کد خبر 1035846
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
پائوک

کمیته ملی ورزش یونان پیشنهاد حذف تیم‌های مشهور پائوک و زانتی از سوپرلیگ فوتبال این کشور به خاطر تخلف محرز مالک روسی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، ایوان ساویدی، میلیاردر و سیاستمدار پیشین روسی به خاطر مالکیت و داشتن سهام همزمان تیم‌های پائوک و زانتی با خطر بزرگی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

گُل، جواب اسلحه! +عکس

بر اساس این گزارش، کمیته ملی ورزش یونان که منصوب دولت این کشور است، رسماً خواستار حذف تیم‌های پائوک و زانتی از سوپرلیگ فوتبال یونان شد. ایوان ساویدی، مالک روسیه‌ای باشگاه پائوک متهم به در دست داشتن بخشی از سهام باشگاه زانتی است و کمیته ملی ورزش یونان نیز به خاطر این تخلف محرز خواهان حذف این تیم‌ها از رقابت‌های باشگاهی شد. تیم پائوک در فصل گذشته سوپرلیگ یونان به جام قهرمانی رسید و صدرنشین جدول رده‌بندی فصل جاری این رقابت‌ها است. تیم زانتی نیز در میانه‌های جدول قرار دارد.

نماینده باشگاه پائوک نیز در واکنش به تصمیم جنجالی کمیته ملی ورزش یونان به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: باشگاه پائوک با تمام ادعاهای مطرح شده مخالف است و از خود دفاع خواهد کرد.

همچنین ایوان ساویدی مالکیت و داشتن سهام همزمان تیم‌های پائوک و زانتی را رد کرده است. قرار است در روزهای آینده کمیته از قضات عالی یونان درباره پیشنهاد کمیته ملی ورزش این کشور تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس