کد خبر 1034765
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
اعدام نمایه

مرد جوان که در بوستان نهج‌البلاغه، زنی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم دادگاه به اعدام محکوم شد.

به گزارش مشرق، اردیبهشت امسال زن ۴۵ ساله به نام مژگان با مراجعه به کلانتری باغ فیض ادعا کرد مورد آزار و اذیت مردی ناشناس در بوستان نهج‌البلاغه قرار گرفته است. مژگان در طرح شکایت خود به ماموران گفت: «نزدیک ظهر بود و در حال عبور از پارک بودم که یک مرد ناشناس صدایم زد و به بهانه پرسیدن آدرس من را به حرف گرفت. می‌گفت تازه به تهران آمده و از من خواست مسیر رسیدن به شرق تهران را برایش توضیح دهم.

بیشتر بخوانید:

حرکت توده گردوخاک به سمت آبادان و خرمشهر

آغاز سهمیه‌بندی ثبت طلاق از امروز +جدول سقف دفاتر

تمساح خلیج فارس اعدام شد

قتل همسر با چکش به خاطر یک گربه +عکس

در حال آدرس دادن به او بودم که یک دفعه دور و اطرافش را نگاه کرد و وقتی مطمئن شد کسی در آن اطراف نیست، چاقویی از جیبش در آورد و یقه‌ام را گرفت و من را با تهدید چاقو روی زمین کشید و به جای خلوتی در همان پارک برد. می‌گفت اگر صدایت در بیاید تو را تکه‌تکه می‌کنم. بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد.»

در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت زن جوان را مورد تایید قرار داده بود؛ تلاش برای یافتن ردی از متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت، اما زن جوان هیچ نشانی از مرد ناشناس در دست نداشت. برای همین مژگان به کمک دوستانش تصمیم گرفتند در کنار پلیس گشت منطقه، برای پیدا شدن متهم تلاش کنند.

بالاخره نزدیک دو هفته بعد از حادثه، متهم توسط شاکی در حوالی پارک شناسایی شد و او را تحویل ماموران پلیس دادند. متهم که جوانی ۳۰ ساله به نام سلمان است به اتهام خود اعتراف کرد و گفت: «اولین بار است به تهران می‌آیم و برای کارگری آمده بودم. روز حادثه در پارک مشغول استراحت بودم که یک دفعه چشمم به یک خانم افتاد و یکدفعه وسوسه شدم که او را مورد آزار و اذیت قرار دهم. بعد هم با تهدید چاقو نیت خود را عملی کردم.»

با اعتراف متهم و ثبت شکایت شاکی، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. متهم در دادگاه اتهام خود را انکار کرد و گفت: «من این زن را نمی‌شناسم. یک روز او و دوستانش جلوی من را گرفتند و نمی‌دانم، چرا پلیس خبر کردند و من را تحویل ماموران دادند. بعد هم من تحت فشار به آزار و اذیت او اقرار کردم.»

با توجه به دلایل و قرائن موجود در پرونده، قضات دادگاه بعد از رسیدگی به پرونده؛ متهم را به اعدام محکوم کردند.

منبع: روزنامه جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    9 35
    عمرن اگر اجرا بشود. حالا نگاه کن.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    27 6
    قانون باید اغفال و ایجاد رابطه نامشروع فیزیکی راهم جدی تلقی و حکم اعدام را جاری نماید چون بسیاری از این قبیل حوادث شوم نه تنها با تهدید چاقو بلکه از طریق مکر و زبانبازی و محبت ظاهری ولی بانیت شوم باطنی اتفاق می افتد که نتیجه هردو روش نهایتا باختن ناموس و شرف زنان بی گناه و یا نا آگاه است
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      2 29
      میخوای همه رو اعدام کنیم شما خنک شی؟
    • بالابان IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      40 15
      دوست عزیز زنها هم خیلی بیگناه نیستند خیلی از مواقع عامل تحریک کننده خود شاکی یعنی زنان هستند که این مسئله هم بایستی مد نظر قرارگیرد همه ی جوانان ما که یوسف صدیق نیستند.مطمئن باشید زنانی که دارای پوشش مناسب هستند خیلی کمتر دچار این موارد می شوندتا زنان بد پوشش.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    20 0
    این احکام بخصوص اجراشون باید به گوش کسانی که پتانسیلش رو دارند برسه تا باعث بازدارندگی بشه. این مسئله حکم مرگ و زندگی داره.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    60 31
    البته قطعا آن زن سر و وضعی داشته که این مرد را تا سر حد جنون وسوسه کرده است. والا مردها تنها زمانی دست به اینکار ها می زنند که شدت شهوت عقلشان زایل شده باشد.
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      11 3
      وجود چاقو در جیبش نشون میده فقط بخاطر شهوت نبوده و این شخص ادم درست و حسابی نبوده
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      11 2
      مملکت داره به کجا میره؟! عمل شنیع تو روز روشن تو بوستان! اعدام دیگه قدیمی شده این ها رو باید زجرکش کرد
    • به IR ۲۰:۱۴ IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      2 2
      چاقو در جیب خیلی ها هست. اما همه آنها لزوما دست به تجاوز نمی زنند! مگر اینکه واقعا تحریک شوند.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    42 0
    به نظرمن به هیچ متجاوزی به هیچ گروگانگیری وبه هیچ قمه کشی رحم نکنید اینها ذاتشان پلید است واصلاح هم نخواهند شد
  • هموطن IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 2
    خداییش این افراد را نباید اعدام کرد بلکه باید اعضای بدن مشخص شده متهم را برید تا دیگه هیچ حسی نداشته باشد. بقیه عمرش رو با عذاب پشت سر بزاره واقعا چه جوری به خودش اجازه میده ب زور این عمل وحشیانه را انجام بده لازم ب ذکر است که باید ب تریپ و قیافه سرکار خانوم هم توجه کرد و ساعت بیرون آمدن .
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    13 1
    خدا کنه اعدامش کنن ناامید نشیم از بی قانونی
    • محمد IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      0 4
      فقط بخاطر یه آزار ؟ پس اینهمه .. اصلا ولش کن
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    18 1
    بهترین حکم برای این افراو فاسدحکم اعدام است-ولی باید توجه داشته باشیم همیشه با پوشش مناسب ودر شاءن.یک زن که جلب توجه نکنیم داشته باشیم -همچین گرگ هایی درجامعه هستن که متاسفانه منتظر فرصت اند!!تاجایی که امکان دارد ازمکان های خلوت عبور نکنیم وبه همه کس اعتماد نداشته باشیم!!
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    7 0
    بهترین حکم برای این افراد اعدامه.
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    4 3
    جرم ش سنگینه اما اگر اینو اعدام میكنید بدتراشو چكار میكنید؟ اونایی كه ریشه این فسادو رشد میدن رو چی؟! بنظر میاد یه بزهكار بی پناه گیر آوردبد! كاش با بقیه هم هم وزن گناهشون برخورد بشه
  • حسین IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 5
    مشرق عزیز متاسفم که به یک نکته مهم اشاره نکردی در پایان.این رفتار یک جوان شهرستانی نشون میده که در اثر بدحجابی خانم صورت گرفته. یک زن جوان وسط ظهر توی پارک باعث تحریک جوان میشه.یعنی خود اون زن هم در قتل اون جوون شریکه
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    4 0
    اینجور آدمها حیوانات آدم نما هستند و مثل سگ ولگرد و هار می باشند و باید برای امنیت جامعه هرچه سریعتر معدومشان کرد
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 1
    خداِلعنت کند هر چه زن بی حجاب راکه باعًث وسوسه ویشوند
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      و البته بدحجاب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس