کد خبر 1041271
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
قطعی برق گیلان

استاندار گیلان با اشاره به قطعی برق ۲۵۰ هزار مشترک پس از بارش برف در گیلان گفت: هم‌اکنون برق بسیاری از مشترکان وصل و فقط ۲۶ هزار مشترک هم‌اکنون بی‌برق هستند که تا پایان امشب این رقم بیشتر هم می‌شود.

به گزارش مشرق، ارسلان زارع، استاندار گیلان امشب پس از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان در سالن اجتماعات استانداری در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اخبار در خصوص بازگشایی جاده‌های گیلان اظهار کرد: پس از بازگشایی جاده‌های اصلی به‌ویژه اتوبان رودبار به رشت و محور سراوان به فومن از صبح امروز بازگشایی مسیرهای فرعی و جاده‌های روستایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

چه کسی پاسخ مردم بحران‌زده شرق گیلان را می‌دهد؟ + فیلم

استاندار گیلان با تأکید بر بسیج تمام امکانات راهداری برای بازگشایی مسیرهای روستایی گیلان گفت: کار آغاز بازگشایی مسیرهای فرعی و روستایی از دیروز آغاز و تاکنون ۷۰ درصد جاده‌های روستایی باز و امیدواریم مابقی هم تا فردا بازگشایی شود.

ببینید:

فیلم/ اختلال در ۸۵ درصد از شبکه‌های برق‌رسانی گیلان

وی  وسعت بارش برف در استان گیلان را در ۱۵ سال اخیر بی‌سابقه دانست و بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش برف باریده شده در استان گیلان به لحاظ وسعت فراگیری و میزان بارش در ۱۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده که این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای استان شد.

زارع به میزان قطعی برق در استان گیلان اشاره کرد و افزود: از ۲۵۰ هزار مشترک که برقشان در استان گیلان پس از بارش برف قطع شد هم‌اکنون برق بسیاری از مشترکان وصل و فقط ۲۶ هزار مشترک بی‌برق هستند که تا پایان امشب این عدد به ۲۰ هزار کاهش پیدا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس