کد خبر 1028167
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
راهپیمایی مردم کره شمالی

خبرگزاری کره شمالی روز دوشنبه گزارش کرد که صدها هزار نفر از مردم این کشور در یک راهپیمایی بزرگ ضد آمریکا و سیاست های استکباری این کشور شرکت کرده اند.

به گزارش مشرق، این گزارش می افزاید که راهپیمایی مردم کره شمالی ضد آمریکا نشان دهنده افزایش وحدت بین مردم این کشور در شرایطی است که گفت و گوهای دو کشور پس از بیش از یک سال به بن رسیده است.

بیشتر بخوانید:

کره شمالی: ممکن است خاورمیانه گورستان آمریکا شود

مردم کره شمالی از اینکه آمریکا این کشور را بشدت مورد تحریم قرار داده و فشار اقتصادی مضاعفی بر کره شمالی وارد کرده و همزمان باعث به بن بست رسیدن مذاکرات شده است عصبانی هستند.

کره شمالی نیز اعلام کرده است اگر آمریکا کوچکترین اقدام تهدید آمیزی علیه این کشور انجام دهد از توان تسلیحاتی بالای خود استفاده خواهد کرد.

راهپیمایی که در میدان کیم ایل سونگ پیونگ یانگ آغاز شد و صدها هزار نفر در آن شرکت کردند تازه ترین نماد وحدت آحاد مردم این کشور علیه سیاست های خصمانه آمریکاست.

راهپیمایی بزرگ ضد آمریکایی مردم کره شمالیکیم جایه ریونگ نخست وزیر کره شمالی نیز که در این راهپیمایی ضدآمریکایی شرکت کرده است گفت کشورش تسلیم فشارها نخواهد شد و به مسیر خود با قدرت ادامه خواهد داد.

گزارش ها حاکی است آمریکا تاکنون پاسخی به درخواست های کره شمالی برای کاهش تحریم ها نداده است اما چین و روسیه یک بار دیگر تلاش هایی را در چارچوب سازمان ملل برای ارایه طرحی با هدف کاهش تحریم ها شروع کرده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    9 0
    امروز رو در جهان باید به نام "روز تنفر بین المللی از آمریکا" می گذاشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس