رسانه ها نمایه

این شبکه‌های معاند و ضدانقلاب حالا به‌دنبال یک تنش و فتنه جدید در به انحراف کشاندن افکار عمومی‌ جهان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب و مزدور وابسته به دربار ملکه انگلیس، آمریکا و رژیم آل‌سعود، از پنجشنبه شب ۱۹ دی ماه با پخش برنامه‌های زنده تحلیلی خبری خود با اعتراف به حمله قدرتمند و تلافی‌جویانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منهدم کردن پایگاه نظامیان آمریکا در عین‌الاسد عراق به اظهار عجز و شکست خود از این حرکت دشمن‌شکن ملت مسلمان ایران پرداختند.

بیشتر بخوانید:

سانسور اینستاگرامی با کمک منافقین آلبانی نشین!

حنجره‌های شیطان را بهتر بشناسید

شبکه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، من و تو، ایران اینترنشنال و ... نتوانستند جلوی عصبانیت خود را بگیرند. این شبکه‌ها با حمایت از سردمداران آمریکا، موضوع سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین را بهانه قرار داده و دروغ بزرگ برخورد موشک با این هواپیما را در صدر اخبار خود قرار دادند. دروغی که خود به تنهایی، نشان‌دهنده عجز این شبکه‌ها در برابر سیلی بزرگ فرزندان ایران به آمریکاست.

این شبکه‌ها با تغییر سمت و سوی برنامه‌های خبری تحلیلی خود و کشاندن برنامه به سمت موضوع سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی در حالی که به دروغ وانمود کردند که این هواپیما توسط موشک مورد هدف قرار گرفته است اساساًً منکر نقص فنی پیش آمده در این هواپیما شدند و در واقع از حالا یک شانتاژ رسانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران شکل داده و آغاز کرده‌اند. این در حالی اتفاق می‌افتد که برخی از کارشناسان فنی هواپیمایی که این شبکه‌ها به‌عنوان میهمان از آنها دعوت کرده است به‌طور قاطع هم اعلام کردند که سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی نمی‌تواند بر اثر اصابت موشک باشد اما مجریان و دست‌اندرکاران این شبکه‌های ضدانقلاب، بدون هیچ سند و استدلالی سقوط این هواپیما را متوجه حمله موشکی سپاه پاسداران و سایت پدافندی موشکی سپاه نسبت داده و جمهوری اسلامی را متهم کردند. نکته جالب این است که عملیات سپاه در ساعت ۱:۳۰ بامداد از مرزهای غربی ایران انجام شد و سانحه سقوط هواپیمای اوکراین، حدود ساعت ۶:۳۰ در استان تهران رخ داد!


این شبکه‌های معاند و ضدانقلاب حالا به‌دنبال یک تنش و فتنه جدید در به انحراف کشاندن افکار عمومی‌ جهان را در دستور کار خود قرار داده‌اند و به خیال خام خود می‌خواهند حرکت غرورآفرین و بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به تلافی جنایت آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی از آستین ملت بزرگ ایران بیرون و بر فرق جنایتکاران آمریکایی فرود آمد را کم‌رنگ و بی‌ارزش جلوه دهند اما زهی خیال باطل چرا که با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی این تنها یک سیلی بوده و انتقام سخت بحث دیگری است که به موقع خود انجام خواهد گرفت.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    در وطن فروشى و بى همه چيزى اين به اصطلاح انسان ها كه شكى و ترديدى نيست اما خدا كنه ، خدا كنه كه اين سقوط هم اشتباه پدافندمون نباشه كه بدجورى حيثيت مون در معرض خطره.
  • صادق IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    عجب متن جالب و به جایی بود ، چون انصافا احساس میشد که دارند فضای روحانی و ردانی عالی مردم را سم پاشی میکنند!دم شما گرم ، بسیار به موقع بود.
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    نمیدونم چرا فکری به حال این شبکه ها نمیکنید؟ ام الفساد تفرقه و ناامنی و ناآرامی و ناامیدی در بین مردم و دروغ پراکنی های کثیف و شنیع و اهانت های زننده به شخثیت های نظام که وقاحت رو به اونجایی رسونده شبکه من و تو که حتی به رهبری مستقیما اهانت میکن. چرا اونا رو به حال خود گذاشتید؟ والله عامل اصلی انحراف فکر و عقیده جوانان و خصوصا دختران و زنان این شبکه من و تو هست. اطلاعات کگدولت و اطلاعات سپاه و خصوصا اطلاعات سپاه قدس باید فکری به حال این شبکه بکنند. بعد هم ایران اینترنشنال.بخدا حاضرم منو بفرستید اونجا و کمکم کنید اطلاعاتی فقط تا حساب تک تک این جرثومه های فساد رو برسم و یک ملت رو از شرشون راحت کنم.
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
      0 0
      راهش زدن ماهواره های پوشش دهنده این شبکه ها است.
  • CA ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    مطمئن باش هیچ غلطی نمیتونند بکنند. مردم ایران اینقدر آگاه سیاسی شدند که بهتر از هر تحلیل گری اوضاع را تحلیل میکنند.
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا وکیل با یه سیلی چقد کشته دادین که اینجوری افتادین تو اب دست و پا می زنین تا ذهن مردم رو ببرین یه سمت دیگه؟!! :))))))))
  • قریشی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    1 0
    اینا رو هم تک تک مثل روح الله زم به ایران برمیگردونیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس