کد خبر 1038478
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
دربی

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با اشاره به مصدومیت مهاجم استقلال گفت که آبی‌پوشان در دربی ۹۱ در غیاب دیاباته دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی، سرمربی تیم گل‌ ریحان البرز درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل رایکا بابل در هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول اظهار داشت: کاملاً به جریان بازی مسلط بودیم، اما متأسفانه در لیگ دسته اول باب شده همه تیم‌ها وقتی مقابل ما بازی می‌کنند، به هر نحوی دوست دارند بازی را از جریان طبیعی خودش خارج کنند؛ با اتلاف وقت، اعتراض‌های مکرر یا هر کار دیگری.

بیشتر بخوانید:

آمار مسابقات استقلال و پرسپولیس با سوت بیژن حیدری

سرمربی تیم گل‌ریحان البرز افزود: شنیدم علی نظرمحمدی (سرمربی رایکا) گفته تیم ما 85 دقیقه وقت مفید داشته است. به او توصیه می‌کنم یک‌بار دیگر فیلم بازی را ببیند و دقت کند فقط چندبار برانکارد به زمین  آمد. من از این نوع شیوه بازی لذت نمی‌برم. شاید این کارها به صورت مقطعی جواب دهد، اما در دراز مدت کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد.

نصرتی با اشاره به موقعیت‌های از دست رفته تیمش، تصریح کرد: متأسفانه ما یک توپ به تیر زدیم، دو موقعیت هم از دو قدمی دروازه به بیرون زدیم ولی اینها مشکلی ندارد. بازیکن از دو قدمی توپ را به بیرون بزند، اما بازیکنی که با تمام وجود تلاش نکند برای من قابل هضم نیست. احساس می‌کنم دو، سه بازیکن ما هنوز نمی‌دانند چطور باید بازی کنند که قطعاً با آنها برخورد خواهیم کرد.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص دربی 91 نیز که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، گفت: امیدوارم شاهد یک بازی جذاب باشیم و هواداران هم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند. همه جای دنیا به همین شکل است. نمی‌دانم چه فرهنگ بدی است که در فوتبال ما باب شده که همه هواداران علیه یکدیگر موضع دارند. الان هم این موضوع گسترش پیدا کرده و هواداران تیم‌های دیگر هم وارد این ماجرا شده‌اند. باید فرهنگ‌سازی کنیم تا شاهد این اتفاقات نباشیم. بازیکنان هم باید داخل زمین به یکدیگر احترام بگذارند تا شاهد یک بازی جذاب باشیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. استقلال نتایج درخشانی در لیگ قهرمانان کسب کرده و جا دارد به مجموعه این باشگاه خدا قوت بگویم. پرسپولیس هم خیلی خوب کار کرده و الان در صدر جدول قرار دارد. تیم گل‌محمدی در بازی با صنعت نفت خیلی مسلط بود و این بهترین بازی پرسپولیس از ابتدای فصل تا الان بود. نباید فراموش کنیم بازی به این شکل در آبادان کار هر تیمی نیست.

نصرتی عنوان کرد: با این موارد شرایط برای برگزاری یک دربی خوب فراهم است. با این حال استقلال در غیاب دیاباته قطعاً دچار مشکل خواهد شد، چون این بازیکن از مهره‌های کلیدی استقلال است. از آن سمت شرایط پرسپولیس در خط حمله با اضافه شدن اوساگونا بهتر شده است. 

وی یادآور شد: جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است اما چون در برهه‌ای برای پرسپولیس بازی کردم، قطعاً دوست دارم این تیم برنده بازی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس