سیل پلدختر

بخشدار معمولان گفت: سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در پلدختر راه ارتباطی ۸۰۰ خانوار روستایی را قطع کرد.

به گزارش مشرق، سیدحبیب الله موسوی در پلدختر اظهار کرد: سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در اثر بارندگی‌های اخیر باعث قطعی ارتباط اهالی مناطق بن لار و زیودار شد. 

بیشتر بخوانید:

وضعیت زندگی در سه استان سیل‌زده پس از ۶ ماه

وی تصریح کرد: پل موقتی که پس از سیل فروردین ماه ۹۸ با تخریب پل ارتباطی برای ایجاد ارتباط روستاهای طاق عباسعلی، لیت بر، کلات، کلات برآفتاب،چم حیدر و زیر انبار در بستر رودخانه بنا شده بود با بالا آمدن مادیان‌رود در بارندگی‌های اخیر، تخریب شد. 

بخشدار معمولان افزود: با تخریب این پل موقت راه ارتباطی ۴۶۰ خانوار ( ۲ هزار و ۵۰ نفر)  در این روستاها قطع شد.

وی یادآور شد: عرشه پل اصلی برای ارتباط این روستاها از سوی راهداری شهرستان پلدختر نصب شده اما به دلیل عدم ایجاد خاک ریز آماده رفت و آمد نیست که با نخستین بارندگی اکنون راه موقت آنها تخریب شده است. 

موسوی خاطرنشان کرد: راه ارتباطی ۳۰۰ خانوار روستایی با یک‌هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در روستای بن‌لار با تخریب پل موقت مونه در کف رودخانه بر اثر افزایش حجم آب رودخانه های فصلی در بارندگی‌های اخیر از بین رفت. 

بخشدار معمولان گفت: هم اکنون راه ارتباطی روستاهای مناطق بن لار و زیودار به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشور قطع شده از این رو از مسوولان مربوطه و راهداری درخواست می‌شود، در نخستین فرصت پل موقت برای ارتباط این روستاها احداث کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس