هواپیمای اوکراینی نمایه

در پی سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی که برا اثر خطای انسانی پدافندی منجر به شهادت 176 نفر شد عده ای در داخل و خارج کشور شروع به موج سواری سیاسی و سو استفاده از خون شهدای این سانحه هوایی کردند.

به گزارش مشرق، در پی سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی که  برا اثر خطای انسانی پدافندی منجر به شهادت 176 نفر شد؛ تعداد زیادی از شهدا از هموطنان کشور عزیزمان بودند. پس از این حادثه ناگوار عده ای در داخل و خارج کشور شروع به موج سواری سیاسی و گرفتن ماهی از آب گل آلود شده و منجر به ازرده خاطر شدن  ملت شریف ایران که همزمان در داغ سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهادت هموطنان عزیزمان در حادثه سقوط هواپیما عزادارهستند، شده است.

بیشتر بخوانید:

ماهی‌گیری از آب گل‌آلود به سبک اصلاح طلبان

گزارش زیر اظهارات برخی از خانواده های داغدیده شهدای هواپیمای بوئینگ میباشد که به این جنگ رسانه ای و عقده گشایی های سیاسی واکنش نشان داده اند:

پدر شهید سانحه هواپیما: نظر رهبری را روی چشم می‌گذاریم‌/ راضی نیستیم ‌دل رهبری هیچ موقع و در هیچ جایی شکسته شود

خانواده شهید امیرحسین قربانی بهابادی هم به مانند خانواده دیگر شهدای حادثه سقوط هواپیما و عموم ملت ایران این روزها عزادار و سوگوارند و سیاه پوش از دست دادن جوان خود هستند.

خانواده‌ای که از جنس ایثار و شهادتند و سال‌های سال در راه پیشرفت و اعتلای نظام و انقلاب ایستادگی و مبارزه کرده و در این راه جانفشانی‌ها کرده‌اند.

پدر امیرحسین قربانی بهابادی از جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی و مادر وی خواهر شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است و امروز امیرحسین هم به شهادت رسیده است.

با این وجود، امروز خانواده شهید امیرحسین قربانی بهابادی عزای خود و خون فرزندشان را بهانه‌ای برای ضربه زدن به نظام نکرده و از دیگران هم می‌خواهند که بهانه‌ای به دست دشمن ندهند.

پدر شهید امیرحسین قربانی در این ارتباط ‌اظهار داشت: هرچه که نظر حضرت آقا باشد، ما عینا همان را روی چشم می‌گذاریم.

این جانباز و آزاده سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب و سران سه قوه گفتند، مسببان باید شناسایی شده و به اشد مجازات گرفتار شوند.

وی تاکید کرد که باید با مسببان به شدت برخورد شود تا خدای نکرده مسائل و مشکلات دیگری برای مملکت دوباره پیش نیاید که بهانه‌ای به دست دشمنان نظام بدهند.

قربانی بهابادی با بیان اینکه راضی نداریم که دل رهبری هیچ موقع و در هیچ جایی شکسته شود تاکید کرد: هرچه که مقام معظم رهبری فرمودند ما اطاعت امر می‌کنیم.

با وجودی که امروز افرادی که زخم خورده نظام و سپاه هستند سعی دارند از شهادت افراد حاضر در هواپیما برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و ولایت فقیه استفاده کنند اما بصیرت بالای خانواده‌های این شهدا که در اوج عزا و داغداری هستند، مانعی بزرگ برای دستیابی دشمنان نظام در این توطئه خود شده‌اند.

****

پدر شهید حادثه سقوط هواپیما: احدی حق سوءاستفاده ندارد/ نباید خدمات عزیزانمان ‌تحت‌الشعاع یک حادثه قرار گیرد؛

پدر شهیده سارا حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیما با تأکید بر اینکه نباید خدمات عزیزانمان در کشور را تحت‌الشعاع یک حادثه قرار داد، گفت: کسی نباید از این حادثه سوءاستفاده کند.

قاسم حمزه‌ای پدر شهیده سارا حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: این داغ مربوط به همه مردم است.

پدر شهیده سارا حمزه‌ای افزود: به تمام خانواده‌هایی که در این حادثه غمبار دچار یک مصیبت بزرگ‌ شده‌اند تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند کمک کند تا آلام مردم کاهش پیدا کند.

وی از خداوند متعال برای خانواده‌های این حادثه تلخ طلب صبر و بردباری کرد و گفت: امیدواریم خداوند به‌گونه‌ای به این خانواده‌ها کمک کند که این عزیزان آرامششان را به دست بیاورند.

حمزه‌ای با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام‌گرفته، این حادثه سهوی بوده است، تأکید کرد: کسی نباید از این حادثه سوءاستفاده کند.

پدر شهیده سارا حمزه‌ای با تأکید بر اینکه نباید خدمات عزیزانمان در کشور را تحت‌الشعاع یک حادثه قرار داد، گفت: اینکه تمام ارزش‌هایمان را در مقابل حادثه‌ای که پیش‌آمده نادیده بگیریم ناعادلانه بوده و خوب است که عدالت در همه امور رعایت شود.

***

پدر شهید سانحه هواپیما: نباید به شایعات دشمن توجه کرد

پدر امیرحسین سعیدنیا از شهدای حادثه سقوط هواپیما در دیدار با آیت‌الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: ملت ایران ملتی بسیار خوب و نجیبی هستند و بنده این موضوع را همیشه گفته‌ام.

وی افزود: این وابستگی و این احساساتی که در  این مردم ایران به هم دارند در هیچ کشوری وجود ندارد.

پدر مرحوم امیر حسین سعیدنیا با اشاره به جوسازی رسانه‌های معاند در مورد این حادثه و ابعاد آن، بیان کرد:  آن افرادی که مطالبی را می‌بینند و می‌خوانند نباید هر حرف و مطلبی را قبول کنند، خبر باید از منابع رسمی و موثق پیگیری شود و شایعه‌سازی برای چه!

وی ادامه داد: ما در حال حاضر زخم خورده‌ایم و نباید این  شایعه‌سازی‌ها ادامه یابد.

****

خواهر شهید حادثه سقوط هواپیما: مطمئنم هیچ خانواده‌ای اجازه سوءاستفاده سیاسی از سانحه را ‌نخواهد داد

خواهر مهدی اسحاقیان از شهدای حادثه سقوط هواپیما اظهار داشت: ‌در حال حاضر همه خانواده‌های این سانحه داغدارند، اما مطمئنم هیچ خانواده‌ای اجازه سوءاستفاده این حادثه را ‌نخواهند داد.  

وی تاکید کرد: اینکه بخواهند برخی‌ها از این موضوع سوءاستفاده‌ کنند فکر نکنم هیچکدام از خانواده‌هایی که در این هواپیما عزیزانشان را از دست دادند اجازه بدهند که از این موضوع سوءاستفاده سیاسی ‌شود.

خواهر مهدی اسحاقی از شهدای حادثه سقوط هواپیما با بیان اینکه همه ‌خانواده‌ها اکنون داغدارند، تصریح کرد: در حال حاضر خانواده‌ها به این موضوع‌ فکر نمی‌کنند، اما همه ‌دوست دارند نتیجه مشخص و بهترین تصمیم برای این موضوع گرفته ‌شود.

***

پدر یکی از شهدای سانحه هوایی: خودم را فرزند این انقلاب می‌دانم

پدر «آرش پورضرابی» از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین،ضمن تاکید بر اینکه من خودم را فرزند این انقلاب می‌دانم گفت: از مسئولین می‌خواهم عملکرد خود را مرور کنند اگر خطا رفته‌اید به عقب برگردید و به سمت مردم دست دراز کنید مردم دست شما را به گرمی فشار خواهند داد.

احمدرضا پورضرابی پدر شهید آرش پورضرابی که در سانحه سقوط هواپیمایی اوکراینی به جمع شهدای آسمانی پیوسته است فقدان اطلاع رسانی درست و دیرهنگام مسئولین درباره این سانحه را متذکر شد و بیان داشت: این موضوع باعث بغض بیشتر ما در مصیبت از دست دادن فرزندمان شده است.

وی با اشاره به حوادث غم‌انگیر طی روزهای گذشته افزود: سردار سلیمانی سردار ملی برای وطن و همه ما بود و دل همگی برایش سوخت و زمانی که برای انتقام سخت او طوری موشک به پایگاه‌های آمریکا در عراق زدیم که خون از دماغ کسی نریزد باید در کشورمان نیز درست مدیریت می‌کردیم.

پدر شهید آرش پورضرابی ضمن تاکید بر اینکه من خودم را فرزند این انقلاب می‌دانم گفت: از مسئولین می‌خواهم عملکرد خود را مرور کنند اگر خطا رفته‌اید به عقب برگردید و به سمت مردم دست دراز کنید مردم دست شما را به گرمی فشار خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    39 31
    پدر شهیده سارا حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیما با تأکید بر اینکه نباید خدمات عزیزانمان در کشور را تحت‌الشعاع یک حادثه قرار داد، گفت: کسی نباید از این حادثه سوءاستفاده کند.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      6 2
      خداوند به شماصبر بدهد ماهم دعا میکنیم .
    • IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      0 0
      شما به چی منفی دادی یعنی باید سوء استفاده کنن !
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    33 23
    در جنگ هشت ساله هم خیلی خانواده مثل ایشان داشتیم که فرزندشان برای ایران عزیز فدا شد و صبور بودند
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    17 17
    خدا رحمتشون کنه و بهتون صبر بده . درود بر شما
  • بینام IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    16 21
    لعنت بر موج سواران
  • علبی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    6 18
    سزاوار نیست که خدمات ده ها ساله نیرویی که در همه حوادث تلخ جلودار و سینه چاک ملت ایران ومنطقه است را به خاطر یک اشتیاه و غفلت که تازه معلوم نشده که متوجه کیست را نادیده بگبربم.درود برپاسداران غیور میهن اسلامی وکور باد چشم دشمنان داخلی و خارجی آنها.
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    1 0
    خدا صبر دهد و اجر دهد که این فضا رو ملتهب تر نکردید این رفتار شما در این شریط واقعا ستودنی است و نشان از اصالت شما دارد شریک غم شما هستیم
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    خیلی عالی بود
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    خیلی عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس