کد خبر 1038348
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
البرهان و نتانیاهو

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به محتویات دیدار محرمانه روز گذشته میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی سودان پرداختند.

به گزارش مشرق به نقل از رای الیوم، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به محتویات دیدار محرمانه روز گذشته میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی سودان پرداختند.

رسانه ها و کارشناسان صهیونیست هدف از این کمپین رسانه ای نتانیاهو را به دست آوردن رای در انتخابات این رژیم که در مارس برگزار می شود، دانستند.

بیشتر بخوانید:

امارات، دیدار نتانیاهو با رئیس شورای انتقالی سودان را ترتیب داد

باراک راوید تحلیلگر کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی درباره دیدار نتانیاهو و البرهان به نقل از منابع عالی رتبه در تل آویو فاش کرد: این دیدار دو ساعت به طول انجامیده است و یکی از موضوعاتی که در آن بحث و تبادل نظر شده است عبور هواپیماهای اسرائیلی از حریم هوایی سودان برای کوتاه کردن  مسیر پرواز های اسرائیل به آمریکای لاتین بوده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از خواسته های سودان از اسرائیل گشودن درهای واشنگتن به روی آنها برای خارج کردن سودان از فهرست تروریسم از جانب آمریکا بوده است که نتانیاهو موضوع را با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در میان گذاشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس