کد خبر 952897
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
پائوک

به یکی از طولانی‌ترین انتظارهای در تاریخ فوتبال پایان داده شد.

به گزارش مشرق، در سال‌هایی که تیم‌های بزرگی مانند لیورپول و ناپولی بیست و نهمین سال دوری از قهرمانی در لیگ داخلی را پشت سر می‌گذارند، یک تیم یونانی به انتظار ۳۴ ساله خودش پایان داد و قهرمان سوپر لیگ یونان شد.

بیشتر بخوانید:

میزان مجازات رئیس «هفت‌تیرکش» باشگاه پائوک

لحظات رویایی

سوپر لیگ یونان درست در هفته ماقبل پایانی قهرمان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ خودش را شناخت و این بار پائوک سالونیکی با برتری قاطعانه ۵ - صفر خانگی مقابل تیم سقوط کرده «لوادیاکوس» ضمن حفظ اختلاف ۵ امتیازی با تیم دوم، سومین قهرمانی تاریخ خودش در لیگ یونان و اولین قهرمانی‌اش پس از ۳۴ سال انتظار را به دست آورد. لحظه احساسی بازی در دقیقه ۹۰ رخ داد؛ زمانی که بازیکن مصدوم این تیم برای درمان مصدومیت کنار خط آمد و به جای تعویض با چشمانی اشک‌بار به زمین آمد و حدود یک ساعت بعد جام قهرمانی را جلوی چشم ۳۵ هزار در ورزشگاه ۳۳ هزار نفری بالای سر برد! حالا که پائوک ۷۷ امتیاز از ۸۷ امتیاز ممکن را گرفته در صورت شکست نخوردن در هفته پایانی، دومین قهرمان بدون باخت تاریخ لیگ یونان نام می‌گیرد. در واقع برای اولین بار در ۳ دهه اخیر در ۳ سال متوالی، ۳ تیم متفاوت قهرمان لیگ یونان شده‌اند؛ سال ۲۰۱۷ المپیاکوس، سال ۲۰۱۸ آاک و امسال پائوک.

آرامش پس از طوفان

این قهرمانی و اتفاقات خاص پس از آن، همه وقایع بد فصل قبل که منجر به تعطیلی این لیگ شد را از یادها برد. سال گذشته در جریان دیدار پائوک و آاک در جریان دیدارهای هفته بیست و پنجم سوپرلیگ یونان به مصاف هم رفتند. در این بازی تعیین کننده و جنجالی که برای به دست آوردن شانس قهرمانی برای هر ۲ تیم حساسیت بالایی داشت، تصمیم داور در دقیقه ۹۰ جو بازی را متشنج کرد. درگیری بین بازیکنان و داور بالا گرفت تا مالک باشگاه پائوک وارد زمین شود. ایوان ساویدیس با اسلحه‌ای که بر کمر داشت حاضران در زمین را متعجب کرد در حالی که ۲ محافظ در کنار او حضور داشتند. ساویدیس پس از گفت و گو با داور مسابقه از بازیکنان تیمش خواست تا زمین مسابقه را ترک کنند و این دیدار ناتمام باقی بماند!

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس