کد خبر 1039357
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
حزب کارگزاران وارد فهرست‌های ائتلافی نمی‌شود/ لیست مستقل می‌دهیم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: برای لیست‌های ائتلافی از سوی برخی احزاب اصلاح‌طلب با کارگزاران صحبت‌هایی شده اما حزب کارگزاران بنای مشارکت در لیست‌های ائتلافی را ندارد.

به گزارش مشرق، یدالله طاهرنژاد، نایب رئیس شورای مرکزی کارگزاران سازندگی درباره نحوه حضور این حزب در انتخابات ۲ اسفند گفت: کارگزاران بنا ندارد که در قالب ائتلاف وارد فعالیت‌های انتخاباتی شود، اما در حال بررسی تایید صلاحیت شده‌های حوزه انتخابی تهران هستیم تا شاید بتوانیم از لیست بلند بالای کاندیداها افرادی را پیدا کنیم که با منویات و مرام و مشرب حزب همخوانی داشته باشد، در آن صورت لیست مستقل خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: برای لیست‌های ائتلافی از سوی برخی احزاب اصلاح‌طلب با کارگزاران صحبت‌هایی شده اما حزب کارگزاران بنای مشارکت در لیست‌های ائتلافی را ندارد.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به این سوال که آیا حضور مستقل کارگزاران در کنار ائتلاف برخی احزاب اصلاح‌طلب باعث چنددستگی در جبهه اصلاحات نمی‌شود، گفت: وقتی در قالب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان لیست واحد ارائه نشود، دیگر انتظار نمی‌رود که بتوان با یک لیست قوی و یکدست وارد میدان انتخابات شد، از لیست ناقص هم ما به مقدار یک لیست ناقص انتظار داریم.

وی همچنین گفت: در جامعه سلایق مختلفی هست و آن بخش از جامعه که کارگزاران را نماینده خود می‌دانند به لیست این حزب رای خواهند داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    55 0
    با سلام کارگزار کیلویی چند؟ باید گفت نجومی بگیران اشراف زاده و مرفهین بی درد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس