کد خبر 1037533
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
بن سلمان

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی با وجود شایعاتی درباره علاقه او به باشگاه نیوکاسل، همچنان به دنبال بدست آوردن مالکیت باشگاه منچستریونایتد است.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی همچنان به شدت خواهان بدست آوردن مالکیت باشگاه انگلیسی منچستریونایتد است و از کار منصرف نشده است. این در حالی است که اخیرا شایعاتی درباره تلاش این شاهزاده ثروتمند سعودی برای بدست گرفتن نیوکاسل هم مطرح شده بود. حدود هجده ماه قبل بن‌سلمان حاضر بود برای کنترل منچستریونایتد 3.5 میلیارد پوند بپردازد ولی خانواده گلیزر، مالکین فعلی باشگاه از فروش سهام خود خودداری کردند.

بیشتر بخوانید:

بن سلمان مالک شیاطین سرخ می‌شود؟

خانواده گلیزر در ماه مه سال 2005 باشگاه منچستریونایتد را با پرداخت 790 میلیون پوند خریداری کردند و اگر با پیشنهاد سرسام‌آور 3.5 میلیارد پوندی بن سلمان موافقت کرده بودند می‌توانستند سود کلانی از این سرمایه‌گذاری خود بدست بیاورند. اتفاقی که نیفتاد تا مالکیت یونایتد همچنان در دست این خانواده آمریکایی باقی بماند. مالکینی که همواره با انتقاد گروه زیادی از هواداران شیاطین سرخ مواجه بوده‌اند.

مخالفت‌های متعدد خانواده گلیزر با فروش باشگاه به بن‌سلمان باعث شده اخیرا شایعاتی مطرح شود مبنی بر اینکه او از این تیم چشم پوشی کرده و حالا به دنبال خرید نیوکاسل است. شایعه‌ای که توسط میرر تکذیب شده است.

البته بر اساس گزارش‌های دیگر در رسانه‌های انگلیسی در صورتی که در نهایت دو طرف بر سر واگذاری مالکیت منچستریونایتد به بن‌سلمان به توافق برسند ممکن است سازمان لیگ برتر با این معامله مخالفت کند چرا که گفته می‌شود دولت عربستان سعودی به دلیل رعایت نکردن حق پخش بازی‌های این لیگ از سوی سازمان لیگ برتر جزیره تنبیه شده است و آنها شخص بن‌سلمان را جدا از وضعیت حقوقی دولت سعودی نمی‌دانند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس