کد خبر 1036605
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
سرقت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق مسلح طلافروشی پاساژ ارگ کرمانشاه داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: حادثه سرقت از طلافروشی عصر امروز (پنجشنبه - ۱۰ بهمن) و در یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ رخ داد که با حضور به موقع پلیس ختم به خیر و سارق مسلح تسلیم مأموران شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری سارقان اجیر شده برای سرقت یک میلیاردی

وی در تشریح این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز مردی زن نما به عنوان خریدار به یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ مراجعه و با تهدید اسلحه کلت قصد سرقت طلاهای موجود در مغازه را می‌کند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: به دنبال این اتفاق کسبه پاساژ با پلیس ۱۱۰ تماس و به دنبال آن مأموران یگان امداد در کمتر از ۲ دقیقه در محل حضور یافته و نسبت محاصره محل سرقت اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پس از بررسی موقعیت و در فرصتی مناسب وارد مغازه طلا فروشی شده و نسبت به دستگیری سارق اقدام کردند.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری سارق مشخص شد که فرد سارق، مرد جوان ۳۰ ساله‌ای است که با پوشیدن چادر و آرایش زنانه و با کلت پلاستیکی قصد سرقت داشته است.

سرهنگ آمویی در پایان و با بیان اینکه سارق دستگیر شده در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    گداهای زن تمام شد خدایا!! حالا دزد زن نما شاید بخاطر اینکه به خانم ها کم تر شک میکنند برای خرید طلا!!باید خجالت بکشند بجای کارکردن میخوان یه شبه ره صدساله را برند خدا هم اینجوری پس گردنشون میزنه!!
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    حالا اگر کلت واقعا پلاستیکی نبود، اون طلافروش باید چیکار میکرد؟ تذکر اول: هیچ جای دنیا پلیس نمیتونه از سرقت پیشگیری کنه و فقط ممکنه بتونه اگر اطلاعات کافی داشته باشه، سارقین را بعد از سرقت دستگیر کنه تذکر دوم، چون امنیت هر کسی مسئولیت مستقیم خودشه و در هنگام بروز اینگونه مشکلات نمیشه به کسی متکی بود، باید از تکنولوژی روز برای پیشگیری از سرقت و حفاظت از جان و مال خودمون استفغاده کنیم تذکر سوم: تنها راه پیشگیری از سرقتهای مسلحانه، نصب سیستم ضد زورگیری هستش که بدون هیچ اما و اگر هر نوع سرقت مسلحانه و سرقتهایی که از طریق زورگیری در فروشگاههای طلا، جواهر، سکه، ارز و ... اتفاق میفته را غیر ممکن میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس