جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور با حضور در منزل دو تن از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین، با خانواده های آنها اظهار همدردی کرد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری در این دیدار که در فضایی احساسی ، عاطفی و آکنده از غم و اندوه برگزار شد، مصیبت از دست دادن عزیزان را داغی سنگین توصیف کرد و گفت: بنده دو بار داغدار دو برادر شهیدم شده ام و تجربه از دست دادن عزیزانم را داشته ام لذا حال شما را درک می کنم و از عمق جان به شما تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید:

تحویل پیکر ۲۷ جان‌باخته حادثه هوایی به خانواده‌ها

وی ضمن طلب غفران و علو درجات برای همه درگذشتگان این حادثه تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد چندین حادثه ناگوار در کشورمان بودیم که سقوط این هواپیما در اثر یک خطا یکی از بدترین این اتفاقات بود و باید تلاش کنیم از اشتباهات درس بگیریم و اجازه ندهیم در آینده اتفاقات تلخ مشابه تکرار شوند.

پدر و مادر محمدحسین و زینب اسدی لاری نیز ضمن بیان گوشه هایی از فضائل اخلاقی و علمی فرزندان خود به دینمداری و علاقمندی عمیق فرزندانشان به ایران و انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشتند که فرزندانشان پس از شرکت در مراسم شکوهمند تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در اندیشه برگزاری مراسمی شایسته برای این شهید بزرگوار در کانادا بودند.

محمد حسین و زینب اسدی لاری فرزندان دکتر محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند که در حادثه اخیر سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین جان خود را از دست دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس