تجمع دانشجویان

دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی با برگزاری تجمعی، اقدامات ساختارشکنانه برخی افراد که به بهانه جان‌باختن هموطنان در سانحه هواپیمایی، اقدام به ایجاد ناآرامی می‌کنند، را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، با حضور دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی و جانباختگان وقایع اخیر کرمان و همچنین اعتراض به اقدامات ساختارشکن برخی افراد در این دانشگاه، ظهر امروز (سه‌شنبه ۲۴ دی) برگزار شد. 

این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر در مقابل مسجدالزهرای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و دانشگاهیان با سردادن شعارهایی اقدامات ساختارشکنانه برخی افراد که به بهانه جان‌باختن هموطنان در سانحه هواپیمایی دست به ایجاد ناآرامی می‌زنند را محکوم کردند.

گفتنی است اخیرا برخی در دانشگاه شهیدبهشتی به بهانه برگزاری مراسم برای جان‌باختگان حوادث هواپیمایی دست به اقدامات هنجارشکنانه زدند که این موضوه با انتقاد اساتید و دانشجویان همراه شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    21 1
    این خبر محال است در روزینامه های زرد و روزینامه های خوک زرد بازتاب داشته باشد . فقط 4 تا رقاص علاف وطنفروش که جفتک در میکنند و عنتربازی راه میندازند را هزار با نشان میدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس