کد خبر 1033807
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
تظاهرات لبنان

به دنبال اعلام رسمی تشکیل کابینه لبنان به ریاست «حسان دیاب»، مخالفان این دولت جدید به خیابان‌ها آمده و به آن اعتراض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، ساعتی پس از اعلام تشکیل دولت جدید لبنان به ریاست «حسان دیاب»، لبنانی‌های مخالف این دولت، در بیروت و برخی دیگر از مناطق این کشور دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش، معترضان سه‌شنبه شب سعی داشتند به درب منتهی به ساختمان پارلمان حمله کنند، که نیروهای امنیتی مانع آنها شدند.

بیشتر بخوانید:

محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون

بازگشت توطئه فرقه‌گرایی حریری به خیابان‌ها

منابع خبری لبنان خبر دادند که نیروهای امنیتی برای متفرق کردن معترضان حاضر در میدان «النجمه» واقع در مرکز بیروت گاز اشک آور شلیک کردند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری العهد گزارش داد که معترضان پس از اعلام رسمی تشکیل کابینه جدید لبنان، تعدادی از خیابان بیروت را مسدود و چند بانک را در طرابلس تخریب کردند.

یکی از معترضان لبنانی در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک، دولت جدید لبنان به ریاست دیاب را به فساد متهم کرد و گفت: «دولت سابق فاسد بود، اما دولت جدید فاسدتر است و برای سرنگونی آن اقدام خواهیم کرد».

سه‌شنبه شب، کابینه جدید لبنان به ریاست «حسان دیاب» که متشکل از ۲۰ وزیر از جمله چهار زن است، مورد تایید «میشل عون» رئیس‌جمهور این کشور قرار گرفت و تشکیل کابینه به صورت رسمی اعلام شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس