کد خبر 994301
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
متهم

کارگر بازار تره بار که سه دختر را در میان شمشادهای کنار بزرگراه کردستان مورد آزار و اذیت قرار داده در حالی منکر این اتهام بود که آثار چاقو روی بدنش او را لو داد. ‌

به گزارش مشرق، صبح روز سوم شهریور دخترجوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: مرد جوانی می‌خواست در خیابان به من تعرض کند اما فرار کردم. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند وی در تشریح ماجرا گفت: منشی شرکتی در خیابان شیخ بهایی هستم. امروز صبح ساعت ۵۰: ۸ در بزرگراه کردستان از تاکسی پیاده شدم اما چند قدم جلوتر پسر جوانی از میان شمشادهای کنار خیابان بیرون آمد و از من آدرس پرسید. هنوز جوابش را نداده بودم که چاقویی از جیبش بیرون آورد و مرا به میان درخت‌ها کشاند. او با تهدید چاقو می‌خواست به من تجاوز کند ترسیده بودم، خواستم فریاد بزنم که دستش را روی گلویم گذاشت و محکم فشار داد.

بیشتر بخوانید:

با هم درگیر شدیم و چاقو از دستش افتاد. همان‌طور که دستش روی گلویم بود و فشار می‌داد، با دست بدنبال چیزی میگشتم که بتوانم او را بزنم و از دستش فرار کنم. ناگهان دستم به چاقوی او خورد.  چاقو را با دست چپم برداشتم و بلافاصله ضربه‌ای به پهلویش زدم که ناگهان شروع به فریاد کرد و دستش را از روی گلویم برداشت. من هم با عجله فرار کردم.

دومین شکایت

به دنبال اظهارات دختر جوان، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده تا پسر شیطان صفت را بازداشت کنند. درحالی که بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت کارآگاهان دریافتند چندی قبل نیز دختر جوانی با شکایتی مشابه به پلیس مراجعه کرده است. وی مدعی شده بود ساعت ۵۰: ۸  صبح در بزرگراه کردستان از سوی مرد جوانی مورد تعرض قرار گرفته است.

چهره نگاری

باتوجه به اینکه هر دو حادثه در یک محدوده رخ داده بود، فرضیه سریالی بودن تعرض‌ها قوت گرفت. بدین ترتیب با کمک قربانیان این حادثه، کارآگاهان به چهره نگاری از مرد شیطان صفت پرداخته و شک آنها به یقین تبدیل شد.

این درحالی بود که در ادامه بررسی‌ها دختر 16 ساله‌ای نیز به پلیس مراجعه کرد و از آزار و اذیت پسر جوانی در بزرگراه کردستان شکایت کرد. با نشان دادن تصویر چهره‌نگاری متهم فراری، سومین قربانی پرونده نیز او را شناسایی کرد.

در گام بعدی، کارآگاهان دریافتند در همان حوالی بازار میوه و تره باری وجود دارد که کارگران زیادی در آنجا مشغول به کار هستند. بدین ترتیب تحقیقات روی کارگران بازار میوه و تره بار متمرکز شد و پسر 26 ساله‌ای را شناسایی کردند که مشخصات او با متهم فراری شباهت زیادی داشت.

شناسایی از سوی قربانیان

برای اطمینان از این موضوع دو شاکی پرونده همراه مأموران به بازار میوه و تره بار رفته و متهم را شناسایی کردند. بدین ترتیب به دستور بازپرس زمانی، کارگر جوان بازداشت شد.

ادعای عجیب

متهم در تحقیقات اولیه منکر آزار و اذیت شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد: بعد از مرگ مادرم مجبور شدم که به تهران بیایم و در بازار میوه و تره بار کار کنم. همزمان با آمدن من به بازار پسر جوان دیگری هم به عنوان کارگر در آنجا مشغول به کار شد. او شباهت زیادی به من داشت و چند روز قبل هم نمی‌دانم به چه دلیلی تسویه حساب کرد و رفت. من کسی را مورد آزار و اذیت قرار نداده‌ام و تصور می‌کنم همان پسری که شباهت زیادی به من دارد این کار را انجام داده باشد. اما کارآگاهان در ادامه تحقیقات روی بدن متهم آثار چاقویی را که دختر جوان به وی زده بود مشاهده کردند. بنابراین مشخص شد که اظهارات متهم دروغ بوده است و بازجویی‌ها از وی همچنان ادامه دارد.‌

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    به این میگین پسر شیطان صفت ولی اون دختری که با هفت قلم ارایش و لباسهای بدن نما و تنگ میاد بیرون رو مظلوم و بی گناه جلوه میدین!
    • DE ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      آره چون اون آزاده در انتخابش. تو نمیتونی به خودت مسلط باشی ، یکی دیگه باید رعایت کنه ؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      81 8
      چه ربطی داره چرا من تو اینجوری نیستیم بره زن بگیره یا از پول خرج کنه دلیلی نداره تجاوز کنه
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      اگر طبق استدلال تو دختر آزاده در انتخابش پس امثال این پسر هم آزاده به هر کسی خواست تجاوز بکنه
    • سیما IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      متاسفم واسه همه حیوون هایی که اندازه حیوون هم شرف ندارن، و با یه لباس بقول شمابدن نما ذات کثیفشون غلبه میکنه بر وجود انسانیتشون،
    • حجت IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      گلم، اگه به آزادیه که پسرم دوست داشته تجاوز کنه. چرا آزادیشو سلب می کنی؟
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      95 11
      برادر اگه اینجوری باشه که همه مردم جهان گناهکاران چون ایران تنها کشوریه که حجاب دارن، اینکه نمیشه دلیل.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      130 7
      شما از کجا میدونی حجاب اون دختر خانم مشکل داشته
    • به IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      12 86
      تو نگران نباش. شعار جهنم هل من مزید است. یعنی باز هم هست؟ جهنم جا دارد. تو نگران نباش. هر کس در دنیا پیام انبیا به او رسیده و او راه شیطان را انتخا کرده قطعا جهنمی است. حالا هر ملیتی که داشته باشد.
    • به DE ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      این همان تفکر خودخواهی است که گفت سگ من باید آزاد باشد. تو بچه را یاد بده از سگ نترسد! آن کسی که کیف قاپی می کند شرف دارد به آن کسی که نگاه قاپی و فکر قاپی می کند. همه قانون شگنان آزادند. دزدها را آزاد بگذاریم. مردم چشمان کور خودشان در خانه شان کنترل کنند که دزد نتواند وارد شود!
    • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      2 0
      شما اول بیا اون سه دختر رو ببین بعد حرف بزن.
    • حمیدرضا IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
      4 0
      چه ربطی داره منم مجردم و سرشاراز نیاز و هزاران نفره دیگه مثله من و بدتر ازمن هستن. پس منم برم خفت کنم و زورکی تجاوز کنم؟ درروز هزاران دخترو زن درخیابان و شرکت بامن روبرو میشن که به قوله شما بدجورمیگردن. چه حرفیه اخه. ادم بایدذاتش درست باشه
    • US ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
      2 0
      آقا من میگم نگارنده این کامنت رو پیدا کنید. نیاز به روانکاوی داره و خودش میتونه یک متجاوز باشه
    • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
      4 1
      در یک کلام زنهای بدون حیا و مردهای بدون غیرت جامعه را به قهقرا میبرند، موضوع در حالت کلی دوطرفه است و در مسئله فساد جنسیِ فراگیر وزنه زنها سنگین تره چون زن نسلها رو تربیت میکنه
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    64 12
    بی ناموس رو مقطع النفس کنید تا نسل کثیفش برای همیشه از بین برود
    • شهرزاد IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      23 9
      یک سوال دارم چرا فکر میکنند دختر حجابس درست نبوده.پس کسانیکه به پسرهاهم تعرض میکنند حجابشان درست نبوده. باید ریشه یابی کرد بجای ماک کردن مسئله برای حل آن اقدام کرد.مثلا فرهنگسازی بشه نداشتن شغل و رفاه بیشرین آسیب به اجتماع است.برای روستائیان اگر همه نوع امکانات فراهم بشه به شهرها نمی آیند.فکر اساسی باید کرد.
    • IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
      1 0
      حتما تو آمریکا هم شغل و رفاه نیست که پدوفیلها مترصد رسمی شدن هستن
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    این مرد را حتما اعدام کنید. اما بعدش نگاهی به سر و وضع این دخترها بکنید. ببنیید با این وضعیتی که بیرون می آید، بی حجاب و با این همه آرایش، چرا نباید جوانانی مثل این مرد را از شدت تحریک به حد جنون نرسانند؟ این وضعیت باعث که حتی زندگی برای مردان متاهل هم ناممکن شود.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    61 6
    خواهشاً اشد مجازات اعمال شود تا درس عبرت گردد.
  • ایرانی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    50 20
    دو روز قبل به کارواشی در محدوده اشرفی اصفهانی در تهران رفته بودم.کارواش بزرگ با تعدادکارگران زیاد.هیچکدام ازکارگران ایرانی نبوده و متاسفانه بسیار گستاخ و بی ادب بودند.به مدیر آنجا هم اعتراض کردم ولیکن به نظر می رسید کارگران آنجا مجوز نداشته و غیرقانونی در آنجا کار می کنند.با توجه به حساسیت بعضی از مکانها و مراجعه خانواده ،کنترل همیشگی در این مکانها بایستی با دقت بیشتری صورت گیرد: مانند کارواش ها-رستورانهای بین راه و...
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      20 23
      با اماکن تماس بگیرید و گزارش کارگر های غیر مجاز بکنید
  • نویسنده IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    75 15
    من به هیچ عنوان نمی‌خواهم کار شیطانی این پسر را توجیه کنم ولی باور کنید اگر امکان ازدواج برای او و امثال او فراهم شود وقوع این قبیل جرائم کاهش می‌یابد. اسب تیزپای شهوت جنسی، چیزی نیست که به آسانی بتوان بر آن لگام عفت زد.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      جنسی مجوز تجاوز است عقل شما از رشد کافی برخوردار نیست حیوان با حیوانیش رفتار مورد نظر شمارا در مورد جنسی ندارد تو آدمی - دخترها و زنهای محرک نیز بی تاثیر در ایجاد رفتار سوء نیستند.
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      10 78
      تنها چاره اش ازداوج نیست انصافا ببین دولت تدبیر و امید بخاطر ماندن قدرت چگونه داره از بی حجابی حمایت میکنه و این دخترها و زنها خودشون رو به چه تیپی در میارن
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    31 91
    متاسفانه درب فضای مجازی رها شده هر کثافتی توش هست حتی اگه خودتم نخوایی خروجی اوم میشه تحریک این جوان ها و آخر سر هم جامعه نا امن ... منه به دولت تبریک میگم از بابت سرعت و شتاب بالایش در غربی سازی و نا امن سازی جامعه و باز هم متاسفانه دولت و اصلاح طلب ها بقا وماندگاری خودشون رو در این ولنگاری مجازی میبینند
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    22 10
    باید مثب یه سگ اعدام بشه
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      8 67
      حتی اگر تجتوز هم کرده باشه باید فقط بهش حد جاری بشه حق توهین نداری ، شاید خودت هم جای اون بودی الان متجاوز بودی
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      0 0
      حکم شرعی تجاوز به عنف گردن زدن است. حد شلاق برای زنا با رضایت طرفین است.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    من ب پسره حق میدم چون زنا بابی حجابیشون مرداروتحریک میکنن
  • س IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    19 88
    اون دخترا هم که با حیا چادری با عفت مظلوم شما این خبر را یک طرفه نوشتید بله اون پسره باید خودش را کنترل کنه ولی ظاهر این دخترا چطور بوده مهمه به این میگن یک خبر فمنیستی بله مشرق جان به همین سادگی مسائل اجتماعی به ندرت یه مقصر داره به ندرت
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    کسی که بی حجاب و با ظاهر زننده در ملا عام حاضر میشه قطعا احتمال بیشتری داره که مورد تعرض یا هتاکی قرار بگیره
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    46 18
    تقصیر مملکت ما هست اگه جای مشخصی وجود داشت که بصورت قانونی و بهداشتی خدمات جنسی ارائه می دادن هم خیلی ها شاغل می شدن هم آمار این نوع جرائم به شدت میومد پایین ولی متاسفانه ..........‌.
    • حجت IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      22 65
      دنبال کثافتکاری هستی گم شو برو تایلند
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      8 54
      بس دینمون چه میشود ایا خودت راضی میشی خواهر و برادر خودت برن تو این مراکز خودفروشی کنند یا راضی میش داماتون بره تو این مراکز
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      11 42
      برو ببین خبر آمار تجاوز دو مرد آلمانی به صدها پسر بچه را بخوان بین چرا در کشوری که فحشا کاملاقانونی است باز هم مردها سیر نمی شود و چرا کارشان به تجاوز به حیوانات و محارم کشیده است. میل جنسی سیری ندارد. هر چه بیشتر به آن سواری دهی بیشتر سوارت می شود.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      4 1
      چه حرف زشت و وحشتناک ودور از انسانیتی زدی .خودت راضی میشی تواین مراکز که گفتی بری.......؟!
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      3 1
      خاک عالم به سرت بااین منطق واستدلالت.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    21 67
    گناه اینها همه به پای زنانی نوشته می شود که با ظاهری نامناسب در جامعه ظاهر می شوند
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    21 45
    بعضی مادران جانور زا هستند
  • US ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    19 62
    من که خودم متاهل هستم.با دیدن این خانم ها که با این وضع مانتو براشون شده عبا.تحریک میشم.دوم اینکه نیروی انتطامی اصلا با این افراد بیگانه که از کشورهای دیگه اومدن.هیچ کاری نداره.فقط به خود ایرانیها مثلا ماشین را بزن بغل باعث آبروریزی میکنن
    • ایرانی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      9 3
      کارگران میادین میوه و تره بار در تهران اتباع خارجی نیستند.همه ایرانی و اکثرا" اهل یک منطقه خاص از کشور...
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    سر وضع ارایش کرده بعضی از دخترا باعث بوجود اومدن این جنایات میشه متاسفانه
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    13 37
    اتباع بیگانه هم جنایتهای بیشماری در زمینه قتل و سرقت و تجاوز مرتکب میشن باید هر چه زودتر اخراجشون کرد
    • سهیلا IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      4 3
      اتباع بیگانه داریم تا اتباع بیگانه عاقای محترم
    • مهجر RU ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
      1 1
      یعنی اگه مابریم کشور جنگزده خودمان شمادیگه دختراوپسراتون جمع میشند؟برویه نگاهی به سرو وضع لباس پوشیدن خانماتون بنداز بعد بچسپ به عده ای بدبخت که ازروی جنگ وناامنی پناهنده شدند
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    8 1
    خواهشا اینطور ادما رو اعدام کنید تا دیگه از غلطا نکنن
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    4 57
    متاسفانه تصاویر موجود در فضای مجازی ،بد حجابی خانم ها ،بی غیرتی بعضی همسران وپدران ومادران ،بی توجهی دولت در رفع مشکلات جوانان، توقعات وتجملاتی شدن زندگی ها باعث این مسائل می شود.
  • بیسیمچی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    9 73
    این مرد باید حتما اعدام بشه. ولی این سه دختر باید بررسی بشه چطور پوششی داشته اند و براساس داشتن حجاب مناسب یا نداشتن حجاب به مدت حداقل 10 سال به زندگی داخل لجن و کثافت مجازات بشن.
  • ناشناس IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    78 6
    اگ تو اینجور داستانا دخترا گناه کارن جرمی ب جز دختر بودنشون ندارن...
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      5 62
      یعنی دختر ذاتا باید بی حیا و بی حجاب و تحریک کننده باشد؟
  • . IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    79 3
    فقط پوشش زنانیس که باعث این مورداشده بلکه این ادمابه زنای چادری هم رحم نمیکنن .اینترنت اینستاوخیلی چیزااین وحشی هاروتربیت میکنه.
  • mt IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    67 11
    بیچاره کارگره نه پول داره زن بگیره سنشم ۲۶فشار جنسی هم روش بود...خوب یک فکری بشه مکانهایی برای تخلیه این انرژی تهیه بشه که زن وبچه مردم مورد ازار قرار نگیره.
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      10 40
      دروغ می گویی. به کشورهایی که این مکانها را درست کردند نگاه کن و ببین چرا آمار تجاوز در آنها اینقدر بالا است. خیال کرده ای میل جنسی سیری دارد؟ پس به ترامپ نگاه کن.
  • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    37 1
    پلیس باید مقتدر تر و سریعتر باشه، چرا پس از اولین شکایت پیگیری نکردندچرا در اینگونه موارد قربانی ها زیادند، لطمه روحی که به این دخترها خورده و تا پایان عمر همراه شون خواهد بود را چه کسی باید جبران کنه؟....؟
  • منصور IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    9 62
    هم برای پسره هم دخترای بدحجاب باید حکم صادر بشه هرچی قانون مجازات میگه
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    97 10
    بد حجابی دلیلی بر تجاوز نیست و توجیه این عمل کثیف را نمیکند ضمنا شهوت با حجاب و بد حجاب و بی حجاب نمیشناسد ارازل بد طینت در هر حالتی کار خودشان را میکنند.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      8 65
      خیر. قطعا زنی که چادر مشکی پوشیده کمترین تحریک جنسی را در مردان ایجاد می کند. تا زنی که با تبپ شب عروسی به خیابان آمده است.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    19 4
    شما فکر میکنید خانم های محجبه و با حجاب نیز از آزار و اذیت اینگونه حیوان صفت ها مصونیت دارند البته آنچه مسلم است اینه که باید علت را از بین برد
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    10 49
    برای از بین بردن این مشکل باید با زنان بدحجاب هم برخورد شود چون خودانها هم موجب این تعرضات هستند.
  • فقط خدا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    86 6
    بنظرم کار خیلی زشت و ناپسندی ک یکی بخاد بزور به کسی تجاوز کنه دختره واقعا شیر زن بود ک از خودش دفاع کرد شماها ک پوشش رو ندیدی ک قضاوت میکنی؟ پسرهای کشور ما مگه خودشون خواهر و مادر ندارن ک به ناموس مردم دست درازی میکنن؟؟
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      7 70
      نیازی نیست علم غیب داشته باشیم. کسی که دیو شهرت مردی را آنقدر تحریک می کند که او را به این اقدامات جنون آمیز وادار می کند قطعا زن محجبه نبوده است.
  • ناشناس IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    101 7
    سلام. ربطی به پوشش نداره اینا مرضن یاد نگرفتن چطوری امیال بدنو کنترل کنن.
  • SINA IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    0 0
    شرايط ازدواج كه فراهم نيست ... هر شهر محل زندگيست و هر محل زندگي نيازمند يك توالت است وقتي توالت نباشه و وقتي اماكن ازدواج نباشه فساد به طرق مختلف رونمائي ميشه
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    3 1
    فقط اعدام.
  • همايون IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    4 4
    والا اگ من بودم عدامش میکردم تا درس عبرت بشه واسه جوان های دیگ اگ نکنن فردا روز یکی دیگه ام اینکارو میکنه
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      3 0
      کمبود ومریض هست
  • مهران IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    0 0
    اگر من و تو پسر ایرانی از خواهر و مادر یکدیگر محافظت نکنیم انسانیتی نمی ماند
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    3 0
    کار این اقا که خوب نیست و بسزای اعمالش میرسه ولی واقعا یسری از خانمها با پوشش بسیار بد میان تو خیابون همه ادمها مثل هم نیستن یکی هم مثل این بنده خدا تحریک میشه واقعا کار پلیس عالی بود واسه بد حجابها که جمع آوری میکرد
  • محمد IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    2 0
    اصل بد نیکو نگردد.چونکه بنیادش بد است. این پسر یه چیزایی درمورد آزادی نسبی در تهران شنیده ولی برداشتش درحد مغز کوچک و ذهن کثیفش بوده.. حالا عوضش میره زندان به قدیمیا خدمت میده.
  • رضا IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    2 1
    قضاوت کار خداست
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    4 2
    اون نظریک مزاح بیشترنبود من خودم متاهلم ۳۲،سال دارم وهنوز حتی فکرم به این حرکت نیفتاده اعدام بهترین راهه ممکنه
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    4 0
    قرارنیست اگه یکی چادرنزنه توخیابون مزاحمش بشی اگه یکی بود میشدبگی مشکل حجاب داشته ولی چون سه باراین کاراتفاق افتاده صددرصد مشکل ازپسره است اعدام چیزکمیه برای این حداقل سنگسار
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
      3 0
      احسنت.
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
      1 1
      حرفات درسته ولی از کجا معلوم مشکل حجاب نداشتند وپسره شیاد رو تحریک نکردند.
  • شبنم IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    1 3
    تا حدی پوشش تاثیر داره ولی قبول کنید بیماران جنسی زیادن تو جامعه ربطی هم به حجاب و بی حجابی نداره فقر و کمبود و طلاق و....... همه میتونن دلیل باشن تو حوادث خوندم که یه پسر 18 ساله که فیلم مبتذل نگاه کرده بعد رفته بیرون یه دختر 6ساله رو که میبینه بهش تجاوز میکنه به نظر شما اونم بی حجاب بوده
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    2 2
    به نظر من این مرد وامثال او باید اعدام شوند وشماهم هر کدامتان به بی حجابی علاقه دارید یا به حجاب علاقه دارید زیر یک متن جنایت امیز ودوراز شان یک انسان نظر دهی نکنید لطفا هر سخن جایی وهر نکته مکانی دارد
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
      0 4
      شما هم توقضاوت بیشتر دقت کن.ا ین نظردهی شاید به درد نیروهای نظامی وقضایی خورد.
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
      1 0
      پسره شیاد که باید اعدام بشه.والبته اون سه دختر هم باید بررسی بشه چرا این اتفاق برایشان پیش آمده و باید در همان شکایت اول پیگیری میشد تا کار به سه مورد نکشه..ولی مردم هم مثل خودت حق نظر دارند .تا نفرت خود را از این گناه زشت اعلام کنند.پس شما هم زود قضاوت نکنید.شاید نظرات مردم به نیروهای نظامی وقضایی کمک کرد.
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    1 1
    زودتر اعدامش کنید
  • یاسمین IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    1 8
    اقابایدهمچین متجاوزهایی رودرملاعام اعدام کنندتادرس عبرتی بشه برای سایرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس