کد خبر 1036766
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
قتل

داماد خانواده با شلیک پدرزن خود در شهرستان نور به قتل رسید.

به گزارش مشرق، سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور  گفت: اختلاف خانوادگی صبح امروز سبب درگیری یک زوج در روستای عبدالله‌آباد چمستان نور می‌شود که در پی آن این مشاجره بین زن و شوهر تبدیل به درگیری بین داماد و پدر زن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سارق مسلح زن نمای طلافروشی دستگیر شد

او افزود: در جریان کشمکش و درگیری پدر خانم داماد این خانواده را با شلیک یک تیر از سلاح شکاری از پای در می‌آورد.

سرهنگ شالیکار ادامه داد: قاتل باحضور عوامل پلیس آگاهی و ماموران انتظامی بخش چمستان دستگیر، آلت قتل نیز ضبط و با حضور مقام قضایی صحنه قتل بازسازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: متهم به قتل جهت ادامه بازجویی‌های تخصصی و تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان امور جنایی پلیس آگاهی شهرستان نور قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 0
    این دامادها که دختر بابا را اذیت میکنند ، از گل کمتر به خانمشان نگویند . خدای ناکرده مبتلا به بلا میشوند . ، معلوم میشه خیلی رو اعصاب بوده و پدر قادر به تحمل نبوده و حالا باید عمر را با خاطره و یا دیدن همان دختر و یا بچه هاش با پشیمانی غیر قابل جبران بگذراند که این فکر از هر عذابی بالاتر است ، وجدان ول کن نیست ، هی دلش میخواد برگرده به همان زمان که نکنه ، اما مگر میشه
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 0
    داماد چی کار کرده بود که پدر زن حاضر شد خونش بگردنش بیفته. خدا به این خانواده زن صبر لده
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    1 0
    به نظرمن به جای این غول بازی ها اگر راضی نیستید طلاق بگیرید
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 0
    اول اینکه توی دعوای دونفر که حالت عادی ندارندهیچوقت نباید طرف یکی را گرفت ودیگری را محکوم کردبه معروف اتیش بیار معرکه وبحای اب رو اتیش بنزین رو اتیش!!این پدر زن بجای عصبانیت و دست به اسلحه بردن باید اول با کمال خونسردی طرفین را دعوت به ارامش وبعد دخالت میکرد وراه حلی پیدا میکرد!!چقدر خوب است همان لحظه که انسان دچار خشم انی میشود اگر میخواهد اقدامی بکند بداند که حادثه نمیپرسد وعمری پشیمانی به دنبال دارد!! ایا حالا این دخترتان به ارامش رسید ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس