ایران و تغییر باطن و سیرت، با حفظ صورت و ظاهر آن است. صورت را حرفی ندارند که حفظ کنند، سیرت را از بین می برند. باطن را تغییر می دهند و متحول می کنند. جمهوری اسلامی، اسمش هم جمهوری اسلامی باشد، احیانا یک آقای معممی هم در راس آن باشد، هیچ اشکالی ندارد، اما اهداف آمریکا، صهیونیسم، اهداف شبکه قدرت جهانی را، که خیلی از دولت‌های بزرگ و مقتدر جهان را می چرخاند، تامین کند، اسمش هر چه می خواهد باشد. "


[۱] https://www.farsnews.ir/news/۸۹۰۴۲۲۰۰۵۰

[۲] https://www.tasnimnews.com/fa/news/۱۳۹۴/۰۲/۰۲/۷۱۸۹۷۳

[۳] http://www.jahannews.com/analysis/۴۲۷۸۵۸

[۴] https://www.mashreghnews.ir/news/۱۶۶۷۰۸/

[۵] https://www.tasnimnews.com/fa/news/۱۳۹۱/۰۹/۲۶/۵۳۱۲

[۶] https://www.tasnimnews.com/fa/news/۱۳۹۴/۱۱/۲۷/۱۰۰۲۹۱۹/

[۷] http://www.mizenaft.com/news/۱۲۷۶۱

[۸] https://www.mashreghnews.ir/news/۹۷۸۸۱۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 378
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 151
  • US ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    بصیرت ... خدایا عاقبت بخیرمان کن
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      زباله دان تاریخ واسه امثال شماهاست! خیلی زود خیلی نزدیک
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      132 7
      وَأَمَّا الَّذينَ في قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَتهُم رِجسًا إِلىٰ رِجسِهِم وَماتوا وَهُم كافِرونَ﴿۱۲۵﴾ و امّا آنها که در دلهایشان بیماری است، پلیدی بر پلیدیشان افزوده؛ و از دنیا رفتند در حالی که کافر بودند.سوره مبارکه التوبة آیه ۱۲۵
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      140 7
      برای اونا قبله فقط باباشون
    • محمد IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      59 5
      خانم فائزه هاشمی برگشته همانطور که می دانست چکار کند رای بیاورد و نماینده مردم تهران شود الان هم می داند چطور و از کجاها ورود کند.
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      36 14
      مشرق اینها رو خیلی جدی گرفتی خیلی منگل تر از این حرفان بیشتر به بازیچه شبیه هستن تا کارگردان
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      89 6
      ترامپ و فائزه هاشمی هردو یک هدف را دنبال می کنند و آن تحریم بیشتر و بدبختی بیشتر مردم ایران است.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      43 6
      کاسبان برجام حالا کاسبان تحریم شدند و از ترامپ قمارباز حمایت می کنند !
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      43 2
      مهدی هاشمی در سال 88 در سفر به امریکا درخواست تشدید تحریم ها را به نمایندگان امریکا داد اینها کاسب تحریم هستن.
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      47 7
      دار و دسته هاشمی اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند این جماعت دلسوز مردم نیستن.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      46 4
      مهدی و فائزه بعنوان ستون پنجم دشمن عمل می کنند و در سال 88 هم گرای تحریم به دشمن می دادند.
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      38 2
      اصلاح طلبان چند ساله گوش فلک را با گفتن کاسبان تحریم کر کردند حالا معلوم شد خودشان از تحریم و رنج مردم سود می برند.
    • DE ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      31 3
      آخه فائزه همچین آدم مهمی نیست این همه برجسته میکنید کارشو. یه مجرم سابقه دار هست. باز زر زد بندازنش زندان.
    • رضا IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      7 0
      انشاالله
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      24 0
      سیاست های غلط کارگزاران و اصلاحات در 40 سال گذشته مانع توسعه و پیشرفت کشور شد حالا این جماعت مدعی شده اند ؟!
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      13 1
      برجامو پله کردند / ملتو ذله کردند / ترامپو سوژه کردند
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      18 2
      طبق خاطرات مرحوم این خانواده روز تاسوعای حسینی بجای عزاداری به سد لتیان میرفتن و به تفریح و خوشگذرانی مشغول می شدند.
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      20 0
      ان شاءالله این زمستان سخت می گذرد و روسیاهیش برای اصلاح طلبان و کاسبان تحریم از جمله فائزه باقی می ماند.
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      17 17
      دولت حجت الاسلام رفسنجانی با طرح خصوصی سازی زندگی صدها هزار کارگر زحمتکش را نابود کرد اینها هیچ وقت دلسوز مردم نبوده و نیستن .
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      10 0
      بدبختی اینجاست با وجودی که هیئت حاکم امریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی و روباه فرتوت ملکه انگلیس یعنی جبهه عبری عربی غربی به صراحت و علنا اعلام میکنندبدنبال نابودی ایران و تجزیه ایران میباشند و با توجه که حتی بعضی از اپوزیسیون ،ضد انقلاب ، باستان گراها ، حتی سکولارهایی که وطن پرست میباشند به این باور رسیده اند که تنها جبهه مقاومت تحت نظارت رهبری ایران و شاگردان مکتب حاج قاسم جلو ازبین رفتن و تجزیه ایران را گرفته اند وحتی اعلام کرده اند که راهشان را از وطن فروشان جدا کرده اند متاسفانه حضرات سهم طلب سهم خواه اشرافی به این قائده راضی گردیده اند که هر کدام ریاست قسمتهای مختلف خاک تجزیه شده ایران را برعهده بگیرند
    • ناشناس IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      6 1
      لیاقتش ترامپه، ،تا کی می تونست صورتک بزنه و صورت کریهش رو بپوشونه، کی میتونه به اون بفهمونه سردار در سوریه وعراق چه کرده?
    • کازانوا IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      4 0
      شلوار چهل تیکه دیده بودم پیژامه هزار تیکه نه ! معمولا دلقک های سیرک اونو میپوشن !
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    23 5
    ...ای وااااای بر ما مستضعفین به امید اجرالی احکام الهی و اسلامی دلخوش کرده ایم انشاالله اسلام دوباره زنده شود
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      18 5
      من نمیدونم فائزه بهایی شده یا نه اما مطمئنم این مسیری که میره تهش میشه یکی لنگه مریم رجوی یا اشرف پهلوی.
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      14 2
      مثل اینکه میخوای طرف را بشناسی . برو ببین با چه کسانی دوسته و نشست و برخاست میکنه . بقیش همش بهانه است .. اگر ایشان از ائمه و بزرگان الگوئی دارد معرفی کند . . پیدا نخواهد شد
    • SE ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      7 0
      رازش سکونت و تنفس هوای کاخ گلستان است
    • US ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      2 5
      سید جمال الدین اسدابادی می نالید که در غرب مسلمانی را دیدم و در جوامع خودمان پوسته بی مغز اسلام را. این حکایت تحلیل مشرقیان است که بر اساس عکسها و جملات نظر حزبی خود را ابراز می کند. بله فائزه بخاطر شهامتش در زندان در بند بود با بهاییان و اعضاس سازمان مجاهدین ....، به رسم بزرگ منشی پس از ازادی به منزلشان رفت، پدرش تنها تذکر داد که نظام از تو دلخوراست بابت این ملاقاتها اما چیزی از حریت ان دو کم نکرد صرفنظر از اینکه مرامشان با بهایی ها یکی نبود. از دلسوزی میگوید تورا بخدا این نظام که عاقل نمیشود در اقتدارگرایی بلکه یکی از بیرون بدادش برسد درست مثل زمان خفقان صدام
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      2 0
      اینا سلطنتی اومدن ایرانو داغون کنن بعد با اشتیاق برن آمریکا و بگن عزیز دل، ما کارمونو کردیم. البته که این روز و نمی بینن چون ما نمی ذاریم خائنان به هدف پلیدشون برسن
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    57 2
    ترامپ سهل است اگر چنگیزخان مغول برایش سود داشته باشد آرزوی سلامتی برای چنگیزخان می کند، در گذشته همه کاره باشی ولی حالا ...
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      36 1
      عاقبت خاک گل کوزه گران خواهید شد، از باباتون که بالاتر نبودید، هنوز درس نگرفتید؟ هنوز میخواهید با نفرین مردم گور به گور بشید؟
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      41 0
      ویرانی دولت بنفش در ایران بسیار بدتر از ویرانی های مغولان است
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      30 3
      حمایت ترامپیست های ایرانی از فائزه مایه تاسف و حیرت شد.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    42 1
    خاندان عجیب
    • ناشناس IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      29 3
      زیرگیرهای ماهری هستند.
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      28 2
      این خانواده چرا دست از سر مردم مظلوم ایران بر نمی دارند ؟
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      23 1
      ه اينها راست راست راه ميروند و فساد ميكنند
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      26 1
      تا کی باید شاهد وراجی سرمایه های اسرائیل در کشور باشیم ؟!
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      10 2
      به یه پاکستانی می خواستم معنی کلمه "سلیطه" رو توضیح بدم هرکاری می کردم متوجه نمیشد. بالاخره یه ویدئویی از حرف زدن یه زنی!! بهش نشون دادم فوری متوجه شد. گفت این می خواد آدم رو قورت بده!
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    60 6
    خاندان هاشمی آرزوی سرنگونی این نظام الهی را به گور خواهند برد
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      10 43
      خودشان در به وجود اوردن این نظام سهم بزرگی داشتند زمانی که شما ها بازی می کردید.حالا به ان ها فحاشی می کنید من طرفدار هاشمی نیستم ولی انصاف م اخلاق را مشرق و هواداران مشکوکش زیر پا گذاشتند
    • پری مجرد 43ساله IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      25 5
      احسنت
    • رضا IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      18 0
      پول و ثروت انسان رو گمراه میکنه
    • محمدایوب IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      26 3
      تو چقدر بدبختی که میگی اینا سهم بزرگی در بوجود آوردن نظام داشتن. تا احمق در جهان هست مفلس درامان است.
    • رامین IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      16 1
      خطاب به 00:10 ، چه ربطی داره ؟ شیخ علی تهرانی هم زمانی جزو یاران امام ( ره) بود و حتی تحت شکنجه ساواک هم قرار گرفته بود ، ولی بعد از انقلاب به منافقین پیوست ، کمی تاریخ بخوان تا بفهمی شمر ابن ذی الجوشن هم زمانی در جنگ صفین جزء یاران حضرت علی (ع) بود و در رکاب حضرت به مقام جانبازی هم رسیده بود. کسی منکر زحمات آیت الله هاشمی در پیروزی انقلاب نیست ، ولی این دلیل نمیشه که از عملکرد فرزندان ایشان انتقاد نکنیم. حتی عملکرد خود ایشان بعد از جنگ هم مورد انتقاد جدی است. خیانت و همراهی با دشمن توسط دو نفر از فرزندان ایشان غیرقابل انکار است . واقعا فهمیدن این بدیهیات ، اینقدر واست سخته؟!!!!!
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      14 0
      کسی که میگه خودشان انقلاب را بوجود آوردند، اولا انقلاب یک حرکت مردمیست توسط مردم بوجود می آید و هرکسی قطره ی از این دریای خروشان است، در ضمن میزان حال فعلی افراده، زمانی هم شمر سردار سپاه امام علی ع بود.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      20 3
      درود بر دكتر محمود احمدي نژاد كه با شجاعت و غيرت خود سال ٨٤دهنه اين خانواده را كشيد و دستان كثيفشان را رو كرد! وگرنه معلوم نبود با روي كار امدن دوباره رفسنجاني در ان سال چه بلايي سرمملكت و ملت مي امد!!
    • دهقان IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      8 0
      وقتی یکی از هموطنان مثل ایشون اعتقادداره که این خاندان بوجودآورنده انقلاب هستن این خانواده هم به خودش حق میده خودش رومالک ایران بدونه و همه ثروت های مملکت روارث پدری خودشون بدونن. تاامثال این هموطنان هستند که به این وضوح وروشنی دارن میبینن که چه کسانی دارند گرای تحریمشون روبه آمریکا میدهند اما بازهم طرفدارشون هستند و براشون میان کف خیابون و خون میدن،ازاینجور ها هی بوجود میادو هیچوقت ازبین نمیروند.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    59 2
    چه شباهت عجیبی بین آل زبیر و خاندان هاشمی وجود داره! آدم حیرت میکنه تاریخ چطور داره تکرار میشه
    • ناشناس IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      5 5
      حال آدم به هم می خورد، لطفا اولا فرصت پاسخگویی به آنها بدهید، ثانیا حالا که نقش آنها شناخته شده به چه علت اجازه فعالیت و داشتن نقش سیاسی _اجتماعی دارند؟
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      6 1
      تازه اسم فائزه هم خیلی شبیه فایزره، لطفأ یه چک بفرمایید!!! خخخخخخخ
  • ناشناس IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    29 7
    کسی که در گذشته طعم قدرت را چشیده محال از از آن دست بردارد، ضمن اینکه خانم هاشمی تمام شیوه های لازم برای جلب توجه ملت به خودش را بلد است، کارتان سخت شد.
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      28 0
      ملت در 8 سال گذشته متوجه فریب کاری اینها شدند و با هشیاری مردم دوران هاشمیون بسر آمده است.
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      26 1
      فائزه خودش قبلا"گفته بود اگر قرص هایمان را نخوریم موجودات خطرناکی می شویم.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    53 2
    دمت گرم مشرق جالب بود
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    20 1
    بارالهی چرا دشمنانت ومفسدان ومناقان را اینقدر کریح الچهره زشت..خلق کردی!
    • نامدار IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      8 0
      چون به فضل الهی، از کوزه همان طراود که در اوست
  • علی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    10 0
    تاریخ قضاوت خواهد کرد
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    32 0
    متاسفانه راکفلرهای ایران شدند! این خاندان ! دیگه فکر کردن باید نظام دلخواه خودشو تعریف و به ملت تحمیل کنن.
  • DE ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    25 0
    فائزه هاشمی البته از کینه‌ خود نسبت به شهید سپهبد قاسم سلیمانی، نتوانست بگذرد و گفت: فکر کردید۰ من دختر بابا هستم نه کسی دیگه ‌ که شما زینب سلیمانی را همش میزنید تیتر اول روزنامه ها . // به خانواده هاشمی باید گفت اگر مردم‌ با فداکاری و تقدیم هزاران شهید و مجروح زندانیان منجمله هاشمی را بیرون نیاورده بودند معلوم نبود الان دختر بابایی وجود داشت یا نه
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    20 0
    جمود فکری داره
  • FR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    30 2
    بهت آور است......بیچاره مردم عادی و بیخبری که بازی این ها را خورده و در داخل خانه هایشان هم به جان هم میفتند
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    23 0
    مارهای خوش خط و خال
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    5 15
    از شیطان بسیار گفتی اما شیطان در درون توست
    • داریوش IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      9 2
      داداش شیطان درون توست نه نویسنده! تسخیر شدی نمی فهمی چی میگی
  • امید IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    26 0
    انگلیسی های خبیث وهابیت را در عربستان و بهاییت را در ایران درست کردند. جالبه نام پیامبر قلابیشون هم بهاالله گذاشتند. این فائزه خانم برای رسیدن به قدرت پاش بیفته حجابش هم بر می دارد. ایشاالله که این خانم خانما با این پیامبر قلابی فرقه بهاییت محشور شود.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    25 0
    خانواده هاشمی همگی اشراف و برای رسیدن به ثروت حاضر به هر وطن فروشی و دزدی و خیانت هستند . ثروت این خانواده باید مصادره و از هر کار رسمی منع شوند
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    26 2
    از دیدن این چهره های شاد و شنگول لذت بردم. ایشالا جهنم.
  • FR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    12 0
    روحانی نقشهایش برای دور دوم با از دست دادن پدر خوانده به مشکل خورد ......
    • حسین IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 0
      خخخخخخخخخخ
    • ابولقاسم IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      11 0
      متاسفانه امثال من وشما باحمایت ورای دادن این خانوادهات به اینجا رساندیم خود کرده را تدبیر نیست لااقل کمی عاقلانه عمل کنیم که فائزه را بدنیا نیاریم
  • ایلقار IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    7 9
    مشرق جوووووون یکم راجب فرق واندازه ریزش بورس ایران رو باسایرکسورها گزارش تهیه بکنی برامردم خوبه /فکرنکنم تودنیا۶۰_۷۰درصدریزش بورس اتفاق افتاده باشه البته اگه پیش بیاد اون کشور فقط ایران میتونه باشه ویا ونزوئلا خواهندبود بیچاره شدیم رفت
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    20 0
    دردناکتر اینه که این جماعت با وجود هزاران مدرک ریز و درشت غیرقابل انکار باید در مهمترین و حساس ترین مناصب دولتی و حکومتی باشند ؟!!! چرا ؟ دیگه فقط مونده اسلحه بدست بگیرن و بیان وسط خیابون که باهاشون برخورد بشه ؟؟
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    14 0
    راه حل اینه که دست کم ملت دیگر برای اینا تره هم خورد نکنند ...!! روی کمبودها و نیازها و تغییر و مدیریت ذائقه مردم باید متمرکز شد ..!!
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    24 0
    فائزه هاشمی کدام برادران دردروران جنگ واردصحنه شدندبه غیرازموقعیت پدرتان کلیدهای کشوررادست کرفتیدمشکل اصلی کشورمیدان رابه مبارزان ندادندحتی جوانان مومن حزب اللهی
  • سید IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    27 2
    اگر کرمان میومدی بهت نشون میدادم اسم سردار دلهارو به زبان کثیفت نیار مال مملکت خوردن هار شدن
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      میره دهات خودشون ... بهرمان
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    17 2
    جوانان مومن بایدواردصحنه شوندونگذارنداصلاح طلبان ومخالفان این کشورقدرت دردست بگیرند
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    17 0
    ازین گزارش باید مستند ساخت ..و در فضای مجازی منتشر کرد ...
  • ح ج IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    18 0
    خانم هاشمی .ای کاش خودت روبه آیینه نشان می‌دادی تانشانه ای ازنشانه های آخرالزمان را درخودتصورمیکردی وهدایت میشدی.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    و ی سوال چقدر و چه بخشی از بازاری ها در این شبکه ذی نفع یا همراه هستند ؟؟
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 4
    تا زمانیکه در داخل چنین دشمنان قدری داریم محال است بر دشمنان خارج غلبه کنیم...
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      22 0
      دشمنان خارجی از طریق اینها در داخل نفوذ می کنند و منافع خود را تامین می کنند قراردادهای خسارت بار کرسنت و توتال با دلالی مهدی هاشمی منعقد شدند یک نمونه بارز است.
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    23 3
    زنیکه کریه المنظر
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 3
    دهها فیلم و مستند می توان ساخت ..دهها استدلال و حسابرسی می شود داشت ...!! اما خب کاری نمیشه !! اونطرف آزاده به همه چیز حمله کنه ...اینطرف یا انفعال یا دروازه بانی ‌‌...یا پرخاشگری هیستریک...و خشونت بی حاصل و مردم گریز ..!! تازه اگر نتیجه ی اعمال نفوذ همین شبکه مذکور نباشد !!
  • پری مجرد 43ساله IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    30 6
    چرا قوه قضائیه تو دهن خانم فائزه هاشمی نمیزنه
    • یک جانباز IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      16 0
      این قماش منتظرند که قوه قضاییه و یا نهادهای امنیتی با آنها کوچکترین برخوردی نمایند تا حامیان بهایی و پشت پرده های ترامپ و انگلیسیهای ایرانی تبار از شون قهرمان بسازند
  • علی IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    انسان حیرت میکنه از سیستم این مملکت یه ادم عادی اگه این کارا رو کرده بود چوب تو استینش میکردن .نفاق و ریا و دروغگویی سرتا پامو نو گرفته
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    29 0
    لنگه کفش سردار ‌شهیدمان تمام خاندان هاشمی را می ارزد چرا یکی تو دهن این زنیکه نمیزنه
    • مسلم IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      8 0
      چرا این همه کثافت کاری های رو که مثل دم خروس بیرون زده بود در این همه سالها نگفتین ننوشتین حالا که کارد به استخان رسیده میگین اینجور آدما رو باید سروقتش پیش مردم بی آبرو کرد العانشم همفکراشون هستن دارن همون کارا رو میکنن
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    16 0
    ساواکی ها هستند...کارمندان مخفی cia از قدیم بودند و هستند ...دین فروشان هستند ..حسودان و مفسدان هستند ...و البته رسانه های انقلابی ضعیف عمل می کنند ... اینجاست که می بینم صداوسیما در فتنه ها درست عمل نمی کنه ...در صورتی که صدا و سیما باید کارکرد مشابه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی داشته باشد ...و حتی آینده نگری ...!! البته در چرایی و روایت تاریخی و علل رویداد ها هم واکاوی درخور و مستمری نمیکند...!!
  • علی GB ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    19 1
    باید کشور پالایش شود وگرنه این اطلاح طلبان امتداد قاجار و پهلوی هستند. مقاله بسیار خوبی بود مشرق!!
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    16 2
    از معدود گزارشات مشرق بود که اطلاعات ارزشمندی داشت ..!
    • رضا IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      5 27
      اينقدر خر نباش دوست عزيز ، كدام مستند ؟! كدام حرف درست ؟! يه مشت تخيلات بى ارزش ! بزرگترين گرفتارى اين خراب شده آن است كه عموماً گرفتار توهمات اند !
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      7 3
      ۰۴:۴۵ اگر منظورت از خراب شده ایرانه که باید بگم خراب شده چارچوب ذهن ساده‌لوحانه و بچگانه خودته که تا این حد همه چیز محرزه و باز عین بحثای تو تاکسی فکر میکنی اینا توهمه
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 1
      ۰۴:۴۵ دوست عزیز.افسوس اونی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد
    • داریوش IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      10 1
      تو درگیر تخیلی که عکسش رو داری می بینی هنوز انکار می کنی!
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      6 0
      رضا جاهل نباش. اگر امثال این فائزه و خیانتکران نبودند الان اوضاع ما اینقدر خراب نبود.تو داری توهم میزنی وبا این توهمات از این ها حمابت مبکنید
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 1
      توهم؟ متوهم تویی که مثل فائزه، غرب توهمی رو خدای خودت کردی.
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    اینان فقط پول قدرت وجاه طلبی میخواهند درد وبدبختی مردم اصلا برایشان مهم نیست هرجند کم نبردندو نخوردند ما بدبختا کل عمرمون فقط زجر کشیدیم و اصلا زندگی ندیدیم فقط صبح تا شب میدویم تا شاید شکممون سیر شود
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 1
    گیج شدم به خدا ،ی چیزی بالاتر از بصیرت نیاز هست که از این تشکیلات پیچیده سردربیاره، اگه خود خدا یاری کنه وگرنه همه ی این به اصطلاح آدما که نام برده شد شیطان در ص میدن
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 0
    چه خبره. عجب بخور بخوری بوده ما خبر نداشتیم
  • وطن دوست IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 1
    یک نکته ی جالب از این مقاله در امد وان چیزی نیست جز بگم بگم های دکتر احمدی نژاد درباره فساد
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 0
    چه قدر افتخارات بعضی مردم دارن
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 18
    جای این مسایل که اصلا برام جذابیت نداره بهم بگید فلان جا برات یک میلیون دلار خاک کردیم برو در بیار بفروش به یه نوایی برس‌‌..
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      به عبارت دیگه شما بشینی لم بدی بسته اینترنت بخری و وقتتونو صرف نظر گذاشتن کنین و بدون هیچ کاری پول یامفت بیاد تو حسابتون.نه جونم باید کار کنی هیچ کجای دنیا کسی مغز خر نخورده به ۱ادم تنبل پول الکی بده
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      پول مگه علف خرسه؟عوض این گدایی کردن پاشو کار کن خودت پول دربیار سر چهارراه جوراب بفروش ولی اینقدر بی عار و چندش آور نباش
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
    • داریوش IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 0
      ؟!
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    13 1
    چرا کسی نیست جواب فائزه هاشمی را بده چرا کسی نیست جواب احمدی نژاد بده فائزه خانم شما لایق همچنین سردارشجاع وطنم نیستی که نظر بدی لطفا خفه شید دیگر شو رش دراوردید
  • طالب نوروزی چگنی IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    پس چرا هوچی و باندش عاشق ترامپ هستن لطفا علت آنرا هم بنویسید تا بفهمیم
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    پس اینهمه سکوت چرا؟؟؟؟
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 1
    رمز دوری انقلاب ما از آرمان ها و اهداف سیاسی, اجتماعی و اقتصادی یک اسم هست: لیبرال تکنوکرات
  • علیرضا IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    13 0
    اینها وطن فروشی بیش نیستند که هرکجا بادی بوزدسمت آنطرف هستند البته شماسرمایه تان مانند ترامپ درخطر افتاده مگرمیشودکسی به مملکت خودخیانت کندالبته چندصباحی هست که اینها ازقدرت افتاده اند ودارنددست وپامیزنند حاج قاسم خط قرمزماست چشمانتان رابازکنیدوببینیدکه چه استقبال باشکوهی ازحاج قاسم وشهدای همراهش شدآنهامحبوب دل ماهستند حاج قاسم لحظه ای ازدشمنان این مرزوبوم نهراسیداخلاص ایشان رابه درجه ای رساند که محبوب قلب تمام مردم منطقه است وماافتخارمیکنیم به ایشان وهمه ی شهداکه در این مسیرقدم برداشتند
  • ناشناس IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    17 1
    واقعاجالب بودبرام دمتون گرم آخه بگویه تارموی سرداردلها می ارزه بشما کاش قوه قضائیه جواب این ...ن روبدهد
    • KW ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      کی دلسوز واقعی مردمه ؟
  • جعفر IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    این توضیحات تاسف آورده.اقدام مولی علی و والی اهواز رو مطالعه کنید آهای مسئولین....
  • علی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    15 2
    هنوزم مشکل ما از داخل ایرانه کاش امام زنده بود می گفت بگیر ید این ارازل اوباش را
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 10
    با این فرض که شما راست میگید و این چیزاهایی که میگید مستند هست نه گمانه زنی تا حالا به این فکر نکردی که چرااینهارو محاکمه نمیکنه
    • داریوش IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      چون فقط حرف زدن و اقدام علیه کشور به حساب نمی آد دوما یه عده منتظرا اینها رو بگیرن کشور رو به آشوب بکشن
  • علی IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 7
    خواننده باید عاقل باشداینی که نوشتی برای عوام 30 سال جلوتر بود
  • سعید IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    احسنت بر مشرق!
  • DE ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    17 0
    مشرقی عزیز ، بدون هیچ شرطی تمام نوشته هایتان و اسنادی که ذکر کرده و آورده اید بدون هیچ کم و کاستی قبول ، فقط در این بین یک سوال وجود دارد ! به تاریخهای ذکر شده در متن نوشته اتان دقت کنید ، طی این چند سال چرا در مقابل غارت و حیف و میل بیت المال ، مسئولین ذیربط سکوت کرده اند ؟ آیا این مسئولین که نشسته اند و سکوت کرده اند ! تا مافیای فساد این چنین در شبکه های اقتصادی نفوذ و پول این مردم را بخورند نباید پاسخگو باشند ؟ بر عکس شما مردم به دنبال سیاست بازی نیستند ! دنبال یک زندگی آرام و آبرومند هستند ، که طبق مستندات شما به عنوان نمونه میفرمایید که این قوم و امثال این قوم آن را سلب کرده اند قبول ، جرم غارت و چپاول بیت المال که شامل مرور زمان نمی شود ! چرا قوه قضاییه پیگیری نمی کند ؟ خلاصه شما میفرمایید اینها همه فاسد هستند و مستندات ارائه میدهید ، خوب مردم هم قبول کردند الان مردم چکار باید بکنند ؟ وظیفه قوه قضاییه و ضابط قضاییه را انجام بدهند ؟ یا اطلاع رسانی و شفاف سازی کرده اید که مردم به دام اینها گرفتار نشوند و اجازه حضور در صحنه های سیاسی کشور ندهند ، باشه متشکریم ، اما تکلیف اموال غارت شده در این چند دهه توسط امثال اینها چه می شود ؟ یعنی همین که صحبت سیاسی نکنند و حرفی نزنند ، حله ! همه مشکلات تمام ! با پولهای غارت شده این مردم که تا کمر در سطل زباله خم میشوند بروند یک گوشه ایران و یا دنیا آقازاده گی و حال و حول !!!!!! نه خیر ، مردم دنبال اصل موضوع یعنی داراییهای غارت شده هستند که باید به صاحب اصلی آن یعنی مردم باز گردد .
    • IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 29
      چقدر ملت ساده ای هستیم یعنی واقعاً نمیدونید بدبختی مردم براثر کدامین سیاستهاست !؟ آیا لغو برجام و تشدیدِ تحریمها ، دلیلی جز پرتابِ موشک با نوشتهٔ « مرگ بر اسرائیل » داشت !!! بدجور دچارِ آلزایمر عمومی شده اید . کمی فکر کنید و اینقدر احساسی حرف نزنید
    • ایران IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      11 0
      برادر عزیز وقتی نفوذ تا معاون اجرایی قوه قضاییه رفته است چگونه انتظار داری کاری اساسی انجام شود مگر اینکه مردم این ها را بشناسند و به آنها و طرفدارانشان رای ندهند و هوشیارانه گوش به دهان رهبری باشند نه اینکه دنبال لیبرال ها که هر روز یک چیزی را برای انجراف مردم از حقیقت علم می کنند. وقتی که خانم فائزه خیلی راحت می گوید که کاشکی ترامپ باشد و بیشتر تحریم و فشار بیاورد خیلی روشن است که این خانواده چگونه برای رسیدن به اهداف خود شان هر کاری را جایز می دانند .
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 0
      ۰۳:۳۰ ساده متاسفانه شمایی.ترامپ از برجام خارج شد نگفت چون توافق خوبی برای آمریکا نبوده.
    • داریوش IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      13 0
      جناب ۳:۳۰ چه می گویی؟! باز هم گندکاری تان در آمد تقصیر ما شد؟ د مگر امضای کری تضمین نبود؟ پس چی شد؟ یعنی مصلا فکر کردی ما سر موشک شعار نمی نوشتیم ترامپ تو برجام می موند؟تازه همون برجام اشغالی که شما ها بهمون تحمیل کردید! لامصب لحن حرف زدنت خیلی شبه زیبا کلامه! مطمئنی خودش نیستی؟!
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      10 0
      پاسخ به کاربر 03:30 در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی هم که تحریم بانکی و نفتی و لیست سیاه FATF نبود قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین و غیره چندین برابر شد و شاخص فلاکت و تورم رکورد زد عمده مشکلات کشور نتیجه سیاست های غلط اقتصادی لیبرالی است و فقط 20 درصد مشکلات مربوط به تحریم هاست.
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 1
      برخی وابستگان هاشمی از طریق عوامل نفوذی خود در جریان‌های حزب‌اللهی آنان را تحریک می کردند که به فایزه در موقع دوچرخه‌سواری سنگ پراکنی کنندو فحش بدهند تا رای فایزه بالا برود!. عجب هفت خطتایی هستن.هیچ بعید نیست همین نوشتن شعار روی موشک هم کار نفوذی‌ها باشه چون اون نوشته شده دست‌آویزی همه غربگداها برا فرار از گند کاری‌های برجام از اول بی‌فرجام
  • پرسپولیسی IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 10
    آقا یه کمی به مخالفتها رو تحمل کنین یه بدی داره هزارتا خوبی
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 0
      دوست عزیز کار از مخالفت گذشته دیگه اینا جنایته همصدایی با کسی که داروهای حیاتی هزاران بیمارو تحریم کرده و باعث مرگشان شده چه معنی میده.بعدم میشه یکی از ۱۰۰۰خوبی ایشون رو نام ببرید؟
    • داریوش IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      کدام خوبی؟! تا حالا دولت اصلاحات چه گلی به سر شما زده؟ آها فقط به شما رسیده منکه خبر ندارم!خوبه حالا می گه ترامپ برای فشار بر مردم فکر نمی کنی حرف می زنی؟!
  • مصطفی IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    این مال مردم خورها رو اینقدر نشون ندین که حالمون بهم میخوره
  • مسعود IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    با این همه صحبت آیا همه را گرفته اند یا دارند کار می کنند
  • بهرام US ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    به نظربنده هرگی حرفی برعلیه سراداردلهابی حرمتی کند ...حقشه /جانم فدای ایران جانم فدای کسانی که درراه اسلام ووطن شهیدشدن زنده بادهنوزاونای که خراب نشدندجوابت رامامی دهیم
  • GB ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 16
    مشرق! سقوطتتت نزذیک است. فکر فرار باشید.
    • داریوش IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 0
      انگلیسی سقوطت نزدیکی مراقب باش! یه خورده دیگه حرف بزنی موضع مقابلت طرفدار از جون گذشته داره یه وقت یه بلایی سرت میان!
  • ناشناس IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 20
    چقدر اراجیف بافتی واقعا که!!!! زهی خیال باطل که بتونید باتخریب امثال خانواده هاشمی دولت رو به دست بگیرید که همیشه نزدیک انتخابات به تخریب دیگران می پردازید لطف کنید بگید خودتان در چنتتون چی دارید!!!!!! مرد باشین و از خودتون مطلب بزارید تا بتونید رای جمع کنید انگار بلد نیستید درس از گذشته بگیرید هر وقت دیگران رو تخریب می کنید مردم بیشتر تمایل به سوی رقیبتان پیدا می کنه خداوند شما را هدایت کنه
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      5 0
      با این فاجعه اقتصادی بوجود آمده دیگه کسی به اصلاح طلبان رای نمی دهد.
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 11
      پس از جنگ که همه چی فرو پاشیده بود و هیچ چیز برای کشور باقی نمانده بود.این دولت هاشمی بود که پالایشگاه های نفت وبنزین را احیا کرد جاده های کشور را اصلاح و دوطرفه کرد پتروشیمی و فولاد و نیرو گاه های برق را احیا کرد خیلی از این فحاش ها نبودند.روزی هشت ساعت برق نبود سد ها نیرو گاه ها بمب باران شده بودند از ترکیه ارمنستان برق می خریدیم.همه این ها در ارض هشت سال جبران شد و ما شدیم صادر کننده برق به ترکیه و همه همسایگان و صادرات خودرو واتبوس وپترو شیمی و فولاد و.....شدیم حتما هاشمی هم انتقاداتی داشت مانند همه ولی نسبت به کارهای انجام شده بسیار موفق بود تند رو ها وتازه به دوران رسیده های کوتاله سیاسی حالا بیخبر از اوضاع پایان جنگ کامنت می گذارند و توهین می کنند.احمدی نژاد را همین ها اوردند و کشور واقتصاد را نابود کردند و دنیا و منطقه را سر ایران خراب کردند.اگر الان بنزین صادر می کنید و پوز می دهید سر صدقه دولت سازندگی است.حضرت امام همیشه برای او احترام قایل بود.و...
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 1
    چرا گذاشتیم این جور کسا زنده بمونن و اینجوری مردمو گرفتار کنند
  • US ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 12
    ازادی بیان حق هر انسان است و ایشان و هر انسان دیگر حق سخن گفتن دارد ،اگر شما گمان دارید حرفهایش نادرست است با او به مناظره بنشینید
    • داریوش IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      9 0
      آزادی بیان!!! تو یکی بیاد به مامانت فحش بده خفه می مونی؟
  • ناشناس IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    7 0
    کی سیر میشن که دیگر اسمی ازشون نباشه
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    7 0
    اینها کارگرهارابدبخت کردندخدا.....
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    این پول بیت المال خورده حالا شده برعلیه جمهوری اسلامی .. وای بر تو
  • محبت IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 6
    حتم بدانید که این برخوردها درست نیست از نگاه عدالت خدا چون او نظریه داده در جهت رفعش بهترین کار وموثر ترین جواب است نه توهین وافترا که جواب عکس میده اگه حتی دلیلتان درست باشه. من که آن روز از شرم عرق روی پیشونیم آمد....... و خوبیش اینه آنها اون عاقبت بخیری دو جهان را می بینند ویادی نیستند به این حرفها بلرزاند... تمام جبهه وسازندگی از بزرکترین کارهاش هست که یکی برای یک انسان برای عاقبت بخیری کافیست حالا شاید بعصی بخاطر منافع حزبی نخواهند بفهمند ودر جهالت اسفل السافلین هستند... ولی حتی اگه نظرش هم مشکل داشته باشه برا جنگ نرم مقابل دشمنان بکار اید روزی.. فقط بدانید آن دنیا برای او وما هزاران هزار سال است و هر حرکتی کیفر وأجر همیشگی داره نباشه خدای ناکرده جو گیر منافع دیگران باشیم و بسوزیم در آتش خشم خدا تا همیشه.. مملکت قانون ودادگاه داره برا همین
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      جایگاه افرادی که سال 88 فتنه انگیزی و خیانت کردند و گرای تحریم به دشمن دادند جهنم است شک نکن .
  • Hami JP ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 4
    عجب،، خوب به جون هم افتادید ها
  • گمنام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 1
    اگر زنی که دوست داشت ترامپ رای بیاره فقط یک ماه دست داعش ها اسیر میشد بعدا حسابی سر عقل می آمد.
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 0
    اینها کرم های هستند که ریشه را میخورند آنقدر شیطان در این موجود رخنه کرده که حتی دیدن تصویرش حال آدم رو خراب می‌کنه و خیلی ترسناکه .با وجود شیاطینی مثل این ضد انقلاب ها ، خدا این انقلاب و مردم را حفظ کرده
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    مهم ترین دست آورد سردارسلیمانی در حظورش در سوریه نابودی داعش بود یعنی دستاورد به این بزرگی را این خانم نمیتونه ببینه
  • ثنا IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    لعنت به سیاست یک روز تو بت میشوی و روز دیگر همانهایی که تورا بت کرده بودند به لنجزار میکشند ببینید چطور سیاست دین و دیانت را از مردم ربوده وتا قعر کثافت و نکبت انسان را میکشاند
  • امیر IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 11
    با سلام جالب بود واقعا جای ناسف هست که ادم هایی با پول همین مردم این مقاله های عوامانه را می نویسند و با سفسته سعی در انحراف افکار عمومی از واقعیت های جامعه را دارند توبه کنید و به مردم بازگردید
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      11 0
      چیه چرا میسوزی. از همین قماش هستی درسته. واقعیت جامعه اینه که ما داریم چوب رایمان به لیبرال های فاسد غربگرا رو میخوریم. این مقالات باید بیشتر نوشته بشه تا بیشتر بشناسیمسون.
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    مطالب مفیدبودممنون.کاشکی همه مردم این اطلاعات راداشتند
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    13 0
    فائزه خانم این دولت همون دولتی نیست که پدرت نقشه هاشو ریخت و عملی کرد؟! داری از آب گل آلود ماهی میگری؟! واقعا براتون متاسفم که هنوز نفهمیدید شما برای مردم ایران مردیدن
  • DE ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    با سپاس فراوان از مشرق که گوشه ای چهره ننگین خاینین به ملت و کشور عزیزمان ایران را برای تنویر افکار جوانان این مرز و بوم به نمایش گذاشت.
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    با سپاس فراوان از مشرق که گوشه ای چهره ننگین خاینین به ملت و کشور عزیزمان ایران را برای تنویر افکار جوانان این مرز و بوم به نمایش گذاشت.
  • SE ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    22 1
    سلام ۲۰ سال پیش وقتی ایران آمدم خویشاوندان با نفوذی میخواستند دست ینده را در دست یکی از این شرکت های نفتی خانواده حاشمی قرار بدهند تا در خارج برایشان شرکت تاسیس کنم. ولی از آنجا که به انقلاب اسلامی وفادار بودم و پیشنهاد همکاری این شرکت نفتی برایم مشکوک بود رد کردم. همیشه یرایم سوال بود اینها چه کسانی هستند. در اولین جلسه که با مدیر عامل شرکت جلسه گذاشتیم به چشم خود دیدم که عکس اقای هاشمی در اندازه بزرگ پشت سر آن مدیر عامل بود ولی نه عکسی از رهبر معظم انقلاب دیدم و نه عکسی از بنیانگذار انقلاب امام خمینی. الان که گزارش شما را تا آخر خواندم بیشتر حقایق پشت پرده نفوذ زرسالاران از مومن بظاهر انقلابی تا واسطه های جهانی گرفته تا گنده های صهیونیست جهانی چه روابط تنگاتنگی برای زمین زدن انقلاب اسلامی ایران و رسیدن به منافع کثیف خود برایم روشن شد. مطمئنا حلقه های نفوذ بیشتری همین الان هم در کشور فعالند و از عجایب است که با حجم از رذالت و طمع و دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران این نظام هنوز سرپا است و هر روز هم جوانه های تازه تری میزند. بدانید و بدانیم این نظام با دشمنی های بزرگی از درون و بیرون دست و پنجه نرم کرده و میکند واگر نبود این دشمنی های شیطانی عجیب و غریب کشور ما الان در همه ی جایگاهها بر پله های بالاتری قرار می‌گرفت قدر کشور و نظام و مردم مهربان و و خوب ایران را بدانیم. به همدیگر رحم داشته باشیم و کمک کنیم. انتقام ات سازنده و مفید داشته باشیم تا انشالله کشور از دست اختاپوس هفت سر فساد نجات پیدا کند. با تشکر از مشرق برای این گزارش عالی
    • ایرانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 1
      عجب!
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      درود به شرف و غیرتت که قبول نکردی دمت گرم دستتو میبوسم مرد
  • امید IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 14
    الان مشکل مملکت فقط همین بود حل شد؟!!!!!
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 0
      عمده مشکلات کشور از سیاست های غلط دار و دسته هاشمی و تفکر ایشان نشات میگیره.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    18 0
    عالی بود،خدا همه خائنین به ملت ایران رو نابود کنه
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 13
    باشه بابا اینا بد. شما خوبید. شاید فکر میکنید چون اینا بدهستند پس شما خوب هستید.
  • محمد IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    15 0
    بالاخره از اول انقلاب همیشه در راس نظام بودن حالا حساب کنین سردمداران فاسد مملکت ثروتمند نفوذ عناصر خارجی یعنی بازگشت به دوران قاجار. و از دست دادن کشور باز خدا رو شکر رهبر فرزانه ای داریم والا تا حالا صد بار کشور تقسیم شده بود
  • عبد IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    خدایا اين خاعنین رارسواکن که ملت ببینند اینهارفیق دزذوشریک قافله اند
  • بهنام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 0
    و مکرو و مکر الله،ان الله خیرالماکرین. گویند ؛ هر کجا محرم شدی دست از خیانت باز دار ای بسا محرم که با یک نقطه مجرم می شود حکایت اینهاست
  • حسین IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 1
    دیگه شما دست راستی ها که تو هر دو دوره طرفدار ترامپ بودین ازین حرفا نزنین!
  • علیرضا IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    دمت گرم مشرق سپاس،
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 1
    این مطالب را که آدم میخونه تازه متوجه میشه چرا جای بعضی جانورها باید همان زندان باشه و بس.
  • ایرانی IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 4
    ظاهراملت ول معطلند العجل العجل العجل
  • سید حسینی IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 10
    شانتاژ چاره ی کار نیست! به تخریب چهره های مدافع حقوق بشر پایان دهید! عاقبت ندارد! مانند مولا وفرزندانش به حقیقت انسانها توجه کنید تا فایده بیابد وگرنه خراب تر میشود،کی این مهم را می فهمید؟ شما همان وامانده اید؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      8 0
      مدافع حقوق بشر !!! یا مدافع ترامپ و تحریم ؟!
  • سید حسینی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 8
    هرکس که حرفی در خور توجه وحق میزند با انگ زدن می رانید ،دافعه چاره کار نیست به حرف های گوینده توجه کنید ،ضعف های او وخود را بیابید وقوت بخشی کنید ! راه این است نه شانتاژ!!!
  • اهواز IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    بی چشم وآبرو.
  • حسن IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    ازاین قبیل افراد همین الان هم دربدنه نظام هستن بوده اند و خواهد بود. فک کردین مهدی هاشمی رو چند سال رفت زندان تمام شد نه عزیزم یکی دیگه میاد
  • جواد IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 0
    واقعا بعضی وقتا ناامید میشم که کشوری با اینهمه ابهت و عظمت حریف یه زن روانی ناقص عقل نمیشه. اگه چهارتا امثال همین خاعن رو میگرفتن میکشیدن بالای چوبه دار دیگه هیچ اسکل ای امثال همین جرات نمیکردن سربلند کنن و از نظام مقدس جمهوری اسلامی و افتخارات نظاممون انتقاد کنن وحرف مفت بزنن اصلا نمیفهمم چرا باید به این ها اجازه زر زدن تو امور کشور و حتی مصاحبه داده بشه.
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    12 0
    نفاق همان کفر پوشیده است. منافقین از کفار بدترند. نگذارید انقلاب بدست منافقان و نااهلان و از خدا بی خبران بیفتد.... بصیرت با انتخاب انقلابی
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 0
      فعلا که شده....آدم های صریح الهجه باید پنبه‌ ی اینها را بزنند
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 2
    صحبت های خانم هاشمی خوب اما دیگه دردی از مردم را دوا نمی کنه با اشتباه بزرگی که پدرش کرد دیگه قابل جبران نیست ..مردم روز به روز نا امید و نا امید تر از دیروز
  • رسول IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    از سرویس سیاسی مشرق بسیار بسیار سپاس گذارم اطلاع رسانی نابی بود در مسیر بصیرت افزایی گام برداشتید خدا قوتتان دهد وممنونم
  • فاطمه IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    7 0
    وقتی دستگاه قضا اینارو یا دستگیر نمیکنه یا میگیره بعد فرصت فرار میده همین میشه انقلابیون تو پستو ضد انقلاب پشت میز یا ملاحظه کاری میکنه
  • نیلوفر US ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 6
    دشمنی عاقبت ندارد فقط درد ملت را زیاد می‌کند
  • بهشتى محلاتى FR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 1
    مشرق تمام فجايع را تشريح نكردى و ننوشتى اين خاندان از روز اول هم نفوذى بودند
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    راز ارادت فائزه هاشمی به ترامپ چیست؟ پیروی از سیره خائنانه
  • SE ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 22
    ایران به انسانهای شجاع و رک گو امثال خانم فائزه هاشمی احتیاج داره.
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      7 0
      آدم عاقل از عامل فشار حداکثری و تحریم (ترامپ) دفاع نمی کند ایشان یا خائن است و یا جاهل !
  • SE ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 19
    بالاخره یک زن پیدا شده که مجیز گوی قدرت نیست و حرف دل و زبانش یکیه،این همه حمله و هجوم به اوازبابت چیه؟!!
    • داریوش IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      6 0
      بله حرف و عملش یکه دشمنه اصله !
  • هادی IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    12 0
    سلام: انشالله خدارهبرمان وتماحامیان دین اسلام وکمک کننده به مردم را حفظ وموفق کند.پرچم این انقلاب به دست امام زمان(ع) برسد.الهی آمین
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    16 0
    باعث ننگ و خجالت است که فائزه هاشمی، دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی که یکی از ستون های انقلاب اسلامی و نظام بود همان حرفهایی را بزند که از زبان لامذهب ترین و فاسدترین آدمهای ضدانقلاب می شنویم. فائزه هاشمی که چادر به سر می کند و نمار می خواند و قرآن می خواند و عمری با اسلام و انقلاب زندگی کرده است، بیاید بنشیند در کنار زنان فاسد، نیمه برهنه، کافر و لامذهبی که اسمشان بهایی است و می خواهند سر به تن انقلاب و جمهوری اسلامی نباشد. پناه بر خدا.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 6
    رقابت نباش هیچی پیشرفت نمی کن
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    وای وای که این خانواده وگروه مافیایی ثروت وقدرت چها می خواستن سراین کشوراسلامی بیاورند خداازسرتقیصراتون نگذردملت را روشن کنید چهره اینهاربرملا کنیدامان به همچو افرادی ندهید
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    این عجوزه را باید دهنش بدوزید که دیگه حرف نزنه
  • مردمی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    داداش واقعا خسته نباشی
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    16 0
    یا فاطمه الزهرا تورا به فرزندانت قسمت میدهم ،نزد خدا واسطه شو و شر شیاطین داخلی و خارجی را از سر مردم ایران کوتاه کن.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    اگه سردار سلیمانی نبود که الان بین ۱۰۰تا داعشی... و اخرشم سرتو بریده بودن تو گور جمعی خاکت کرده بودن
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 1
      اگر سردار دلها بود اجازه نمی داد به دختر هاشمی توهین کنید
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    نتیجه کارای سردار سلیمانی چی شد؟نکنه از داعش وحشی خونخوار با اون کشتارای وحشتناک وحشیانه خوشت میومده؟
  • حبیب IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 4
    سلام سیاست پدر مادر ندارد
  • ناشناس IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 0
    اللهم عجل لولیک الفرج... فرج آقا نزدیک است ان شالله و ظلم جهانی نابود خواهد شد ان شالله ... و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    13 0
    این خانواده بزرگترین ضربه را به انقلاب زده است و متاسفانه کسی هم به آن ها کاری ندارد و بین تهران و لندن درتردد اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ایرانی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    13 0
    با تشکر از مشرق برای درج این مقاله روشنگرانه. به نظر جریان اصلاح طلب خیلی وقته که پشت سر مردم با آمریکای ها و جریان مالی صهیونیستی بین المللی هماهنگ هست و هدفش هم واگذاری همه جانبه منابع و اقتصاد کشور به غرب میباشد. در ضمن سالهاست مافیای صنف وارد کنندگان دارو زیر نظر همین شبکه در کشور فعالیت میکنه. آلان هم که پشت سر هم بحث راجب به پیوستن به FATF - واردات واکسن فایزر و گفتگو پیرامون برجام و برنامه های موشکی و غیره در راس اخبار است. خیلی عجیبه!!!
  • ناشناس IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    10 0
    خدایا هیچوقت بندگانت را به حال خودشان رهانکن اگر نور و مهر خدا در دل آدم نباشد خیلی کارها انجام میدهدکه موجب خشم خدا و عدم عاقبت بخیری میشود انشاالله خداهمه بندگان مؤمن وخوبش را عاقبت بخیر کند.
  • رضا PL ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    9 0
    خانواده همنشین بهایی !!!!!!
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 0
    چرا با این همه مدارک باز اجازه داده میشه خانواده هاشمی در عرصه سیاسی کشور جولان میدن؟
  • علیرضاپاک نیت IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    خیلی عالی ولی افشاگری الان چرا حالا که کلی زیان وجنایت مرتکب شدن توخدابیاین همین الان یک سره یعده ازحایینن بدارمجازات بسپارید تاعبرت شود حداقل به خاطرخون شهدا وخون حاج قاسم عزیز
  • رسول US ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    دورود شهیدان وطن سرداران و سربازان ایران از جمله سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خانم هاشمی منظور از ما چه کسی است هنوز تو با چه روی زنده هستی هنوز نفس میکشی یادت هست که خانم جوان بودی کمیته دستگیرت می کرد از آن زمان راهت مشخص بود دست رو بود ای کمیته اگر بود راستی برای چی می گرفت تورا
  • A_ IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 1
    کجای تحریم شدن دارو میتونه برای مردم سود داشته باشه؟؟
  • سیروس IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    یه عقده ای! چه انتظاری داری ؟
  • عابد FR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    اینجا خرده فرمایشات فایزه در مورد ترامپ و فشار بر ایران، آدرس اشتباست. منظور این فتنه گران، و شیکاگو ایی، فرشته نجات بودن بایدن برای ایرانه. یعنی به صورت غیرمستقیم این ذهنیت غلط رو به مخاطب القا میکنن که با حضور بایدن فشار و دشمنی آمریکا در مورد ایران وجود نخواهد داشت. خدا شر این خاندان بهایی خائن به ایران رو از سر ملت ایران کم کنه.
  • ر د IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    ممنون از روشنگری
  • عباس HR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    همچین خرابکاری ازیک زن که جزوخانواده بزرگومعروفی است خیانت به مردم ونضام بدترین کاریست که یک نفربااین همه اسایش وراحتی زیرچترانقلاب همه راگول زده
  • پارسی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    12 2
    میشه اینقدر این خانواده رو بزرگ نکنید
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    گیرم پدر تو ...فاضل...خیل شهیدان ما بر دنیا پوشیده نیست که جان بر سر عهد نهادن .. تا ای مملکت از شر استکبار و ایادی ان خلاس شود.مگر ما جوانان پر شور نداریم چون مدافع حرم در عین کم نامی و بی ادای که اماده هر جان فشانی هستنند در زمینهایی مهندسی و پزشکیو کامپیوتر و...آیا نمی شود از این جوانان در کار های اجرای کشور استفاده کرد و از این تار پود روباه مکار و استکبار جهانی راحت شد تا کی امثال این نوکرهای سر سپرده زخم برپیکر انقلاب وملت باید بزنند
  • حبیبی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    5 0
    این عجوزه دلش برای کشور و مردم نسوخته..برای مطرح کردن خودشه و کاندیدای که قراره ۱۴۰۰ معرفی و حمایت کنند..از حاشیه امن که نظام برایش فراهم کرده سو استفاده می کنه..و اراجیف می بافه..تف به شرف نداشته امثال این عجوزه..اینها درد مردم درد نداری نمی فهمند ادا در میارن
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    16 0
    اصلاح طلبان باید برای همیشه از صحنه سیاسی کشور کنار گذاشته و بخاطر خیانت و وطن فروشی مجازات و زندانی شوند
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 8
      اصولگرا ها هم کارنامه درخشانی ندارن
  • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    5 0
    خانواده هاشمی به زباله دان تاریخ خواهد رفت
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    13 2
    من نمی دونم کی به این کریه المنظر گفته که به فکر مردم ایران باشد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    14 0
    از این حرف های تکراری تنبانی برا فاطی درست نمیشه پولهای بیت المال رو برگردونید
    • نا شناس GB ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      2 0
      احسنت
  • حسین IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    13 0
    فایزه خانم ۰۰۰۰خودتی
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    14 0
    آفرین به مشرق با این روشن گری .
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 4
    اسمان ریسمان می بافید که خانواده هاشمی را بد کنید
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 2
    همه دنیا بد هستن جز شما؟؟؟
  • رسول کاکاوند IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    11 0
    بسیاردقیق ،مستندواگاهی بخش‌ بود ۰ممنون
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      احسنت بر مشرق عزیز
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    واقعا نظام باید تغییر سیاست بدهد و افرادی مثله تو وبرادرایت را بدست عدالت بسپارد صرف فرزندی شخصی بودن باعث مصونیت کسی نباید بشه،شما هایی که از امنیت حاصل از خون شهدا و مخصوصا خون سردار دلها دارید جولان میدهید باید این خاک را ترک کنید ،شاید وقت نارسیده بروید خدمت اربابان!!
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 4
    انصافاً وقتيكه تقوى نباشد جزاين نيست كسيكه براى اين انقلاب ازهمه چيزخودش گذشته صلاحيته وشايستگيش موردتاييد حضرت امام بوده وبراى رهبرى حضرت آقا آنطور فعاليت كرده اكنون عده اى كه درانروزهاى سخت وطاقت فرسا هنوز بدنيانيامده بودند ياشيرخواره بودند درباره اش اينطورقضاوت ميكنند
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      جو نده بحث درمورد فائزه خائن هستش که همصدا شده با جنایتکاران و تحریم کننده های داروهای مردم بدبخت و بیماران خاص نه پدرش
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    سربازان گمنام رهبری و امام زمان عج بحرمت خون شهدا و سردار دلها برخوردی مناسب با این ها و وطن فروشان داشته باشند
  • علـی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    پست ترین انسانها کسانی هستند که در تصرف کشورهایشان، با بیگانه‌ها همکاری می‌کنند، زیرا که میهن مادر است و آنها زمینه سازی می‌کنند تا بیگانه بر مادرشان مسلط شود ...!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    چیزی نظرم جذب کرد نفاق این خانم فائزه هاشمی درپوشش چادری درمیان آن خانمها ی بی حجاب است وضد انقلاب است
  • فریدون شیرزاده IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    خاک توسر فائزه که نمک خوردن ونمک شکستن وچه بگم از این خانواده که بیت المال را ارث پدرشون گرفتن وبخور بخور کردن
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    ای کاش ترامپ میشد رییس جمهور به فایزه ربطی نداره
  • حسین IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    12 0
    سلام این فائزه خانم بالاخره یک عمری از برکت اعتماد ملت به مرحوم هاشمی ، کاخ نشین و صاحب مملکت و صاحب ملت بودند و آنقدر قدرت و نفوذ داشتند که به راحتی آدم های خودشان را هر پست کلان که دوست داشتند می گماشتند مرحوم هاشمی که فوت کردند منفعت های ایشان و برادرش مهدی و ... قطع شده و دهنشان به گوشت نمی رسد و می گوید پیف پیف گوشت تلخه !!! فائزه خانم ملت شما و امثال شما را خوب شناخته و خداوکیلی به خودت بقبولان که شما دیگر صاحب ملت و آن قدرت و آن نفوذهای زمان مرحوم پدرتان هرگز نخواهید شد و تمرین کن که بتوانی مثل مردم عادی زندگی خودت را بکنی البته که با این ثروت و امکانات که در اختیار شماها قرار گرفت شما جزو خواص شده اید ولی طماع نباشید و زیاده خواهی نکنید که عاقبت خوبی پیدا نکنید . این ترامپ قاتل ، بی شرف ، دزد ، بی ناموس بی همه کس که شرح حالش معلوم است و خود آمریکاییها از چنین خبیث پستی خسته و متنفر شده اند و جهان از رفتنش خوشحال و احساس راحتی می کند اینکه شما اینقدر ناراحتید آهای شعورهای آگاه من حرفی نمیزنم خودتان قضاوت کنید !!! ولی رحمت به شیری که مادر بر دهان حسن نصرالله گذاشت که گفت کفش حاج قاسم به سر ترامپ می ارزد لعنت بر ترامپ بی شرف و لعنت بر ارادتمندان آن کثیف لعین .
  • رضا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 3
    سلام در فرهنگ سه خطی که ما گرفتار آن هستیم فکر می کنی چند نفر گزارشی به این طول و تفضیل را بخواند به جرئت میتوانم بگویم کمتر از 10 نفر
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 1
    چپ راست وسط بالا پایین جمع کنید بابا این بر علیه اون مقاله میده اون بر علیه این خب کدومتون واسه این کشور کاری کردید؟؟؟
  • هادی IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    ایشان از تحریم خوششان می آید برای بقیه هم نسخه تحریم می پیچند.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 1
    تحلیل های مشرق خیلی خوب وآگاهی بخش وبه موقع هستش. فقط یه انتقاد خیلی مهمی که به آن وارده، انتشار نظرات مغرضانه وتوهین آمیز برخی مخاطبان به افراد و قومیتها که امثال آقای هاشمی و ساعی و.... زحمات زیادی کشیده اند میباشد (توهین نه)
  • سینا IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 6
    این فقط یک پرونده سازی است .
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    خدا شکر دشمنان جمهوری اسلامی را از احمق ترین ادمها قرارداده خوبه خودشان خودشان را لو دادند چهرشان برای مردم شناخته شد۳۸۶۶
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    چه قدر دیگران رو بد و زود قضاوت میکنید با ۴تا عکس و مطلب های متفرقه نمیشه در مورد کسی نظر داد .اونی که همه چیز رو میدونه و از همه جا خبر داره فقط خداست
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    فایزه یکسال پیش یا کمی بیشتر گفت, دیگه دارم می رم به سهم الارث از باغای پسته اجدادمون برسم و دیگه کاری به کار دنیای سیاست ندارم, حالا چی شده یهو وارد سیاست که چه عرض کنم دنیای شر و شور شده نمی دانم, احتمالا رفته باغ و آب داده برگشته. باور کنید فکر خوبی کرد ولی دوام نیاورد آن تصمیم عاقلانه.
  • ایر US ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    خیلی خوب بود و انشاالله که ادامه داشته باشه و دست این متجاوزان به حقوق و اموال ایرانیها را رو کنید و فقط را نجات از شر این خائنین به وطن حمایت از رهبری و گوش دادن به رهنمود های ان است و تنها کسی که واقعا دلش به حال کشور می سوزد همین رهبری است
  • حسين DE ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    با اين گزارش و ارائه مدارك مستند من فكر ميكنم مجازات حداقل مجازات براى افراد خاندان است.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    در قم خوب ابرویشان رفت هم خودش هم برادرش حالشون گرفتن با شعارهای که میدادن
  • حسین IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    بابا یکی پیدا نمیشه جلوی این و بگیره با این سنش معلوم نیست دنبال چی هست اون از باباش اینم از خودش بابا بندازیدش بیرون
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    اگر پایگاه اجتماعی شون را اصلاح طلبان از دست بدهند..حذف شدنی هستند ..تازه بعدش معلوم نیست چکار کنند..شاید رویه ی مجاهدین خلق را در پیش بگیرند ...اما سوال اینجاست تفاوت اصلاحات با مجاهدین خلق چیه؟؟ ضربات اینها به مراتب هزاران بار بدتره ...و ازین نظر در حق مجاهدین خلق ظلم شده ست..!!
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 14
    درود بر خانواده فایزه هاشمی
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      9 0
      خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاک!
  • حسین IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    به خدا اگه رهبر نباشه ملت بدبخته چون یه مشته امثال این خائن تو این مملکت هستن که منتظر فرصت میگردن فرش قرمز بندازن جلوی بیگانه دردو بلای فرزندان حاج قاسم بخوره تو اون سرت من نمیدونم کی به اینا میدون داده کلا طلبکاره هر کی ندونه فکر میکنه باباش کی بوده بدبخت برو فکر اون ور باش یه پات لب گوره
  • عجب IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 6
    خوشم میاد از این زن
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      2 0
      نادان چو نادان بیند خوشش آید !
  • مهدی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 4
    چرا هیچ نظر موافق نذاشتید
  • فریدون IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    یکی گفته درود برفایزه واقعا توچقدر کودنی به یک ... وخانواده ش درود میعرستی
  • رضا کیانی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 17
    درود خدا بر شهامت فائزه هاشمی با آنکه میداند حرفهایش عواقب ممکن است براش داشته باشه
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      9 0
      آنهایی که خواهان استمرار دولت ترامپ و تشدید تحریم ها هستن خائن به کشور و مردمند.
  • ناشناس IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    وقتی کسی در حال طلبکاری باقی بمونه میشه این . یکی نیس به این بگه تو سر پیازی ته پیازی . بس کن . بیش از این خودتو خار نکن
  • رضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    سلام ان شالله در انتخابات خرداد سال آینده این زباله های دست پرورده غرب را به آشغالدان تاریخ خواهیم ریخت...با انتخاب رئیس جمهور جوان، و انقلابی دست ...فعلی در قدرت را قطع آنهارا به دادگاه انقلاب معرفی خواهیم کرد..تا بدانند خائنین به شهدا در این دنیا هم رها نمی شوند باید پاسخ گوی عملکردشان در دوران مدیریتشون باشند...تا مردم بدانند خائنین راه گریزی نخواهند داشت...باید جوابگوی مردم باشند
  • فریدون شیرزاده IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    کسی که از فائزه هاشمی دفاع میکنه واقعا باید به او چه گفت متاسفم دفاع از غارتگران بیت المال وعزیزی گفته زن شهامت داره این شهامت نیست این بی... وگستاخی از یک ...
  • حج IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    میمون صفت.
  • نا شناس GB ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    خخخخخخخ مگه این خییییییلی مهمه
  • سعید NL ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    چرا پس هنوز آزادانه در کشور جولان می دهند.چرا محاکمه نمی شوند؟
  • مظفری IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    از یک زن طرفدار بهایی چه انتظاری می‌شود داشت. حالا میخواد خودشون رو با اسم باباشون تطهیر کنند. هر چیز با آب پاک و کر پاک می‌شود نه با چیز دیگری. لااقل باباش حفظ ظاهر می‌کرد اینا هم از پشت خنجر می‌زنند و هم حفظ ظاهر هم نمی‌کنند.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    فائزه فقط یجورای نقاب از صورت کثیفش افتاد تا یک مقدار مردم حماقط خودشون را ببینند که دنبال چه جاهلانی راه میروند
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 2
    جای این حرفها دعا کن یه پولی گیرم بیاد از این فلاکت نجات پیدا کنم
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 3
    ای مردمان بدبخت بیچاره اینا همشون باهم همدستن
  • پسر IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    اف بر فائزه رفسنجانی و امثالش
  • حسین نوری IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    خیلی آگاهی بخش بود ،آدم باورش نمیشه خانواده هاشمی با هر چی فساد تو دنیای کشور خودمونه در ارتباطن!به قول حسن "علی برکت الله"
  • آریا IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 8
    این اخباراروهیچکی قبول ندارء مهم اینه که مرددددددددم کی رودوست دارن درودبرشیرزن ایرانی خانم هاشمی واقعاخدابراش خوش بخادکه حرف دل مردم رومیزنه
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      7 0
      از سمت خودت حرف بزن نه از طرف مردم.همه اینقدر ساده‌لوح و ابله نیستن با وجود اینهمه مستندات بازم عین بحثای تو تاکسی قبول نکنن که بحث ادامه پیدا کنه حوصلشون تا مقصد سر نره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      3 0
      توهمِ ما اکثریت هستیم ..! یه نگاه به خودت بنداز ببین با کیا و کجاها نشست و برخواست داری که فقط همفکرای خودت رو تا حالا دیدی!
  • مهدی GB ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    8 0
    به امید خدا هرچه زودتر کشور عزیزمان و مردم از شر این غدهای سرطانی نجات پیدا کنن
  • طرفدار هاشمی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 4
    به نظر شما با مرگ بر صدام گفتن صدام مرد یا به دست دوستان خودش مطمئن باشید ترامپ به وسیله هاشمی ها که طرفداراشن از بین میره
  • محمد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    5 0
    چرا اصلاحات رقیب خود را طرفدار ترامپ می دانند ولی به فائزه حمله نمی کنند معلوم می شود که کاسبان تحریم خود اصلاح طلبان هستند که آرزوی فشار حداکثری به ایران هستند
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 2
    یه پیشنهاد راجع به اینا دارم خواهشاً اگه مقبول افتاد به مقامات بالا بگید:آقا اینا آقا زادن الان از لحاظ مالی در مضیقن با دوزار ده شاهیکه بابا شون براشون گذاشته (برای آقا زاده ها واقعا دوزار ده شاهی..)احتمالا به مقداریش روهم از دستشون درآوردن دارن روزگار میگذرونن...بنظرم بهشون امکانات مالی و پست ومقام پیشنهاد کنید در حدی که بی نیاز بشن واسم رسم داشته باشن ولی اگه باز هم جفتک انداختن بگذارییییییییییید سکته کنن... بعداین امکانات رو به بازماندگانشون بدید ودر هر حال این امکانات رو بدید چون رواست وبرای شادی روح مرحوم هاشمی که اتوبان شد بدید... خدا رو خوش میاد(اگه پیشنهادم مقبوله به مقامات بالا بگید انجامش بدن چون اینا الان بچه یتیمن ..آقا زاده هم هستن ودر هر حال صلاح دیدش با خودتونه)
  • sfas IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    احسنت به این گزارش جامع و کامل و مستند
  • علی رضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 2
    من پیگیر صحبتهای فائزه رفسنجانی در چند ماه اخیر بودم و ایشون در کل از نسخه ای که ۴۰ و اندی سال برای نظام پیچیده‌اندو و پافشاری هستند برای تغییر ندادن آن
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 5
    ضمنا برا من حقیر هم دعا کنید یه پول پله ای گیرم بیاد از این فلاکت نجات پیدا کنم
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 0
      داداچ فقط به دعا نیست که پولتو عوض خرج خرید بسته اینترنت کردن و وقتتو عوض نشستن و نظر گذاشتن صرف کار کردن کن چشم ما هم دعا میکنیم
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    فقط شلوار عکس اولیه
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    7 0
    این خانواده هاشمی آدما به یاد خانواده زبیر می اندازد دقیقا کپی برابراصل واله ماهم که تو یک ده کوره دراصفهان داریم کشاورزی می کنیم اینا فهمیدیم کا این قشون هاشمی آ لاریجانی فقط فکرمنافعشونند نه فکر مردم حالا چرا ای تیهرونیا نمیفهمند نمیدونم
  • Terygg IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 8
    اگه به خودش فک نمیکنه لااقل به پدرش رحم کنه اون مردسیاستمدارخوبی بود
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      5 0
      خخخخ سیاست مدار خوبی بود
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 0
      اگر کمی سیاست میدانست هرگز نمیگفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!!!
    • داریوش IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 0
      نه اگر یکم عقل داشت نمی گفت دنیای فردا دنیای مذاکره ست نه موشک!
  • ممقانی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    حالی درون پرده بسی فتنه می‌رود تا آن زمان که پرده برافتد چه‌ها کنند گر سنگ از این حدیث بنالد عجب مدار صاحب دلان حکایت دل خوش ادا کنند
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 4
    همه نظر دادن نظر هایی شما هیچ چیز رو عوض نخواهد کرد شما ها انسان باشید به خود رحم کنید همه انسان ها از آدم تا خاتم طبق منافع خودشون عمل خواهند کرد چه این خانواده چه خانواده دیگه به تفکر هایی خودتون انسانیت را آموزش دهید
  • غلام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    چه صفتی مناسب این خانم است؟
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      4 0
      خائن
  • محمد IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    ان شاء دستگاه قضا روزی هم دستور دهد تا به اعمال این خانواده رسیدگی شود.
  • GB ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    در واقع جونیور ورژن خفن نیما زم هست.
  • سعید IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    6 0
    خدایا ما را از شر خانواده هاشمی محفوظ بدار
  • DE ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    5 0
    این چادری هم که روی سر فائزه هاشمی رفسنجانی هست، فقط وفقط از روی عادت هست نه اینکه به حجاب معتقد باشه.
    • DE ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      2 0
      خودش قبلا گفته چادر را حجاب برتر نمیداند چون دیگه سالهاست در چادر زندگی نمیکنند و خونه و ویلا دارند.
  • GB ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    هزاردستان از فقر مالی و کم سوادی اقشار محروم به نفع خودشون سو استفاده میکنن. احساسات و عقاید مردم رو به بازی میگیرن. شرم و حیا هم ندارن.
  • مهدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    من هر وقت فائزه هاشمی رو میبینم نمیدونم چرا یاد اشرف پهلوی می افتم
  • سایه IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    بابا جان اين ها رو مجازات كنيد
  • ناشناس IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    باز خدا رو شکر از بین این همه تو زندان هستند.
  • GB ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    امثال اینها ملت رو به این روز انداختن. اگه پاش بیفته هشتاد میلیون نفررو فدای خودشون میکنن
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    یک خانواده مرموز
    • دکتر خالی بند خاندان زاده IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      کرمانی هایب مرموزن
  • ب IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    پس دولت چرابچه های هاشمی رو مجازات نمیکنه
  • رزمنده ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    باسلام به روح پرفتوح شهداء وایثاگران وهمچنین تسلیت به رهبر بزرگوارمان بخاطر فرارسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهراء(ص) تورا بخدا این را نشان بدهید تا دیگران ببینند .ما شهید دادیم کلی عذاب کشیدیم تا این مرز وبوم گل آسیا باشد برای همیشه چرا وطن فروشی چرا خیانت مگر ما همه در این آب وخاک بدنیا نیامددیم که دیگران از جای دیگه بیایند ودر مغز وروح ما ورود کنند تا به اهداف شومشان برسند ومملکت را به این روز بندازند ما شهید ندادیم تا یه سری بیایند وفکر بچه های خودشان باشند وخیانت کنند به این خونها هنوز یادم میاید که چگنه بچه های ایران عزیزمان در جبهه ها چگنه نره میزدند وبه پیکر دشمن حمله میکردن با اون همه تحریم الان چی شده بخدا قسم بترسید از آن روزی که این مردم شریف دست بکار بشن وهمه اونهایکه به این خونها خیانت کردن وثروت این مملکت را به فنا دادن باید جواب گو باشن واون موقع دیگه دیر است فقط کافیه رهبر یه اشاره کند همه شما را در هر لباسی باشید از صحنه روزگار خودتان وخانواده تان از صحنه روزگار محو میشوید بترسید از خشم مردم درد کشیده امامان ما درد کشیدن ولی از اهداف دینی خود دست نکشیدن وبا عزت یا به شهادت رسیدن ویا به اوج منزلت الهی چرا ما رهرو درست وصادق وخدمتگزار مردممان نباشیم بخدا شب وروز دروغ نیست بترسید از آه مظلوم دوستار شما یک رزمنده قدیمی وایرانی
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 5
    آسمون را به ریسون وصل کردی که چیرو ثابت کنی ؟!
  • امیرمحمد IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    ای خدا هوار از دست خانواده هاشمی
  • محمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    این خانواده و امثال این خانواده و همفکرانشان فکر می کنند چون در زمان انقلاب در کنار امام راحل بودننددیگر مملکت و انقلاب مال این هاست و هرکاری می توانند بکنند همچنان که خطاهای زیادی از این طایفه سرزده است ولی حال که میبینند دیگر مثل قبل نمی توانند مملکت را بچاپند و سیاسی‌شان پیش ملت رو شده عملکرد سیاست انتحاری در پیش گرفته اند و از عواقب سخنانشان هم ابایی ندارند
  • فاطمه IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 6
    حالا بهایی یامسلمان یا مسیحی دنبال چی میگردین هرکسی اعتقادش به خودش مربوطه دین باعث محبت وعشق بین انسانها و نشون دادن راه زندگی باید باشه نه برعکس شما چرا دعوامیکنید حالا بهایی هم شده باشه خودش انتخاب کرده مثل شما که خودتون انتخاب میکنید شما راه خودتون رو برید به جای بدگویی کردن و خیالبافی اینکه شاید دین اون فلان باشه چهارروز دیگه همه مون مردیم انوقت از دین وعملکرد خودمون میپرسن نه درباره راه وروش دین اون
    • رضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      0 0
      چرت و پرت نگو بابا
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    4 0
    خدا این خاندان رو عاقبت بخیر کنه
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 1
    ادم های بیکار وحراف وچرت پرت گو وخاله زنک رو هم خواستی نشون بدی بیارشون اینجا
  • حمید IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    خدا هدایت کنه خاندان هاشمی رو
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    اف بر این خانم
  • علی اکبر کوهگرد IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    تا وقتی آگاهی مردم ما بالا نباااشه... ما باز هم از اینگونه ضربات میخوریم بدددم میخوریم. باید مردم با دید واسع در انتخابات ریاست جمهوری، شرکت کنند. واسلام
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    بایدن رفع ممنوعیت کرده میتونی بری آمریکا البته رات نمیدن
  • عباسد IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود
  • رضا IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    به این خانواده و بخصوص فائزه
  • بیژن IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    بعضی خاندان هاشمی رفسنجانی جملگی بدنبال برگرداندن نظام شاهنشاهی برای خود بودند .خیانت به کشور ودست دوستی با دشمن از ویژگی آنان است
  • سرگردون IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 1
    واقعا چرا ماها همیشه میخوایم دخالت کنیم توی دین و دنیای دیگران ما کلاه خودمونه سفت بچسبیم ک باد بردش !!
  • حسنی IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    من که کلا گیح و میج شدم .چه ادم هایی چه افکار و اندیشه هایی .خدا بخیر کند .من به خودم هم مشکوکم .نکنه من هم بهایی بابی یهودی یا فرقه .....باشم .خدا به ما رحم کند .چرا من نفوذ ندارم .
  • بیگی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    همین که پدرت از دوستان رهبری عزیز هستش،وتوفرزند خلافکار اوبودی وگرنه یک لحظه هم زندت نمیزاشتم،درباره مملکت ما نظر نده،هرچی خوردین حرومه تنت بشه ایشالله،ازحسودی داری میمیری که ایران قدرت گرفته وامریکا وهیچکس هیچ غلطی نمیتونه بکنه،خاست خدای تعالیست
  • هاشم IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    لعنت خدا بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 2
    دلواپسان☺☺☺
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    این ملت از این خانواده چه ها که نکشید... از اون روز عاشورایی که با هلیکوپتر دولتی می رفتید سد لتیان و عشقبازی میکردید و جت اسکی سوار میشدید و ملت نمی دونستند اسکی چیه اصلا...
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 2
    گفتن همه این قصه ها دلیل نمیشه هیچ کس بی حرمتی کند
  • مهدی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 2
    هرکس برخلاف شما نظر داد تمام انگ های دنیا رو بپاش ببندین.
  • حاجی محمد راد حسینیان ES ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    لطفاً شما خبرنگاران محترم البته با شجاعت و شهامت یکبار از آقای حسن روحانی سوال کنید، اینهمه که در سخنرانی های مختلف از کاسبان تحریم و غیره میگن مرد باشه و شفاف بگه اونا چه کسانی هستند نام ببره اگر راست میگه،،
  • حسین IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    این خاندان خیانتکار با پوشش های مختلف وفریب مردم هم به نظام وهم به مردم ضربه می زند.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    خانواده شما لکه ننگ این انقلابه
  • خان داداش IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 0
    جمله ای ک رفسنجانی در جلسات معرفی و مناظره انتخاباتی با احمدی نژاد گفت رو هنوز یادمان نرفته آن روباه پیر با یک ژست مظلوم نمایی و زاهدانه سعی در فریب مجدد و عوام فریبی داشت گفت : سقف خانه ام مدتهاست نم زده، و موقع بارندگی چکه میکنه، خودم ک پولی برای تعمیر ندارم، اما ب هر بانکی هم ک رفتم هیچ کدام حاضر نشدند ب من وام بدهند تا مشکل حل شود و شکر خدا همین جمله باعث هوشیاری و آگاهی مردم شد و آبروی او در آن انتخابات برای همیشه رفت فرزندان اوهم مثل خودش هستند اما فاءزه بی سیاست ترین و احمق ترین آنهاست ک شمشیر را از رو بسته
  • مجتبی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    3 1
    بابا اینا یه مشت ورشکسته سیاسی هستن ، مردم اهمیت نمیدن ،جانم فدای این رهبر و این ملت بزرگ و قدرشناس و صبور ،انشاالله یه دولت انقلابی بیاد ،که درد مردمو بفهمه ،ما نیاز به مذاکره نداریم فقط باید جلوی دزدها و کسانی که نفعشون در مذاکره با کدخداست گرفته بشه ،فقط به حرف رهبری گوش بدیم و تمام
  • عباس IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    چرا مهدی هاشمی و کلا خانواده هاشمی راس راس میگردن و به کارهاشون ادامه میدن و کسی هم باهاشون کاری نداره .... محسنشون شده رئیس شورای شهر ،مهدیشون هم داره به چپاول مملکت ادامه میده ، فائزشون هم که اینجور، چرا هیچ کس کاری نمیکنه؟
  • مزان IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 1
    حالافایزه چیزی گفته باحرف ودشنام به اون اوضاع وخیم ورشکسته درست میشه
  • علی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    چرا نظام اموالشان را مصادره نمیکنند اینهمه بلا به سر مردم بیگناه اوردن
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    شاخه هایی درهم تنیده از فساد و موارد ضدامنیتی علیه مردم و کشور در ابعاد بین المللی. فرقه ضاله بهائیت هم نقطه نفوذ این اجماع توطئه ها علیه مردم و کشور. خدایا پناه میاریم به تو از شر این همه فساد و دسیسه.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    شاخه هایی درهم تنیده از فساد و موارد ضدامنیتی علیه مردم و کشور در ابعاد بین المللی. فرقه ضاله بهائیت هم نقطه نفوذ این اجماع توطئه ها علیه مردم و کشور. خدایا پناه میاریم به تو از شر این همه فساد و دسیسه.
  • کاظم بهمنی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    به عنوان یک ایرانی وطن دوست بابت این روشنگری بموقع دستتان را می بوسم. متاسفانه هنوز بعضی ها در راس امورند.
  • ایرانی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 2
    کاریبه سیاست و صحبت های خانم هاشمی ندارم. فقط موندم چه زمانی میرسه که نقد و نظر وانتقاد کوبیده نشه وبرچسب نخوره و تحمل شنیدن نظر مخالف وجود داشته باشه؟
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    الان به نام خیریه بیمارستان سرطان می زنند اگر قوه قضائیه ورود پیدا کند پولشویی های فراوان و فساد را می تواند پیدا نماید. بهترین زمین در کنار نمایشگاه بین المللی چگونه به اینها داده شده؟؟
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    موضوع اصلی اینکه پس چطور با این همه سند و مدرکی که علیه این خانواده وجود داره چطور هنوز ازادانه راه میزن و به مناصبی هم تکیه میزنن و هیچکسی هم معترض نمیشه و قوه قضاییه هم کاری نمیکنه
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    فایزه با موتور اومد
  • حسین رضا IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    پیره زن بس کن دیگه...!!!
  • عبدالله IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    فائزه عقل نداره...!!! عقل که نباشه جان در عذاب است...!!!
  • محمد محسن IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    راز ارادتش بی ایمانی که شدیدا مشهود است.!
  • reza IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    فقط داعش بیاد دست تو رو بگیره ببره فائزه هاشمی رفسنجانی...
  • مهدی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    2 0
    انگار فایزه هاشمی شبیه شخص مریم رجوی است
  • حسین IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    ممنون بابت مقاله ی جالبتون.ومکرو مکرالله والله خیر ماکرین. امیرالمومنین فرمودند:هرزمان غرور در حال تسلط بر شما بود به درون شکمهایتان بنگرید
  • X IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    چرااین‌افریته‌‌‌راجلویش‌رانمی‌گیرند؟
  • مجید رضازاده IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    ما ماندیم مواظب چه کسانی باشیم؟! داخلی ها (خودی ها) که به مملکت خیانت نکنند، با دشمنان هم کاسه نشن یا به دام شان نیفتند، منافقانه منافع ملی را بر باد ندهند یا خارجی های بدخواه نظام و ملت بزرگ ایران؟! کار سختی است. نیست واقعا؟ کار عزیزانی که حراست و پاسداری از این مملکت و منافع ملت و دستاودهای انقلاب وظیفه شان است، بسیار سخت و پیچده به نظر میرسد. خدا کمک کند !
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    سگ زرد برادر شغاله
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    سام واقعا پیچیده و حساب شده عمل کردن برای جیب بزرگشاندفقط به خدا باید پناه برو از این همه فتنه علیه ایران عزیز ای کاش حالا که دستشان رو شده خفه خون بگیرن و اظهار نظر نکن هر کی ندونه فکر میکند دلشان به حال ملت سوخته برن بمیرن
  • مجید IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 1
    به کسی که این گزارش رو تهیه کرده خسته نباشید میگم خیلی طولانی بود تا برسم به قسمت ارسال نظر کلی اومدم پایین
  • احمد احمدی IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    فقط خدا باید تکلیف این خانواده رفسنجانی های رو مشخص کنه
  • Gskfogs IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    چرا اون موقع ک بوی ریا کاری و فسادشون مملکتو برداشته بود همه ساکت بودن اون موقع ک جلوی فساد رو میشد گرفت همین سایتا راجب این خانم از گل نازک تر نمیگفتن (گمون نکنم نظرمو منتشر کنن ک اصلا فرق نداره ) جالبیش اینجاس الان بعد از یه جمله ته حتی شخصی ترین حرکاتشم در اوردن
  • سمانه IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    عالی بود خیلی ممنون .خدالعنت کنه نفوذی ها رو
  • Abbas IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    ایکاش بجای این همه به دره و تپه زدن و این همه روضه خوانی در چند سطر دست آورد شهید حاج قاسم سلیمانی از جنگ سوریه را بر می شمردید تا ما هم یاد بگیریم
  • Saeed US ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 1
    همه جاسوسند جز شماها ماشاالله چه خبر مثل قند به هم تهمت میزنن بعد میخواهیم مملکت درست کنیم .این گروه میزند اون گروه میان همه هم زیر آب هم میزنند.خجالت بکشید
  • شراکت IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    به احتمال زیاد با هم شریک باشن
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 1
    باز چشم محمود را دور دیدند دم در آوردند . کجایی محمود جان که طومارشان را در هم بپیچی . خداییش اون هشت سال خوب رفته بودند سوراخ موش
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    این از خانواده هاشمی که رسوا شدند ، خوب حالا لطف کنید بقیه خانواده های فاسد ذی نفوذ را نام ببرید و برای مرم افشاگری کنید ،ممنون میشم
  • بنفشه IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 1
    انشا الله با ظهور حضرت مهدی عج واقیتهایی اشکار میشه که همه حیرت زده میشیم. تا وقتی که آزادی واقعی وجود نداره ، قضاوت کردن کار مشکلی هست.به امید آزادی واقعی.
    • حسین رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 0
      آزادی به اندازه کافی وجود دارد.!!!
    • عبدالله IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 1
      از آزادی زیادی که امثال فائزه هرکاری دلشان خواست می‌کنند وهرچی دلشان خواست می‌گویند.!
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    الفاتحه.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 1
    عالی بود.. باید افراد فاسد را رسوا کرد... اینا با استفاده از قدرت پدرشون اموال بیت المال را خوردن و به نظام جمهوری اسلامی هم خیانت کردن. فقط حیف که مال ملت رو از حلقوم شون در نمیارن...
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    حرف ومصاحبه فائزه را فراموش کنید آیا مسئولین در تحریم وبدبختی مردم شریک هستند یا نه چرا تحریم سفره مسئولین را کوچک نکرده چرا ؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    خیلی طولانی نمیشه
  • میرزا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    جالب بود. از تهیه کننده تشکر می شود. باید انقلابی در انقلاب انجام شود. ریشه این ناهنجاری امنیتی سیاسی و اقتصادی از بن زده شود و کرنه این عامل کرفتاری نظام موجب دلسرد شدن مردم از انقلاب خواهد شد.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 1
    باسلام خدمت امت اسلام خدا جا حق نشسته...ریشه فساد را فقط فقط خود خدا میخشکاند
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 1
    ارادت ایشان به ترامپ ازاین جهت است که خودش از جنس ترامپ است.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    اگر سپاه نبود کشورهم نبود خداوند رهبری را حفظ و ایران اسلامی را از گزند دشمنان محفوظ بدارد.
  • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 1
    همیشه انگل های انسان نمایی حتی در زمان معصومین(ع)بودند وخواهند بوداین میکروب های حیات اند تازندگی است ناپلیدی ها است.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    مرگ بر وطن فروش
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    خاندان ساسونها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس