کد خبر 1029789
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
بندرچارک

برا ثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه های فصلی ارتباط زمینی بندرچارک از سه طرف قطع شده و این شهر بندری به جزیره تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، برا ثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی ارتباط زمینی بندرچارک از سه طرف قطع شده و این شهر بندری به جزیره تبدیل شده  است.

علاوه بر آبنمای چارک روبروی سد پسپر که سر ریز شده و به دلیل مسدود شدن پل‌های مسیر دوراهی در جریان زیرسازی اتوبان دو راهی تا چارک آبنمای دومی شکل گرفته است که اکنون باید دو رودخانه را گذشت تا بتوان از شهر خارج شد.

بیشتر بخوانید:

اعلام وضعیت فوق‌العاده در استان هرمزگان درباره وقوع سیلاب

همچنین مسیر چارک به بندرآفتاب نیز بر اثر طغیان آبنمای قبل از چارک و خسارت به پلی که از قبل خراب شده و مرمت نشده بود، مسدود شده است.

معابر چارک دچار آبگرفتگی خطرناکی شده و آب وارد منازلی که در مسیل سیلاب قرار داشتند،  شده است  و مسافران در شهر سرگردان شده‌اند چرا که راه خروج ندارند و  اگر شرایط اینگونه پیش برود مطمئنا چارک دچار بحران خواهد شد.

فواد مرادزاده بخشدار شیبکوه در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس، با تایید این خبر که همه راه‌های منتهی به بندر چارک مسدود است، اظهار کرد: تا پایان بارندگی و کم‌شدن جریان آب در آبنماها  و رودخانه‌های فصلی باز کردن این مسیرها امکان پذیر نمی‌باشد.

وی افزود: از بندرچارک به سمت بندرآفتاب همه رودخانه‌های فصلی طغیان کرده‌اند و این جاده نیز بر اثر حجم زیاد آب کاملا مسدود شده است.

بخشدار شیبکوه یادآور شد: در شهر چارک برخی از خانه‌های قدیمی که در مسیل سیلاب واقع شدند دچار ابگرفتگی جزئی شده‌اند.

مرادزاده یادآور شد: از شهروندان تقاضا مندیم در اطراف آبنماها تردد نکنند و تا پایان بارندگی در منازل خود بمانند چرا که هر گونه تجمع در این مکان‌ها بعلت حجم گسترده سیلاب و امکان افرایش آن بسیار خطرناک است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس