حسین اشتری نمایه

فرمانده نیروی انتظامی گفت: قطعاً این اقدام جنایتکارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد و از این پس خواب بر چشم دشمنان اسلام حرام خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان دلاور آن مجاهد خستگی‌ناپذیر، پیام تبریک و تسلیتی به سردار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

سردار اشتری: ترامپ منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد

پمتن این پیام بدین شرح است: با احترام، شهادت سرباز ولایت و سردار سرافراز و پرافتخار جهان اسلام و مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و همراهان دلاور آن فرمانده عزیز را به جنابعالی، خانواده محترم آنها و آحاد فرماندهان و پاسداران عزیز سپاه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: خباثت و حماقت رژیم تروریست و متجاوز امریکا، در ترور ناجوانمردانه این قهرمان همیشه زنده اسلام، بدون تردید بی‌پاسخ نخواهد ماند و قطعاً این اقدام جنایتکارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد و از این پس خواب بر چشم دشمنان اسلام حرام خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، کماکان آمادگی کامل ناجا را در همکاری با مجموعه عظیم و عزیز سپاه و نیروی قدس اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال سعادت و سلامت تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توفیق روزافزون آنها را در تحقق تدابیر و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ظل توجهات حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسئلت دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس