image-20200115122700-1.png

نمایندگان ولی فقیه در استان ها و مقامات لشکری و کشوری برای ابراز همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی به منزل آن‌ها رفتند.

به گزارش مشرق - در پی اعلام نتایج تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح درباره سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با ابراز همدردی عمیق و مجدد با خانواده‌های داغدار، ستاد کل نیروهای مسلح را مأمور پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیرهای احتمالی در این حادثه و مراقبت برای عدم امکان تکرار چنین سانحه‌ای کردند.

پس از وقوع حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی برخی مسئولین لشکری و کشوری و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها نیز برای عرض تسلیت و دلداری به دیدار خانواده های شهدای این سانحه هوایی رفتند که در این گزارش به بخش‌هایی از همدردی مسئولان کشور با خانواده شهدای این حادثه می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

پدر شهید قربانی: نظر رهبری را روی چشم می‌گذاریم‌

خواهر شهید اسحاقیان: هیچ خانواده‌ای اجازه سوءاستفاده سیاسی از سانحه را ‌نخواهد داد

دلجویی امام جمعه و استاندار قم از خانواده شهیده سارا حمزه‌ای

 آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم به همراه بهرام سرمست استاندار قم و محمودنژاد معاون آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با حضور در منزل شهید حمزه ای از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی مراتب عرض تسلیت و دلجویی از این خانواده داغدار را به عمل آورند.

 آیت‌الله سعیدی در منزل شهیده حمزه ای

استاندار قم در دیدار با پدر شهید سارا حمزه ای

جهانگیری به دیدار دو خانواده شهدای سانحه هوایی رفت

اسحاق جهانگیری  در دیدار با خانواده سعید کدخدازاده دانشجوی دکتری شیمی آلی که در حادثه هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست داد، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با این خانواده داغدار، گفت: در این حادثه بسیار تلخ و دردناک، تعداد زیادی از نخبگان و سرمایه های بزرگ کشور از دست رفتند.

 جهانگیری ادامه داد: دولت از عمق وجود از این اتفاق تلخ و دردناک متاثر است و هیاتی را با مسئولیت وزیر راه و شهرسازی مامور کرده است تا هماهنگی های لازم برای شناسایی و تحویل پیکرهای جانباختگان این حادثه به خانواده‌هایشان انجام شود.

جهانگیری  در دیدار با خانواده سعید کدخدازاده

همچنین جهانگیری در دیدار با خانواده شهیدان محمدحسین و زینب اسدی لاری گفت: در این دیدار که در فضایی احساسی ، عاطفی و آکنده از غم و اندوه برگزار شد، مصیبت از دست دادن عزیزان را داغی سنگین توصیف کرد و گفت: بنده دو بار داغدار دو برادر شهیدم شده ام و تجربه از دست دادن عزیزانم را داشته ام لذا حال شما را درک می کنم و از عمق جان به شما تسلیت می گویم.

جهانگیری در دیدار با خانواده شهیدان محمدحسین و زینب اسدی لاری

سعید جلیلی به دیدار خانواده شهید جبلی رفت

سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی در دیدار با خانواده مرحوم محمدامین جبلی با عرض تسلیت و دلجویی با اظهار تأسف از وقوع حادثه سقوط هواپیمای مسافربری عنوان کرد: حادثه تلخ هواپیمای مسافربری همه‌ ملت را داغدار کرد، اما همین ملت دنبال ترمیم این زخم است و به دولت آمریکا که وجودش آلوده به دشمنی با ملت ایران است، اجازه نمی‌دهد تا این زخم را عفونی کند.

دیدار امام جمعه گرگان با خانواده شهد مقصودلو

آیت‌الله نورمفیدی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا، هادی حق‌شناس استاندار گلستان و حجت‌الاسلام و المسلمین رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با خانواده شهید مقصودلو، یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار وزیر راه و شهرسازی با خانواده شهید شهاب رعنا

محمد اسلامی در این دیدار ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده شهاب رعنا از جانباختگان سانحه دلخراش هواپیمای اوکراینی گفت: این اتفاق بسیار ناگواری بود که هنوز ابعاد مختلف آن مشخص نیست و باید منتظر نتایج بررسی جعبه سیاه بمانیم.

دلجویی نماینده ولی‌فقیه در البرز از خانواده شهید سعیدی نیا

 آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی به همراه جمعی از مسؤولان استان با حضور در منزل خانواده شهید «امیرحسین سعیدی نیا» از شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده این شهید از بروز این اتفاق ابراز تأسف کردند.

دیدار سردار حاجی زاده و سردار نقدی با خانواده شهیده فاطمه محمودی

سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور در منزل شهیده «فاطمه محمودی» از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با خانواده وی دیدار کردند.

دیدار آیت الله اعرافی با خانواده های  شهید بیروتی و محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی

در این دیدار ها آیت الله اعرافی ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های این شهیدان گفت:هیچ کس به اندازه خانواده شهدا داغدار جان باختگان و شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی نیست زیرا خانواده شهدا عزیزترین افراد خانواده خود را تقدیم کردند.

آیت الله اعرافی در منزل شهید بیروتی
آیت الله اعرافی در منزل شهید بیروتی
آیت الله اعرافی در منزل شهیدان محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی
آیت الله اعرافی در منزل شهیدان محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی

 دیدار وزیر اطلاعات با خانواده یکی از جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی

وزیر اطلاعات با همراهی استاندار کرمان و تعدادی از مسئولان، با حضور در جمع خانواده امیر مرادی یکی از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی ضمن دلجویی و ابراز همدردی گفت: برای بررسی های تکمیلی سانحه هوایی تاکید داریم.

دیدار امام جمعه یزد با خانواده شهید امیرحسین قربانی

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در منزل شهید امیرحسین قربانی بهابادی که در سانحه هواپیمایی به شهادت رسید، این واقعه را به خانواده وی تسلیت گفتند.

آیت الله سعیدی و آیت‌الله خاتمی با خانواده شهدای قمی سانحه هوایی دیدار کردند

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در قم و آیت الله خاتمی امام جمعه تهران، سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب وهمچنین برخی مسئولان حضور در منزل شهید محمد صالحه و شهیده زهرا حسنی سعدی و شهید محمدامین بیروتی در قم با خانواده های داغدار ابراز همدردی کردند.

آیت الله سعیدی و آیت‌الله خاتمی در منزل شهیدان محمد صالحه و شهیده زهرا حسنی سعدی
آیت الله سعیدی و آیت‌الله خاتمی در منزل شهید بیروتی

همچنین سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی و حجت‌الاسلام عین‌الکمال مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان بسیج دانشجویی و بسیاری دیگر از شخصیت‌های کشوری و لشکری و به خصوص در استان‌ها با حضور در منازل خانواده‌ شهدای داغدار مراتب تاسف و تاثر خود را با خانواده این دانشجویان ابراز کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس