کد خبر 1042237
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
نبیل ابوردینه

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه گفت که همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی ادامه دارد، اما این همکاری برای همیشه ادامه نخواهد یافت.

به گزارش مشرق، «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه گفت که همکاری امنیتی میان این تشکیلات و رژیم صهیونیستی ادامه دارد، اما برای همیشه ادامه نخواهد داشت.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، افزود: «تا کنون و تا این لحظه، همکاری امنیتی میان ما و اسرائیل ادامه دارد، اما برای همیشه ادامه نخواهد داشت.»

بیشتر بخوانید:

واکنش فلسطینیان به دیدار مقامات تشکیلات خودگردان با صهیونیست‌ها

پس از انتشار طرح سازش تحمیلی آمریکا موسوم به معامله قرن،‌ فلسطینیان این طرح را به طور کامل رد کرده و آن را تبعیض آمیز و به نفع رژیم صهینیستی توصیف کردند و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که همکاری امنیتی میان اسرائیل و آمریکا دیگر ادامه نخواهد یافت.

ابوردینه در ادامه سخنانش در جمع خبرنگاران گفت: «ما در حال عمل با صبر هستیم چون نمی‌خواهیم شرایط وخیم‌تر شود. ما می‌خواهیم به اسرائیلی‌ها نشان دهیم که ما به صورت جدی در حال مبارزه با تروریسم هستیم.»

وی افزود که تشکیلات خودگردان فلسطین طرفدار هیچ حزب یا گروهی در انتخابات آتی در سرزمین‌های اشغالی نیست.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: «تمام چیزی که ما می‌خواهیم یافتن شریکی است که از صلح حمایت کند. مهم نیست که این شریک "بنیامین نتانیاهو" (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) یا "بنی گانتز" (رهبر ائتلاف آبی و سفید) باشد فقط کسی باشد که با انجام مذاکرات توافق کند.»

ترامپ ۲۸ ژانویه (هشتم بهمن)، طی نشستی در کاخ سفید به همراه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. 

در این طرح تحمیلی، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شده و مقرر گردیده که تنها بخش‌هایی از شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود. این طرح تحمیلی آمریکا اعتراض بسیاری از کشورهای جهان را در پی داشته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    0 0
    باز هم ادامه بدین!! شاید بیت المقدس باید ویران شود تا بیدار شوید!!
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    خاک بر سر بی غیرتتون اینا هم غربزده های فلسطین هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس