اجازه «ترور تبلیغاتی» سردار حاجی‌زاده را نمی‌دهیم

۱۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در بیانیه‌ای از خدمات موشکی فرمانده هوافضای سپاه قدردانی کردند.

به گزارش مشرق، ۱۱۰۰ نفر دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور طی بیانیه‌ای از خدمات موشکی فرمانده هوا فضا سپاه قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید:

تمجید یک فعال اصلاح‌طلب از عذرخواهی سردار حاجی‌زاده

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرافراز حاجی زاده آسمانی شدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از سخترین وقایعی بود که بر ملت ما و ملل مظلوم منطقه گذشت. شهادت او برای کسانی که شیرینی فداکاری هایش را چشیده بودن همانند جدا شدن تکه‌ای از قلبشان بود؛ همانطور که همگان شاهد بودند بغض‌ها و غم جانکاه فقدان سردار سلیمانی سراسر ایران را سیاه پوش و جای جای سرزمین ما را عزاخانه کرده و دل یکایک ایرانیان را فرا گرفته است.

همانطور که، ولی امرمان فرمودند، شهید سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که پاداش همه مردان خداست، رسید؛ پاداشی که سرانجام، همه قهرمانان را به معبود خود و به جمع یاران می‌رساند، پاداشی که حسرتی در دل بازماندگان گذاشته و البته آنان را نسبت به راه قهرمانان خود مطمئن‌تر و محکم‌تر می‌سازد.

مردم، مستضعفین و خصوصا جوانان همانطور که در فقدان هر یک از قهرمانان خود به سوگ می‌نشینند، این بار نیز به سوگ نشستند لیک این بار حماسه‌ای رغم خورد که بدون شک نتیجه رشادت‌های شهید سلیمانی و البته ناشی از قدردانی ملت از او بود.

خون او همانند عمر پر برکتش برکات زیادی به دنبال داشت؛ هم افزایی بین آحاد ملت و افزایش وحدت در جامعه از ثمرات خون او بود، انعکاس خارجی آن نیز رسوا سازی آمریکا جنایتکار برای چندمین بار و محیا ساختن بستر اخراج این جرثومه فساد از منطقه بود؛ بی شک برخی از تلاش‌های او در طول عمر با برکتش از چشم‌ها دور مانده که امید است در آینده از این فداکاری‌ها بیش از پیش گفته شود.

سردار عزیز

خشم و نفرتی که از عاملان شهادت شهید سلیمانی در سینه یکایک این مردم موج زده و می‌زند، بدون شک نیازمند آرامشی، چون آب بر آتش بود؛ انتقامی سخت که پاسخی دندان شکن به آمریکا جنایت پیشه باشد.

اینجاست که مردان میدان معلوم میگردند، اقدام شما به عنوان فرزندان خلف امام راحل در بین همه سناریوهایی که بر روی میز ایران قرار داشت، اقدامی بود که در تاریخ باید ثبت گردد؛ پس از سال‌های دراز و پس از آنکه کشوری از کشورهای منطقه شجاعت حتی اظهار شعاری علیه آمریکا نداشت، این نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران بود که اقتدار این جنایتکار جهانی را تکه تکه کرد، جنایتکاری که تا چندی قبل از تهدید ایران دست بر نمی‌داشت، پس از حمله تلافی جویانه و مقتدرانه نیروی هوا و فضای سپاه در یک عقب نشینی تاریخی و با تکرار مواضع قبلی خود، مهر تائیدی بر پوشالی بودن اقتدار خود زد.

اقدامات شما، هم سنگرانتان و نیرو هوا و فضای سپاه در پاسخ جدی به آمریکا دقیقا در مخالفت با راهبرد ویژه آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم قرار دارد چرا که از آن مقطع تاریخی تا به حال این دولت تروریست با اتکا به جنایات خود در هیروشیما و ناکازاکی به دنبال تولید اقتداری پوشالی و سعی در تعریف یک توان بازدارنده به منظور ایجاد یک حریم امن برای خود و فسادهای خود است؛ تلاش‌های شما بدون شک به نتیجه نهایی خواهد رسید و پس از آن آبرو و اقتداری برای این جنایت پیشه نخواهد ماند.

سردار حاجی زاده

پس از آنکه شهادت حاج قاسم سلیمانی وحدتی بی نظیر در بین آحاد جامعه ایجاد کرد و از طرفی اقتدار پوشالی آمریکا با اقدام دستگاه‌های مختلف از جمله یگان‌های تحت فرمان شما تکه تکه شد و پس از آنکه دشمن نتوانست در پاسخ به ابتکار عمل ایران اقدامی نماید، دستگاه‌های عملیات روانی، نظامی و اطلاعاتی او در پی انتقامی از انتقام سخت بر آمدند.

مردانگی شما در میدان نبرد چه در حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکایی، چه در حمله علیه داعش خون خوار و چه عملیات‌های مقابله با پهپادهای دشمن، بر هیچ کس پوشیده نیست؛ در این بین پس از خطای انسانی در شلیک به هواپیمای اوکراینی، دشمنی که سخت از ضربات موشکی آسیب دیده بود با دستاویز قرار دادن این خطا، همانند ۴۰ سال گذشته مجددا به شیطنت پرداخته و آن را بهانه‌ای برای هدف قرار دادن پیوند کم نظیر مردم و نظام قرار داد.

شعارهای ساختار شکنانه علیه نظام، رهبری و ارزش ایرانی-اسلامی و توهین به تمثال و عکس قهرمان ملی سردار شهید سلیمانی در کنار حضور سفیر روباه پیر، انگلیس فتنه گر در جمع آشوب طلبان، مواضع رئیس جمهور قمار باز آمریکا همچنین وجود خطوط رسانه‌ای قوی در حمایت از عناصر اغتشاشگر همگی دلالت بر وجود یک طراحی به منظور اتهام زنی به نظام و هدف قرار دادن آبرو آن است؛ از طرفی از بین بردن نتایج حماسه خون شهید سلیمانی به طور ویژه در دستور کار جبهه معارض با نظام اسلامی بوده و هست؛ در این بین نیز اقدام یکی از سران فتنه هشتاد و هشت در ارسال نامه‌ای گستاخانه به محضر رهبر انقلاب نشان از آن دارد که بدون شک هدف از پرداختن برخی به مسئله سقوط هواپیما اوکراینی ضدیت با اصل نظام اسلامی است.

سردار سرافراز

بدون شک همه ایران خصوصا دانشجویان و اساتید دانشگاهی از حادثه اخیر داغدار و در این غم شریکند، همگی خود را صاحب عزا دانسته و یاد فرزندان این مرز و بوم را گرامی می‌دارند؛ برای ما دانشجویان ضایعه فقدان هم سنگران نخبه غم بزرگیست از طرفی اقدام بی نظیر شما در پذیرش مسئولیت خطای انسانی در سیستم پدافندی کشور آن هم تنها سه روز پس از وقوع حادثه و عرضه کردن آبرو خود برای دفاع از آبرو نظام واقعا ستودنیست، به بیان دیگر چنین شهامتی تنها از امثال سلیمانی‌ها و تهرانی مقدم‌ها بر می‌آید؛ آن هنگام که از معامله آبرو خود سخن گفتید اندوه دیگری پس از غم جانکاه شهادت سردار سلیمانی بر قلب‌های ما اضافه گشت.

خدمات شایان شما در هشت سال دفاع مقدس، در برنامه موشکی سپاه و در نیروی هوا و فضا نشان از روحیه انقلابی و جهادی جنابعالی در پیگیری برنامه‌های نظام اسلامی دارد، روحیه‌ای که این روزها و البته در سال‌های گذشته حلقه مفقوده بسیاری از دستگاه ها، مدیران و مسئولین بوده است لیکن وجود خطای انسانی در پدافند کشور نمی‌تواند دلیلی بر نادیده گرفتن خدمات شما باشد.

همانطور که بر ملت غیور ایران پوشیده نیست، پس از این برهه زمانی خط رسانه‌ای دشمن و دنباله داخلی آن به بهانه حوادث اخیر سعی در اتهام زنی به شما، نیروی هوا فضا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام خواهد داشت و تلاش میکند برنامه‌های موشکی را مورد هجوم رسانه‌ای خود قرار دهد؛ دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های فنی کشور ضمن احترام به تصمیمات نهادهای تصمیم گیر و البته دستگاه قضایی نخواهند گذاشت تا خدمات شما و دیگر هم سنگرانتان در نیرو هوا و فضا کم ارزش و یا نادیده گرفته شود از طرفی بدون شک دانشجویان انقلابی تا مشخص شدن علت عدم توقف پروازهای مسافری و تجاری در آسمان ایران مطالبه خود را در این زمینه دنبال خواهند کرد.

آن دسته از عناصر سیاست زده که اتفاقات اخیر را دستاویزی برای نایده گرفتن خدمات شما و دیگر فرماندهان انقلابی قرار دادند در واقع با پیروی از یک استاندارد دوگانه چشم بر عملکرد ضعیف شخصیت‌های مورد حمایت خود بسته و در حال حاضر در زمین دشمن بازی میکنند چراکه تاختن به فرمانده‌ای که سال‌ها در تقویت و گسترش سامانه‌های پدافندی و موشکی کشور تلاش کرده تا امنیت ملی را مقاوم‌تر سازد جز خواست دشمن نیست.

هم سنگر تهرانی‌مقدم و هم رزم سلیمانی

این نامه و پیام دانشجویان داغداریست که در غم سخت سردار سلیمانی و هم سنگران نخبه خود انتظاری جز ادامه تحقیر امریکا و تلاش برای بیرون راندن این جرثومه فساد از منطقه ندارند؛ خواست و انتظار ما از شما این است که بدون حتی لحظه‌ای توقف در برنامه‌های موشکی تمام تلاش خود را برای ضربات کاری‌تر به پیکره متعفن ام الفساد قرن به کار ببندید؛ باشد که خداوند متعال شما، هم سنگران و هم رزمانتان را در سایه سار حضرت، ولی العصر بیش از پیش موفق بدارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیپور IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 0
    سردار حاجی زاده عاشقتم جونم فدای یه تار مویت مراتب جهت اطلاع حسن کلی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس