مهدی فروزش

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به تحویل ۱۱۰ پیکر جان‌باخته سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌های آنها، گفت: تاکنون خانواده‌های ۱۶۶ جان‌باخته این سانحه به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، دکتر مهدی فروزش با اشاره به شناسایی هویت پیکر ۱۶۶ جان‌باخته سقوط هواپیمایی اوکراینی، در این رابطه اظهار کرد: تاکنون خانواده‌های ۱۶۶ جان‌باخته این سانحه به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند و تمام پیکرهای عزیزان این افراد شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید:

هویت همه قربانیان حادثه سقوط هواپیما شناسایی شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه هنوز خانواده ۱۰ نفر از قربانیان این سانحه به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند، گفت: خانواده پنج نفر از قربانیانی که هنوز به پزشکی قانونی مراجعه‌ای نداشته‌اند ایرانی و مابقی جزو اتباع خارجی هستند.

به گفته وی، تاکنون حدود ۱۱۰ پیکر از جمله پیکر چندین اتباع افغانستانی جان‌باخته در این سانحه تحویل خانواده‌های آنها شده  که اکثر پیکرهای تحویل داده شده مربوط به جان‌باختگان ایرانی سقوط هواپیما بوده است.

فروزش خاطرنشان کرد: احتمالا پیکر اتباع اوکراینی این حادثه نیز امروز تحویل خانواده‌های آنها شود.

گفتنی است، تمام سرنشینان هواپیمای اوکراینی روز ۱۸ دی بر اثر سانحه هوایی جان خود را از دست دادند.

 از ۱۷۶ جان‌باخته این حادثه، ۱۴۷ نفر ایرانی، ۱۱ نفر اوکراینی (۹ خدمه و دو مسافر)، ۱۲ نفر افغانستانی، چهار نفر سوئدی و دو نفر کانادایی بودند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس