کد خبر 1039418
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
اصلاح طلبان

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اگر تائید صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب ادامه داشته باشد به نحوی که امکان ارائه لیست باشد، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌تواند ارائه لیست را مورد بررسی مجدد قرار دهد.

به گزارش مشرق، دیروز سه شخصیت شاخص اصلاح‌طلبان یعنی محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، محمدمحسین مقیمی استاندار سابق تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب و افشین اعلا از فعالان فرهنگی این طیف سیاسی تائید صلاحیت شدند.

درست ۴ روز قبل از اعلام تائید صلاحیت این سه شخصیت اصلاح‌طلب، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه اعلام کرده بود که بنا ندارد در تهران لیست انتخاباتی ارائه دهد و به احزاب اختیار داده بود تا به صورت حزبی از نامزدهای تائید صلاحیت شده خود در تهران حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:

چالش شفافیت جیغ اصلاح‌طلبان را درآورد

اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اما می گوید اگر تائید صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب ادامه داشته باشد به نحوی که امکان ارائه لیست باشد، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌تواند ارائه لیست را مورد بررسی مجدد قرار دهد.

وی افزود: باید فضای انتخاباتی را باز گذاشت و اصلاح طلبان نیز به فعالیت بپردازند. شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از ابتدا بنا بر مشارکت در انتخابات داشت اما فضا به گونه‌ای پیش رفت که این اختیار و امکان از آنها گرفته شده است. به هر حال اصلاح‌طلبان طرفدارانی دارند، بنابراین اگر این انگیزه حضور از آنها گرفته شود مسئولیت آن بر عهده کیست؟

گرامی مقدم در عین حال خاطرنشان کرد: اگر بنا است اصلاح‌طلبان در انتخابالت حضور فعال داشته باشند باید در مورد صلاحیت نامزدهای آنها تجدید نظر صورت گیرد. تصمیم روز سه شنبه اصلاح‌طلبان نیز بر مبنی این بود که آنها نمی توانند لیستی قابل دفاع ارائه دهند.

به گزارش فارس، شورای عالی سیاست‌گذرای اصلاح‌طلبان متشکل از احزاب و شخصیت های حقیقی جریان صالاحطلب است که محمدرضا عارف ریاست آن را بر عهده دارد.

این شورا در جریان انتخابات‌های ۹۲، ۹۴ و ۹۶ به فهعالیت انتخاباتی پرداخته است و از حامیان حسن روحانی رئیس جمهوری فعلی ایران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 0
    اینکه اصلاح طلبان لیست ندن عمو مشرق از همه شنگول تر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس