کد خبر 1057810
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
فادی الهدمی

وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آزادی از زندان صهیوینست‌ها گفت که صهیونیست‌ها او را بشدت کتک زدند و وی را وادار کردند که از ماسک آلوده به خون استفاده کند.

به گزارش مشرق، «فادی الهدمی» وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (جمعه)، پس از آزادی از بازداشت چند ساعته در زندان‌ «المسکوبیه» گفت که صهیونیست‌ها بشدت وی را کتک زدند و او را مجبور کردند که از ماسک‌ خون‌آلود استفاده کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با حمله به منزل وزیر قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، او را به دلیل کمک به فلسطینیان در مقابله با کرونا بازداشت کردند.

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «القدس»، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین اشغالی در این ارتباط گفت: «پلیس اشغالگر و اطلاعات آن صبح امروز به طور ناگهانی و وحشیانه وارد خانه من شدند؛ آنها در خانه من را شکستند و تمام اتاق‌ها را بازرسی کردند؛ این کار آنها فرزندانم را به وحشت انداخت بویژه آنکه آنها از سگ‌ها پلیسی برای این کار استفاده کردند».

فادی الهدمی در ادامه گفت:‌ «مرا به شدت در زندان «المسکوبیه» کتک زدند و مجبورم کردند که از یک ماسک آلوده به خون استفاده کنم».

الهدمی تاکید کرد که این سیاست صهیونیست‌ها هیچ گاه فلسطینیان را از تلاش و انجام مسئولیت‌هایشان باز نخواهد داشت.

این دومین باری است که پلیس رژیم صهیونیستی وزیر امور قدس را دستگیر می‌کند البته آنها پیشتر بارها او را مورد بازجویی قرار داده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس