کد خبر 1028886
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷
لحظه اصابت موشکهای سپاه به عین الاسد

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق، رژیم صهیونیستی را به حالت آماده باش درآورده است.

به گزارش مشرق، به دنبال حمله موشکی تلافی‌جویانه ایران به جنایت تروریست‌های آمریکایی در ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، رژیم صهیونیستی از ترس سرایت حملات به حالت باش درآمد.

رسانه‌های سوریه به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشتند که ارتش این رژیم بعد از پاسخ موشکی ایران به آمریکایی‌ها در عراق، به حالت آماده باش کامل درآمده است.

بیشتر بخوانید:

بالگردهای آمریکایی در حال انتقاد اجساد از عین‌الاسد

#عین_الاسد ترند توییتر شد

پلوسی: آمریکا توان جنگ دیگری را ندارد

سیلی موشکی به آمریکا در عملیات «شهید سلیمانی» +فیلم و نقشه میدانی

زمان تحقق وعده صادق فرارسید

از جولان اشغالی سوریه نیز خبر می‌رسد، ارتش رژیم صهیونیستی از لحظات اولیه مخابره پاسخ موشکی ایران، اقدام به شلیک منور در این منطقه اشغالی سوریه کرده است.

اما از شرق سوریه خبر می‌رسد به دنبال این حمله، هواپیماهای آمریکا به شکلی انبوهی به پرواز درآمده‌اند. شبکه الاخباریه سوریه به نقل از خبرنگار خود در استان دیرالزور (شرق سوریه) این خبر را مخابره کرده است. استان دیرالزور در دست شبه نظامیان کرد مورد حمایت آمریکاست و این کشور در این استان نفت‌خیز چند پایگاه نظامی دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد امروز چهارشنبه طی بیانیه‌ای از حملات موشکی به پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق خبر داد. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) این حمله تلافی‌جویانه ایران را تأیید کرده و گفته مقامات آمریکایی در حال ارزیابی این حمله هستند.

پاسخ امروز سپاه پاسداران درست زمانی صورت گرفت گه نیروهای تروریست آمریکا بامداد جمعه گذشته سردار سلیمانی را به همراه «ابومهدی المهندس»، جانشین رئیس الحشد الشعبی عراق را در شهر بغداد به شهادت رساندند.

همزمان با شلیک موشک به پایگاه عین الاسد عراق که بزرگترین پایگاهی است که نیروهای تروریست آمریکا را در خود جای داده، برخی منابع نیز از اصابت چند فروند موشک (حداقل ۳ موشک) به پایگاهی در نزدیکی شهر اربیل، مرکز منطقه کردستان عراق خبر دادند.

هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این پاسخ موشکی ایران خبری منتشر نشده است، ولی فیلم‌ منتشر شده در رسانه‌های عراقی از اصابت موشک‌ها به عین الاسد حکایت دارد. سپاه پاسداران در بیانیه خود عملیات امروز را موفق اعلام کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    30 0
    ای صهیونیست ها ای نتانیاهو روانی برو سوراخ موش که موشکها دارن میان دست از پا خطا کنی لت و پار میشی با موشهای کثیفت
  • NZ ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    17 0
    وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ بزنید این حرومزاده های صهیونیسم. از بلندی های جولان شروع کنید که ترامپ هم آنرا جزو خاک صهیونیستها شناخته. این عملیات باید مجموعه باشد که بزرگترین ضربه اش به صهیونیسم و تمام داشته های سعودیها و مشوقان صهیونیسم سرمایه دار در آمریکا ختم شود که ریشه همه فتنه ها هستند. منافقین باید دونه به دونه ریشه کن بشن.
    • سعید IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
      4 0
      گوش به فرمان رهبری. نه یک قدم جلوتر نه یک قدم عقب تر.
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    59 0
    #عین_الجسد
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    49 0
    قصد اصلی آمریکا از ترور فرماندهان مقاومت مهیا کردن شرایط برای اجرای موفق طرح کودتا در عراق بوده است. سپاه مرکز عملیات کودتا را با خاک یکسان کرد.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    2 1
    از مسولین عزیز میخواهم اجازه دهند تجار پوشک به اسراییل صادر کنند انسان که هستند گناه دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس