اعتراض مردم سودان

شماری از مردم سودان در پایتخت، در اعتراض به دیدار رئیس شورای حاکمیتی این کشور با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مقابل ساختمان نخست‌وزیری تجمع کردند.

به گزارش مشرق، امروز سه‌شنبه،‌ همزمان با آغاز نشست‌ فوق العاده کابینه در خارطوم، ده‌ها سودانی در اعتراض به دیدار «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در مقابل ساختمان نخست‌وزیری تجمع کردند.

بیشتر بخوانید:

محتوای دیدار محرمانه نتانیاهو و البرهان

این نشست به ریاست عبدالله حمدوک و برای بررسی دیدار روز یکشنبه،‌ عبدالفتاح البرهان با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

خبرنگار خبرگزاری «آناتولی»، با حضور در میان تجمع‌کنندگان گزارش کرد که معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «نه به عادی‌سازی روابط با اسرائیل» و «فلسطین پایتخت اسلام سازش‌ناپذیر است».

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه به اوگاندا سفر کرد و برای اولین بار با عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی سودان دیدار و در مورد «همکاری برای عادی‌سازی روابط» میان تل‌آویو و خارطوم رایزنی کرد.

به دنبال انتشار خبر دیدار جنجالی رئیس شورای حاکمیتی سودان با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دولت سودان مدعی شد که از این دیدار خبر نداشته است.

در همین ارتباط،‌ یک مقام عالی‌رتبه نظامی سودانی فاش کرد که امارات دیدار بین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس شورای انتقالی سودان در اوگاندا را ترتیب داده است و عربستان و مصر نیز در جریان آن بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 1
    خوب هدف از کودتا علیه عمرالبشیر پس چی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس