همرزمان سردار سلیمانی

برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب نسبت به فریبکاری دشمن و عناصر منافق در عقده‌گشایی علیه فرزندان سپاه به بهانه سقوط هواپیمای مسافربری هشدار دادند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه آفتاب یزد نوشت: پیدا کردن واژه برای وصف حادثه اخیر دشوار است.

هر فردی می‌داند داغ عزیز علی‌الخصوص اگر جوان باشد چقدر عمیق است. طی چند روز گذشته تصاویر و ویدئوهایی که غم بازماندگان را روایت می‌کند به دل ما هم آتش کشیده و بارها و بارها خود را جای این عزیزان گذاشتیم.

ضمن تأکید مجدد بر اشراف بر حجم غم و اندوه مردم ایران‌زمین و بازماندگان این نکته را نیز گوشزد می‌کنیم که در کنار پیگیری‌ها، اعتراض‌ها، انتقادها و... مراقب سوء استفاده‌ها هم باشیم.

بیشتر بخوانید:

خدشه در وحدت ملی ممنوع!

پباید کسانی که خطا کردند مورد پرسش قرار گیرند و به کم‌کاری‌هایشان رسیدگی شود کما اینکه از سوی قوه قضائیه این دستور صادر شده. ولی روند به سمتی نرود که باری بر بارهای گذشته اضافه شود و کشور بیش از پیش تحت فشار اجانب قرار گیرد. برای مثال نشست خبری فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بایستی مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که ایشان روشن، شفاف و در کمال خضوع ماجرا را روایت و بارها و بارها عذرخواهی کردند. حتی ایشان تمام کم‌کاری‌ها و خطاها را به گردن گرفتند و اظهار کردند که دولت در این زمینه تقصیری ندارد. اینکه ایشان بسان برخی مسئولان بازی «کی بود کی بود من نبودم» راه نینداختند شایسته تقدیر است.

نیروهای مسلح هر کشور ناموس هر ملتی است. مبادا دچار افراط شویم. ماجرای ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی مجدداً ثابت کرد گرگ‌ها آماده ضربه زدن هستند و از هیچ فرصتی نمی‌گذرند. به اشک تمساح و توئیت‌های فارسی آنان دل‌خوش نکنید. ایران منسجم، متحد و نیرومند بازی آنان را برهم زده است. اکنون باید هم مطالبات را پیگیری کرد و هم هشیار بود. دشمن قصد دارد امثال سردار سلیمانی‌ها را که با ترور ناجوانمردانه موفق به حذف ظاهری آنان شده است از طریق ترور شخصیتی از ما بگیرد ولی نمی‌داند ملت همیشه بیدار ایران سرداران خود را خوب می‌شناسد و قدردان آنها می‌باشد.

روزنامه جمهوری اسلامی نیز در همین زمینه ضمن ابراز احترام به عواطف عمومی نوشت: بله اعتراض داریم و می‌نویسیم به صریح‌ترین کلمات اما علاوه بر احساس، عقلی هم در سر هست که حکم می‌کند در زمان جنگ نباید خاکریزهای خودی را تراشید. نباید در اراده و بازوان مدافعان، تزلزل ایجاد کرد. برخورد را باید گذاشت برای نهادهای مسئول و مراقبت کرد که حتما قاطعانه رسیدگی و حق قربانیان این فاجعه و حق مردم حتما ادا شود اما به همین صراحت هم می‌گویم که امروز، خالی کردن پشت نیروهای مسلح و صف بستن در برابرشان، اگر نگوییم خیانت است با هزار درجه اغماض، نتایجش چیزی جز همان چه از خیانت برمی‌خیزد نخواهد بود. شرایط را باید درک کنیم. می‌دانیم که امروز دندان‌های گرگ‌ها را هم باید شمرد. پنجه‌های ددان را هم باید در نظر داشت.

آنچه در فضای مجازی دارد موج می‌زند بازی در زمین دشمن است و ابایی نداریم که تصریح کنیم برخی کلمات و پست‌ها بوی «آلبانی» می‌دهد. بوی همان دست‌هایی که به خون فرزندان میهن آغشته است. آنچه شنبه‌شب و یکشنبه روی داد. آنچه بر برخی زبان‌ها رفت.  آنچه شعار شد و شعور مردم را به بازی گرفت، تکرار مفاهیم سخیفی که حروف از به دوش کشیدن آن ننگ دارند، همه و همه ایفای نقشی است که برایمان نوشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • رضا IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    11 42
    اين روزنامه هاى اصلاح طلب همان هائى بودند كه شما اهالى مشرق شبانه روز لعن و نفرين شان ميكرديد و هزار و يك نوع اتهام به آنها ميزديد ! خوش بود گر محك تجربه آيد به …… ! اف
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      17 3
      آنچه در فضای مجازی دارد موج می‌زند بازی در زمین دشمن است و ابایی نداریم که تصریح کنیم برخی کلمات و پست‌ها بوی «آلبانی» می‌دهد
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      17 1
      چه ربطی داره . یه وقت نویسنده هاش توهم میزنن باید انتقاد کرد یه وقت واقع بین هستن باید آنرا هم بیان کرد.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      4 0
      زیاده روی کردی داداش. حرف مهمه .نه گوینده. ممکنه نیتت بد نباشه ولی این حرفات ارزش انتشار نداشت.چه بسا خودتم خیلی خوبباشی.
  • قادر IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 10
    لعنت خدا بر این بی شرفها که هدفشون نه خدمت به مردم و مملکت بلکه تفرقه و هنجار شکنی و نابودی مملکت است. اف بر این خائنین داخلی باد
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    21 9
    همه سربه سر تن به کشتن دهیم / از آن به که "ایران " به دشمن دهیم
  • حجت IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    41 12
    خدایا از ترامپ و هواداران پلیدش به تو شکایت می کنیم
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      7 0
      واقعا تو این پست فکر کنم منفی ها را ترامپ و خانواده اش زدند هههههههه البته دست منافقان هم در این کار مشهود است خخخخخخخ
  • سید IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 9
    به گمانم اصلاح طلبان تهوع آور در جایی هم که حرف حقی بزنند، نمی توان به صداقت شان امیدوار بود و ممکن است مراد باطلی داشته باشند!
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    23 11
    هیچ وقت نتونستم بین بی بی سی و منو تو و سعودی اینا با روزنامه ها و شبکه های اصلاح طلب تفاوتی ببینم، و همینطور بین خودشون با منافقین.. حواستون باشه فریب ندای اتحاد اتحاد سردمداران اصلاحات رو نخورین اینا همونایی هستن که دنبال زدن بازوهای قدرت ایران بوده و هستن..
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    6 8
    الان که می گن آدم بیشتر می ترسه .
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    13 8
    دست کدام نهاد است نمیدانم ! ولی هر که و هر کجا هست بدانند که سنگها را بسته و سگها را رها کرده اند. نتیجه مماشات بیشتر شما به صحنه امدن هسته های خشمگین مردمی بر علیه همه آنهائیست که امنیت و پیشرفت کشور عزیزمان را فدای قرتی بازی ، بیسوادی و بیشعوری و تلاش برای احیای بی بندوباریهای اجتماعی میکنند.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    3 0
    نبین چه می گویند ، ببین چه می کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس