جهانگیری

معاون اول رییس جمهور در منزل سعید کدخدازاده یکی از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافت.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری عصر امروز(سه شنبه) در دیدار با خانواده سعید کدخدازاده دانشجوی دکتری شیمی آلی که در حادثه هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست داد، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با این خانواده داغدار، گفت: در این حادثه بسیار تلخ و دردناک، تعداد زیادی از نخبگان و سرمایه های بزرگ کشور از دست رفتند.

بیشتر بخوانید:

حضور جهانگیری در منزل دو تن از جان باختگان حادثه سقوط هواپیما

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سوال‌های متعددی در باره این حادثه تاسف‌بار وجود دارد، افزود: باید ابعاد مختلف این اتفاق مشخص و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود.

 جهانگیری ادامه داد: دولت از عمق وجود از این اتفاق تلخ و دردناک متاثر است و هیاتی را با مسئولیت وزیر راه و شهرسازی مامور کرده است تا هماهنگی های لازم برای شناسایی و تحویل پیکرهای جانباختگان این حادثه به خانواده‌هایشان انجام شود.

پدر و مادر و اعضای خانواده این جانباخته حادثه هواپیمای اوکراینی نیز ضمن قدردانی از حضور معاون اول رییس جمهور، خواستار روشن شدن ابعاد این حادثه و دریافت پاسخ های روشن به سوالات مطرح شدند.

پدر سعید کدخدازاده همچنین با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات فرزند خود، گفت: سعید فرزندی بسیار مومن و اهل مطالعه بود و قرار بود چند ماه دیگر دوره دکتری در رشته شیمی آلی را به اتمام برساند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    2 0
    شما خواهشا حرفی نزن شما ابعاد دلار جهانگیری رو مشخص کن
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    2 0
    شما ابعاد دلار جهانگیری رو روشن کنین بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس